Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «حسین بابایی» روز یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت روز شهرداری‌ها(۱۴ تیر) اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰ تیم به صورت شبانه‌روزی در مجموعه مینی‌ورلد یا جهان کوچک مشغول بکار هستند.

وی افزود: بیش از ۱۳ المان تاریخی در مجموعه مینی‌ورلد همچون باغ دولت آباد یزد(ساختمان و بادگیر)، دروازه قرآن شیراز، کاخ خورشید، آکروپلیس، برج ایفل، تاج محل، سی‌وسه پل، اهرام ثلاثه مصر، نیم‌تنه‌های شیلی، آرامگاه حافظ و خیام، دیوار بلند چین، برج قابوس، گنبد کابوس، آبشار نیاگارا، باغ مشاهیر و سردیس‌های مشاهیر ایران و جهان، میدان شهدا و المان‌های شهدای خلبان، تخت جمشید، برج پیزا، آرامگاه حافظ، بوعلی سینا، پل ورسک در احداث و درحال تکمیل و بازسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ملایر ادامه داد: در مجموعه تفریحی و توریستی بام ملایر نیز ۲ رستوران سنتی و مدرن به صورت جزیره، آبشار بام، مُتل‌های اقامتی، جوی‌های مصنوعی و تکمیل محوطه باستانی پایین دست رستوران کلاسیک بام ملایر، نمازخانه و نورپردازی آن در حال ساخت است که به عنوان یکی از پروژه‌های گردشگری شهرداری در آینده نزدیک تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

بابایی با اشاره به ظرفیت ویژه مینی‌ورلد در برگزاری مراسم، مناسبت‌ها و جشن‌های مختلف، گفت: آمفی تئاتر این مجموعه با ۵۰۰ تا ۶۰۰ صندلی در فضای باز احداث می شود و فضا مناسب پارکینگ خودرو هم دارد.

وی با بیان اینکه مشکل برق مجموعه مینی‌ورلد نیز با مساعدت مسئولان استانی و فرماندار ویژه ملایر رفع شد، افزود: این مجموعه در کنار مجموعه بام ملایر ظرفیتی برای توسعه شهر به ویژه در حوزه گردشگری است و یک ضرورت برای ملایر با ۲ عنوان جهانی است.

بابایی تکمیل ساختمان تجاری جنب شهرداری، پارکینگ طبقاتی، مجتمع تجاری ۱۵ خرداد، پارک شقایق، پارک حاج نظر ویژه بانوان، مجتمع تجاری و فرهنگی میدان استاندارد، ساختمان تجاری و خدماتی میدان بهارستان، کانال پشت ناسیونال، ساختمان ادارای شهرداری، ساختمان خدمات شهری، ایستگاه جدید سازمان آتش‌نشانی و مطالعه احداث فرهنگسرا در یکی از محله‌های شهر را از دیگر اقدامات شهرداری ملایر برشمرد.

در برخورد با تبعیض و سوء استفاده مالی موفق عمل کردیم

وی توسعه شهری و ارتقای سطح رضایت‌مندی شهروندان در کنار توسعه شهری را از اهداف مهم خود در شهرداری برشمرد و بیان کرد: یکی از دغدغه مهم ما در این دوره انجام اقدامات فرهنگی، تعامل با شهروندان، افزایش مشارکت مردم و ارتقای سرمایه اجتماعی در پیشبرد اهداف‌ بود.

شهردار ملایر ادامه داد: از دیگر اهداف ما مبارزه با تبعیض، فساد و سوء استفاده‌های مالی بود که موفقبت های بزرگی نیز در این حوزه حاصل شده است.

بابایی همچنین به ساماندهی قطعه نام‌آوران ویژه اهداکنندگان عضو در آرامستان بهشت هاجر اشاره و بیان کرد: در حوزه جمعه بازارها، سوء استفاده از اماکن شهرداری برای موارد مختلف، پرداخت عوارض و کمیسیون ماده صد نیز اقداماتی برای جلوگیری از سوء استفاده‌های مالی انجام شد.

شهردار ملایر با بیان اینکه در این دوره حتی یک مورد جذب غیرمجاز نیرو جز در موارد استخدامی برای سازمان آتش‌نشانی نداشتیم، اظهار داشت: یکی از مشکلات شهرداری ملایر نیروی مازاد است که از گذشته به ارث مانده است.

راه‌اندازی ۳۰ سامانه الکترونیکی در شهرداری ملایر

وی با بیات اینکه هزینه‌های جاری برای شهرداری کمرشکن است، افزود: با این وجود طی یکسری اقدامات اثرگذار برای افزایش درآمدهای پایدار شهرداری، بودجه شهرداری در این مدت سه برابر شد.

شهردار ملایر به دیگر اقدامات در حوزه خدمات شهری همچون طراحی سامانه برای پیمانکاران، نصب دستگاه جی.پی.اس روی دستگاه‌های جمع‌آوری زباله، الکترونیکی و مکانیزه شده نظارت‌ها روی جمع‌آوری زباله‌ها و پسماندها، انجام مطالعات احداث سایت جدید دفن زباله جنوب استان در ملایر، راه‌اندازی کمیسیون بند ۲۰ برای مزاحمت‌های شهری و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و ساماندهی سد معبر اشاره کرد.

بابایی ادامه داد: در حوزه فضای سبز نیز در این مدت به طور کامل آب شرب از فضای سبز شهری جدا شد و با توجه به کاهش چاه‌های شهرداری برای آبیاری فضای سبز از حدود ۱۱ مورد به ۶ حلقه چاه، برای نخستین بار اجرای آبیاری تحت فشار را در سطح پارک‌ها و بلوارهای سطح شهر شروع کردیم.

وی احداث پارک حاج نظر ویژه بانوان، پارک شقایق، پارک زورآباد، بازسازی پارک چمران و پارک کوثر و جنگل‌کاری را از دیگر اقدامات در حوزه فضای سبز برشمرد و افزود: در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز اقدامات خوبی انجام شده است. 

برچسب‌ها گردشگری توسعه ایران همدان طرح های عمرانی ملایر شهرداری ملایر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری توسعه ایران همدان گردشگری توسعه ایران همدان طرح های عمرانی ملایر شهرداری ملایر شهرداری ملایر شهردار ملایر سوء استفاده مینی ورلد فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از مدیریت مجموعه تفریحی سپاهان گفت: مدیریت هماهنگ شهری در این شرکت به خوبی صورت گرفت و شاهد همکاری فراجا، میراث فرهنگی، سازمان‌های شهری در کنار هم هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، با اشاره به سالروز تاسیس شوراها اظهار کرد: یکی از زیبایی‌های جمهوری اسلامی، مردم سالاری است و مصداق بارز آن شوراها است.

وی افزود: در هر دوره شورایی، منتخبان مردم چهار سال در خدمت آن‌ها هستند و با انتخاب شهردار که در راس ۱۵ منطقه شهری و ۱۵ سازمان شهری قرار دارد، این مردم‌سالاری را در عرصه شهری تجلی می‌دهند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امروز شاهد اقدامات و دستاوردهای شهرداری در حوزه تقویت گردشگری نصف جهان هستیم؛ در شورای اسلامی شهر نیز کمیته گردشگری داریم که هدف ما توسعه گردشگری و توجه به این بخش است و لذا در مقطعی ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافت.

حاج‌رسولی‌ها با تقدیر از مدیریت مجموعه تفریحی سپاهان خاطر نشان کرد: مدیریت هماهنگ شهری در این شرکت به خوبی صورت گرفت و شاهد همکاری فراجا، میراث فرهنگی، سازمان‌های شهری در کنار هم هستیم.

وی گفت: ما در اصفهان برای خودمان تصمیم می‌گیریم و این زیبایی کار شورایی است؛ در مدت ۱.۵ سال دیگر مردم مجدد شورای دیگری را انتخاب می‌کنند و هر حرکتی در این شهربا پشتوانه انتخابات مردمی انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به‌فرد مجموعه کوه نور تصریح کرد: چنین مجموعه‌ای نه تنها در ایران، بلکه حتی در کشورهای دیگر ندیده‌ام.

کد خبر 749181

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج