Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواسکورد تیم منتخب خود از مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 را اعلام کرد.

با پایان یافتن مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020، تیم منتخب این مرحله از نگاه هواسکورد اعلام شد که انگلیسی ها حضور پررنگی در این ترکیب دارند.

به گزارش طرفداری، در تیم منتخب هواسکورد از مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020، تیم ملی انگلیس چهار نماینده، تیم های دانمارک و سوئیس هر کدام دو نماینده و تیم های جمهوری چک، بلژیک و ایتالیا نیز هر کدام یک نماینده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هری کین، مهاجم تیم ملی انگلیس که در این مرحله در بازی مقابل اوکراین موفق به بریس شد، با دریافت نمره 9.30 بهترین بازیکن مرحله یک چهارم نهایی از نگاه هواسکورد بود. به جز هری کین، هیچ بازیکن دیگری نمره بالای 9 دریافت نکرده است. در این ترکیب، 4 بازیکن از تیم های حذف شده در مرحله یک چهارم نهایی حضور دارند. اسپانیا تنها تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی است که نماینده ای در ترکیب منتخب مرحله یک چهارم نهایی ندارد.

تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 از نگاه هواسکورد

همچنین بخوانید:

تیم منتخب هفته اول یورو 2020 از نگاه هواسکورد

تیم منتخب هفته دوم یورو 2020 از نگاه هواسکورد

تیم منتخب هفته سوم یورو 2020 از نگاه هواسکورد

تیم منتخب مرحله گروهی یورو 2020 از نگاه هواسکورد

تیم منتخب مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 از نگاه هواسکورد

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی برترین های قرن با سیدمهدی رحمتی: سخت کوشی و نظم را از علی دایی الگوبرداری کردم؛ او اسطوره ماست باشگاه استقلال مذاکره با چشمی را تکذیب کرد مهدی پاشازاده: کنعانی زادگان در حد و اندازه ای نیست که به او پاسخ داده شود شوچنکو: این کوه برای بالا رفتن ما بیش از حد بزرگ بود؛ تورنمنت فوق العاده ای داشتیم لیونل مسی: موفقیت های فردی اهمیت ندارد؛ برای چیز دیگری به این تورنمنت آمده ایم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یورو 2020 از نگاه هواسکورد تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 تیم منتخب مرحله منتخب مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا وسیما، در پایان دور سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ ملی بسکتبال آقایان ایران ۸ تیم به مرحله چهارم این رقابت‌ها صعود کردند.   کاله تهران و نخلستان جم تهران از گروه Q، شهرداری گنبد و هیرکان رشت از گروه R، مس شهربابک و گاز تهران از گروه S و شوان گروه پارسه گرمسار و پتروپالایش اصفهان از گروه T به این مرحله صعود کردند.   گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی آقایان ایران به شرح زیر است:   گروه X: شهرداری گنبد  نخلستان جم تهران شوان گروه پارسه گاز تهران   گروه W: کاله تهران  هیرکان رشت ­مس شهر بابک پترو پالایش اصفهان  

دیگر خبرها

  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG