Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سرهنگ مهدی پورامینایی،بيان داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه از پارکینگ مجتمع های مسکونی در شهر کرمان، ماموران کلانتری17موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و کار پليسی یک سارق که دوچرخه های گران قیمت را سرقت می کرد و آن ها را به قیمت پایینی در سایت های اینترنتی به فروش می رساند را شناسايی و دستگير كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به کشف یک تعداد از دوچرخه های مسروقه افزود: این متهم دستگیر شده دربازجوئی های تخصصی پلیس به18فقره سرقت دوچرخه از پارکینگ مجتمع های مسکونی درشهر کرمان اعتراف کرد.   فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد:مدیران وصاحبان مجتمع های مسکونی ضمن تجهيز محیط پیرامونی و پارکینگ مجتمع مسکونی خود به دوربین مدار بسته و نظارت بر ورود و خروج ها می توانند در کاهش زمینه های سرقت اقدامات موثر دیگری را نیز مد نظر داشته باشند ولازم است ساکنین این مجتمع ها نیز موتورسیکلت و دوچرخه خود را به قفل مناسب تجهیز کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان کرمان مجتمع های مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی