Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@23:18:47 GMT

مرگ کودک 2 ساله در سانحه رانندگی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۵۵۴۲

مرگ کودک 2 ساله در سانحه رانندگی

سرپرست پلیس راه استان مازندران از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و ۲ مصدوم در شهرستان قائم شهر خبر داد .

هادی عبادی گفت: ساعت حدود ۲۱ و ۴۰ دقیقه روز گذشته، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی تالارپشت قائمشهر بلافاصله ماموران پلیس راه مستقر در محور به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برابر بررسی های انجام شده، در این حادثه که براثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با ۴ سرنشین و یک خودروی کامیون به وقوع پیوست، ۳ نفر از سرنشینان خودروی پژو به علت شدت صدمات وارده به شدت مجروح شدند.
عبادی از مرگ کودکی ۲ ساله در این حادثه خبر داد و اظهار کرد: با حضور عوامل امدادی سایر مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند و علت تامه این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.
سرپرست پلیس راه استان مازندران در خاتمه با بیان این که تفاوت زمان در رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، بیش از چند دقیقه نیست، به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات رانندگی به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه‌یافتگی فرهنگ ملی خود را به نمایش بگذارند .ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شادی نیا در تشریح این خبر گفت: بدنبال گزارش برخورد دنا با سوزوکی پایگاه‌های اورژانس حاضر در صحنه، پایگاه شرفخانه، شبستر، سیس، صوفیان و پایگاه هلال احمر سفید کمر را به محل حادثه کشاند.

وی گفت: کارشناسان اورژانس فوت سه نفر را در محل تأیید و چهار مصدوم تحت مراقبت پیش بیمارستانی به بیمارستان فاطمیه شبستر انتقال دادند.

گفتنی است؛ حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

کد خبر 6095437

دیگر خبرها

  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • جزئیات تازه از ماجرای گم شدن یسنا، دخترک ۴ ساله‌
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین