Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر در اینستاگرام کاربری را فالو نکرده باشید، پیام‌های آن شخص در قسمت Requests ذخیره می‌شوند. با اعمال تنظیماتی می‌توانید این پیام‌ها را به‌طور کامل حذف کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به‌طور پیش‌فرض اگر شخصی که در اینستاگرام فالو نکرده‌اید پیامی ارسال کند در بخشی مجزا به نام Requests ذخیره می‌شوند. اگر نمی‌خواهید بخش Message requests از افراد ناشناس را در اینستاگرام ببینید، می‌توانید به‌طور کامل این بخش را غیرفعال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله اول باید اپلیکیشن اینستاگرام آیفون یا اندروید را باز کنید. سپس دکمه‌ی Profile در گوشه‌ی راست پایین صفحه را لمس کنید. وارد صفحه‌ی پروفایل خود شوید و دکمه‌ی منو (سه خط) در گوشه‌ی راست بالای صفحه لمس کنید.

در بخش Settings وارد Privacy شوید.

در Privacy گزینه‌ی Messages را انتخاب کنید.

در پایین صفحه بخش Other People را پیدا کنید. روی Others on Instagram کلیک کنید. زیر بخش Others on Instagram روی گزینه‌ی Don’t Receive Requests بزنید.

اکنون درخواست پیام یا Message request اینستاگرام شما غیرفعال شده است. اگر کاربر ناشناسی به شما پیام بدهد نوتیفیکشن پیام را دریافت نمی‌کنید و هیچ پیامی در پوشه‌ی Requests وجود نخواهد داشت. این نکته را هم در نظر داشته باشید که اپلیکیشن اینستاگرام دارای گزینه‌ای برای غیرفعال‌سازی پیام از سوی کاربران فیسبوک است. کد خبر 504803

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینستاگرام پست اینستاگرامی هشتگ در اينستاگرام پیام اینستاگرامی کاربران اینستاگرام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو

دریافت 15 MB کد خبر 847017 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام فراجا

دیگر خبرها

  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟