Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم اندیشی نخبگان، اساتید، تشکل‌های دانشجویی و فعالین فرهنگی مشهد با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی نخبگان، اساتید، تشکل‌های دانشجویی و فعالین فرهنگی مشهد با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طاهری لاری، رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی در ابتدای این جلسه با اشاره به بیانات رهبری درخصوص اهمیت فعالیت در حوزه‌های فرهنگی، اظهار کرد: این جلسه در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری تشکیل شده و رویکرد مسئولان در این زمینه باید استفاده از افراد انقلابی، جوانان و صاحبنظران این عرصه باشد و مسلما انتقادی که این‌ها از مسائل فرهنگی دارند ملموس‌تر و به عینیت و واقعیت نزدیکتر است.

طاهری لاری در پایان اظهار امیدواری کرد که در سایه خداوند متعال، مسئولین فرهنگی کشور بتوانند پاسدار و مروج ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند.

این جلسه با حضور آقا تهرانی نماینده مردم تهران، بانکی پور نماینده مردم اصفهان، منتظری نماینده مردم گرگان، نیک بین نماینده مردم کاشمر و بردسکن و لاجوردی نماینده مردم تهران، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و حضور جمعی از نخبگان، اساتید، تشکل‌های دانشجویی و فعالین فرهنگی در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

در ادامه نمایندگان فرهنگی اساتید، تشکل‌های دانشجویی و تعداد دیگری از دانشجویان و فعالان فرهنگی با پرسش‌هایی در حوزه فرهنگی خواستار توضیحات و گزارش عملکرد اعضای کمیسون شدند و نمایندگان مردم نیز پاسخگوی سوالات پر تعداد حاضرین بودند و هرکدام در حوزه فعالیت خود به نقاط قوت و ضعف مسائل فرهنگی و مشکلات زیرساختی و چشم انداز، برنامه‌ها و اقدامات بسیار این کمیسیون برای رفع مشکلات پیش رو سخنانی را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد مشهد کمیسیون فرهنگی مجلس تشکل های دانشجویی تشکل های دانشجویی مشهد برگزار شد دانشگاه آزاد نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ بهروز ناصری،‌ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در جلسه‌ای با حضور فعالان صنفی و اقتصادی استان ایلام که در این دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه ظرفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه در خدمت بخش تولید، سرمایه‌گذاری و صنعت قرار خواهد گرفت، اظهار کرد:‌ با توجه به سند تحول و تعالی دانشگاه و تأکید همیشگی دکتر طهرانچی مبنی بر حل مسئله در استان‌ها ظرفیت‌های دانشگاه در همه زمینه‌ها در خدمت توسعه استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: صنعت، تولید و سرمایه‌گذاری با مشارکت و حضور دانشگاه بسیار نتیجه‌بخش خواهد بود. درب‌های دانشگاه همیشه برای توسعه ایلام باز بوده و به‌عنوان وظیفه ظرفیت دانشگاه در خدمت استان است. ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه در شهرستان مهران شامل مجتمع رفاهی و اقامتی و زمین مناسب و پارکینگ ۱۰ هکتاری با مشارکت فعالان اقتصادی و صنعتی استان در راستای ایجاد پایانه صادراتی با محور محصولاتی تولیدی استان شکل می‌گیرد.

اربعین فرصت مناسبی برای توسعه و معرفی استان ایلام

یکی از تجار موفق و دبیر اتاق تعاون استان ایلام نیز گفت: اربعین فرصت مناسبی برای توسعه و معرفی استان است. مهم‌ترین اولویت استان باید رفع موانع اداری برای حضور سرمایه‌گذاران در استان باشد.

فرزاد فیض‌الهی بیان کرد: ورود دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه استان امیدبخش و مهم‌ترین اولویت فعلی استان ایجاد پایانه صادرات و برندسازی تولیدات استان است که این مهم با همکاری و محور دانشگاه آزاد اسلامی شکل خواهد گرفت.

به گزارش آنا،‌ در این جلسه فعالان اقتصادی و صنفی ایلام به بیان مشکلات و سنگ‌اندازی‌های پیش روی صنعت استان و سرمایه‌گذاری اشاره و خواستار ورود دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به این مباحث شدند و رحیم لطفی عضو اتاق صنعت و معدن و از فعالان و کارآفرینان نمونه استان در حوزه تولید و صنعت آرد استان، یار حسین دینی پژو از کارآفرینان و عضو اتاق اصناف استان و کاظم اسماعیلی از فعالان اقتصادی و کارآفرین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین