Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون فرهنگی بنیاد شهید کشور با تاکید بر اینکه رفتار و عمل آمریکایی‌ها در تقابل با حقوق بشر است گفت: ۳۳ سال از فاجعه سرنگون کردن هواپیمای ایرانی توسط آمریکایی‌ها گذشته اما سازمان‌های بین المللی همچون دادگاه لاهه اقدامی نکرده‌اند. - اخبار استانها -

سردار یعقوب سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباساظهار داشت: در 42 ساله انقلاب اسلامی وقتی ذهنمان را متمرکز می‌کنیم بر روی عملکرد آمریکا به ظاهر و به زیبایی از حقوق بشر حرف می‌زنند ولی در عمل جایی که برایشان منفعت داشته باشد ضد حرف‌هایشان عمل می‌کنند و در تقابل با دموکراسی و حقوق بشر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جریان ترور مقام معظم رهبری، بمباران شیمیایی سردشت، ترور شهدای 7 تیر، 17هزار شهید ترور کشور، ترور شهید آیت الله صدوقی، ترور حاج قاسم سلیمانی همه با حمایت یا مستقیما توسط آمریکا انجام شده است.

گلباران محل شهادت شهدای ایرباس در خلیج فارس + فیلممحل شهادت 290 سرنشین ایرباس در خلیج فارس گلباران شد+ تصاویرمحل شهادت شهدای ایرباس در خلیج فارس گلباران شد

سلیمانی بیان کرد: 290 سرنشین هواپیمای مسافربری ایرباس که 66 نفر آنها کودک بود چه گناهی کرده بودند که تعمدا توسط آمریکا سرنگون شدند، شهید حاج قاسم سلیمانی برای چه مبارزه کرد؟ آیا داعش سر مردم را نمی‌برید و آنها را آتش نمی‌زد؟ اما آمریکایی‌ها او را مستقیما به شهادت رساندند و به کار خود افتخار کردند.

وی تصریح کرد: 33 سال از فاجعه سرنگون کردن هواپیمای ایرانی توسط آمریکایی‌ها گذشته است، مگر به سازمان‌های بین‌المللی همچون لاهه و سازمان دریانوردی شکایت نکردیم؟ چه شد؟ بعد 33 سال هنوز اقدامی نکرده‌اند و در این اقدامات و جنایات شریک هستند. 

در ادامه مصاحبه خبرگزاری تسنیم با معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور را مشاهده خواهید کرد:

گزارشگران: میثم میرزاده و راضیه سالاری 

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خلیج فارس آمریکایی ها توسط آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی نتانیاهو به احکام دادگاه لاهه/ تأثیری ندارد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز جمعه در بیانیه‌ای که در برنامه تلگرام منتشر شد، گفت: تحت رهبری من، اسرائیل هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری بین‌المللی در لاهه برای تضعیف حق اساسی خود برای دفاع از خود را نمی‌پذیرد.

روزنامه رای الیوم نوشت نتانیاهو در ادامه افزود: اگرچه تصمیمات اتخاذ شده توسط دادگاه لاهه بر اقدامات اسرائیل تأثیری نخواهد داشت، اما آنها سابقه خطرناکی را ایجاد خواهند کرد که سربازان و شخصیت‌های عمومی را تهدید می‌کند.

قضات دیوان بین‌المللی دادگستری طبق درخواست آفریقای جنوبی، روز جمعه (۶ اسفند) احکامی موقت را علیه رژیم صهیونیستی صادر کردند. به طور خلاصه این دادگاه از رژیم اسراییل خواست تمام اقدامات لازم را برای جلوگیری از نسل‌کشی در غزه انجام دهد.

این دادگاه همچنین به رژیم اسرائیل دستور داد ظرف یک ماه تمام اقداماتی را که برای جلوگیری از نسل‌کشی انجام داده، به دیوان لاهه گزارش دهد.

قاضی این دادگاه گفت حکم یاد شده تعهدات بین‌المللی برای اسرائیل ایجاد می‌کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899938

دیگر خبرها

  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • زمزمه صدور حکم جلب دادگاه لاهه برای نتانیاهو
  • نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • دهن‌کجی نتانیاهو به احکام دادگاه لاهه/ تأثیری ندارد