Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@03:39:12 GMT

استقرار هوای گرم در گیلان تا روز چهارشنبه

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۵۹۷۰

استقرار هوای گرم در گیلان تا روز چهارشنبه

محمد دادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلان طی روزهای آینده، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در منطقه است.

وی با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلان طی ۷۲ ساعت آینده، افزود: طی سه روز آینده هوای گرم، آسمان صاف و گاهی افزایش ابر برای استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به اینکه طی روزهای آینده ابرناکی هوا نیز دور از انتظار نیست، گفت: طی ساعات عصر و شب با شکل‌گیری ناپایداری‌های موقتی و هم وقتی در پاره‌ای نقاط احتمال رگبار باران و رعدوبرق دور از انتظار نیست و علاوه بر این در این مدت در بعضی نقاط شرایط برای پدیده مه نیز مهیا است.

دادرس از خنک شدن هوای استان در روزهای پایانی هفته خبر داد و گفت: از روز چهارشنبه بانفوذ تدریجی سامانه نسبتاً ناپایدار افزایش ابر و روند کاهشی دما در بعضی ساعات بارندگی و وزش باد و رعدوبرق تا پایان هفته مورد انتظار است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان هواشناسی هوای گرم هوا دادرس هواشناسی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس مجلس در روزهای یکشنبه سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند که جلسه سه شنبه ها نظارتی خواهد بود.

این روال در مدت زمان حدود سه هفته ای که تا پایان دوره یازدهم مجلس باقی مانده ادامه خواهد داشت.

آخرین نشست علنی دوره یازدهم مجلس در روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس