Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوربین های IP از نظر کابل کشی و رزولوشن نسبت به سیستم های HD برتری دارند. اما یک اشکال عمده در سیستم های IP از نظر دانش شبکه ای است که در مواقعی که کار نمی کنند ضروری است.

به گزارش برنا، دوربین های IP از نظر کابل کشی و رزولوشن نسبت به سیستم های HD برتری دارند. اما یک اشکال عمده در سیستم های IP از نظر دانش شبکه ای است که در مواقعی که کار نمی کنند ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوربین های IP تصویر ویدئویی را ضبط می کنند ، از طریق شبکه فشرده سازی و انتقال می دهند. ضبط کننده با آدرس های IP برای دریافت این جریان های ویدیویی و ضبط در NVR (ضبط کننده ویدیوی شبکه) برنامه ریزی شده است. در حالی که ، دوربین های HD باید مستقیماً به ضبط کننده متصل شوند و ضبط کننده وظیفه جمع کردن اطلاعات تصویر ، فشرده سازی و ذخیره سازی را بر عهده دارد.

دوربین مدار بسته IP بیشتر برای افرادی که دارای دانش شبکه هستند ، کابل کشی ساختاریافته یا تجربه کابل کشی شبکه را دارند مناسب است. سیستم دوربین مدار بسته IP می تواند بسیار انعطاف پذیر باشد. آنها صرفه جویی زیادی در هزینه های نصب دوربین مدار بسته ارائه می دهند و از نیاز به کابل مجدد برای دوربین های اضافی خودداری کنید. برای اتصال ساختمان ها از WiFi استفاده کنید و سپس چندین دوربین روی آن داشته باشید. با استفاده از POE ، به راحتی می توان به طول طولانی کابل و بیشتر دست یافت.

با استفاده از دوربین مدار بسته HD ، هر سیگنال دوربین باید به حالت ضبط وصل شود. نصب و مدیریت سیستم های HD می تواند ساده تر باشد. HD و IP از طریق شبکه ، دستگاه های تلفن همراه و رایانه قابل دسترسی است.

اگر با دوربین های آنالوگ HD آشنایی ندارید ، یا حتی اگر در ارائه آنها به مشتریان کمی تردید دارید ، در اینجا برخی از اطلاعات برای کمک به شما در تعیین زمان مناسب بودن آنها برای برنامه مشتری شما آورده شده است. بیایید نگاهی سریع به نحوه مقایسه دوربین های آنالوگ HD با دوربین های IP بیندازیم:

تفاوت دوربین مدار بسته HD و دوربین مدار بسته IP چیست؟ نوع وضوح تصویر

دوربین های IP در این بخش با دوربین های 4K و 8K به پیشرفت خود ادامه می دهند. دوربین های آنالوگ HD نیز در حال پیشرفت هستند. اکنون بسیاری از تولیدکنندگان دوربین های آنالوگ 2 مگاپیکسلی و 4 مگاپیکسلی را ارائه می دهند و استانداردهای سنتی تر NTSC و PAL را پشت سر می گذارند.

نحوه سیم کشی دوربین مدار بسته

دوربین های آنالوگ HD از کابل کواکسیال استفاده می کنند ، و این گزینه را برای مشتریانی که نمی خواهند زیرساخت های موجود آنالوگ خود را جایگزین کنند ، به یک گزینه محبوب تبدیل می شود. کابل کواکس بسیار طولانی است و در هنگام نصب می توان بیش از 500 متر از آن را طی کرد.

از طرف دیگر دوربین های IP با کابل کشی CAT 5/6 کار می کنند و حداکثر به حدود 100 متر محدود می شوند. پس از آن ، شروع به کاهش سیگنال خواهید کرد که می تواند ویدیوی شما را به خطر بیندازد.

نحوه نصب کردن

دوربین های آنالوگ HD اساساً یک دستگاه پلاگین و بازی هستند - به هیچ یک از تنظیمات شبکه یا تنظیماتی که دوربین های IP انجام می دهند ، نیاز ندارند. از این منظر ، تنظیم آنها آسان تر از دوربین های IP است.

بسته به دوربینی که استفاده می کنید ، برخی تنظیمات اساسی تصویر را می توان در دوربین های آنالوگ HD از طریق کنترل های Up the Coax) UTC) ، یا نمایشگر روی صفحه (OSD) که مستقیماً روی بدنه دوربین قابل دسترسی است ، انجام داد. با OSD ، اساساً ، شما فقط یک دکمه بر روی دوربین فشار می دهید و منویی دریافت می کنید که می توانید آن را تغییر دهید و تنظیمات اساسی را انجام دهید. با استفاده از UTC ، با استفاده از سیستم هایی که از این ویژگی پشتیبانی می کنند ، از طریق رایانه می توان به تنظیمات دوربین دسترسی داشت.

تجزیه و تحلیل

تجزیه و تحلیل هایی مانند تعداد افراد ، زمان سکونت و اندازه گیری طول صف می توانند در دوربین های IP برای مشتریانی که می خواهند اطلاعات تجاری را جمع کنند ، تعبیه شود. مشتریانی که از دوربین های آنالوگ HD استفاده می کنند ، در مورد تجزیه و تحلیل در لبه ، با گزینه های محدودی روبرو هستند ، اما تا زمانی که این تجزیه و تحلیل ها در ضبط کننده ویدیوی شبکه (NVR) آنها پشتیبانی شود ، باید بتوانند از تجزیه و تحلیل اساسی مانند تشخیص حرکت و دستکاری دوربین استفاده کنند. با این حال ، این به راحتی می تواند تکامل یابد و ما می توانیم شاهد تجزیه و تحلیل پیشرفته تر در رمزگذارها و ضبط کننده های آنالوگ HD باشیم.

در حال حاضر ، در استقرار آنالوگ HD ، تمام توان پردازشی که معمولاً در یک دوربین IP پیدا می کنید در سمت NVR یا رمزگذار قرار دارد ، بنابراین هشدارها و رویدادها باید توسط ضبط کننده یا رمزگذار کنترل و کنترل شوند. به همین دلیل ، اگر می خواهید یک دستگاه ضبط با کیفیت HD را ادامه دهید ، مطمئن شوید که مشتریان در یک ضبط کننده بسیار مطمئن و با کیفیت بالا سرمایه گذاری می کنند.

قیمت و هزینه نصب

به طور کلی ، دوربین های آنالوگ HD قیمت کمتری نسبت به دوربین های IP دارند. این البته به نوع دوربینی که انتخاب می کنید و ویژگی های آن بستگی دارد. همانطور که در بالا ذکر شد ، بسیاری از دوربین های آنالوگ HD جدیدتر ویژگی های پیشرفته تری را ارائه می دهند ، بنابراین بسته به آنچه خریداری می کنید ، قیمت افزایش می یابد.

ذخیره سازی دوربین

اکثر دوربین های IP ذخیره اضافی را از طریق کارت های SD برای اضافه کار بودن بیشتر در صورت قطع شبکه ارائه می دهند. فضای ذخیره سازی فیلم با دوربین های آنالوگ HD در سطح دوربین در دسترس نیست.

نگهداری و امنیت

امروزه امنیت سایبری یکی از نگرانی های مهم مشاغل است ، به ویژه هنگامی که آنها در حال انتخاب یک سیستم امنیتی جدید هستند.

می توان ادعا کرد که دوربین های آنالوگ HD از امنیت بیشتری برخوردار هستند ، زیرا در مدار بسته کار می کنند و آدرس IP ندارند. از طرف دیگر ، دسترسی مستقیم به دوربین های IP از طریق اینترنت امکان پذیر است ، بنابراین بیشتر در معرض آسیب پذیری های امنیتی هستند.

اگرچه همیشه در هنگام استفاده از دوربین های IP مقداری خطر وجود دارد ، اما برای سخت شدن دستگاه های IP در برابر حملات مراحلی وجود دارد که می توانید انجام دهید. من همیشه استفاده از رمزهای عبور قوی ، فایروال ها و به روز نگه داشتن سیستم عامل دوربین را توصیه می کنم.

دوربین های آنالوگ HD نیازی به بروزرسانی میان افزار ندارند زیرا هیچ نرم افزاری روی دوربین وجود ندارد. از این منظر ، نگهداری از آنها آسان تر از دوربین های IP است ، به خصوص اگر از استقرار بسیار بزرگی برخوردار باشید.

اطلاعات فوق امیدوارم به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که ارائه دوربین آنالوگ HD منطقی است ، و چه زمانی ممکن است یک دوربین IP مناسب تر باشد. هر دو دوربین دارای مزایایی هستند و بسته به نیاز مشتری شما می توانند انتخاب مناسبی باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته ip دوربین مدار بسته HD نصب دوربین مدار بسته دوربین های آنالوگ HD دوربین مدار بسته IP ارائه می دهند تجزیه و تحلیل دوربین های IP IP از نظر ضبط کننده کابل کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌شناسان قوی‌ترین شواهد برای سیاره نهم را کشف کردند

تیمی از پژوهشگران می‌گویند پس از مطالعه‌ی گروهی از اجرام دوردست و ناپایدار که از مدار نپتون گذر می‌کنند، قوی‌ترین شواهد آماری را مبنی بر اینکه سیاره نهم واقعا در منظومه شمسی وجود دارد، پیدا کرده‌اند.

وقتی نوبت به کشف سیاره‌ها می‌رسد، پیدا کردن آنها در اطراف ستاره‌های دیگر در واقع کمی ساده‌تر از پیدا کردن آنها در اطراف ستاره خودمان است. به‌منظور پیدا کردن سیاره‌های جدید، اخترشناسان می‌توانند به لطف تکنیکی به نام «روش گذار»، افت نور هنگام عبور سیاره‌ها از مقابل ستاره میزبان را از طریق تلسکوپ‌ها مشاهده کنند.

ستاره‌شناسان همچنین با بررسی لرزش‌های ستاره که ناشی از سیاره‌هایی است که دور آن در گردش هستند، به وجود سیاره‌ها پی می‌برند. ازطریق این روش‌ها و چند روش دیگر، ما در چند دهه گذشته هزاران سیاره فراخورشیدی را کشف کرده‌ایم، درحالی‌که تعداد سیاره‌ها در منظومه شمسی همچنان هشت عدد باقی مانده است.

کشف سیاره‌های واقع در اطراف خورشید خودمان بر دو روش متکی است: رصد آنها در آسمان و شناسایی اختلالات جزئی در مدار اجرام دیگر. سیاره‌های زهره، عطارد، زحل، مشتری و مریخ همه ازطریق مشاهدات بصری کشف شدند.

اورانوس در سال ۱۷۸۱ زمانی کشف شد که ویلیام هرشل، ستاره‌شناس آلمانی دریافت جسم درخشانی در آسمان نسبت‌به ستاره‌های دیگر در حرکت است. نپتون زمانی کشف شد که اوربن لو وریه، اخترشناس و ریاضیدان فرانسوی متوجه شد مدار اورانوس با مدار پیش‌بینی‌شده توسط فیزیک نیوتنی متفاوت است. او پی برد که این پدیده می‌تواند توسط سیاره دیگری دورتر از اورانوس که بر مدار آن تاثیر می‌گذارد، توضیح داده شود و پیش‌بینی کرد سیاره کجا می‌تواند باشد.

اما کشف سیاره‌ها در منظومه شمسی ممکن است هنوز به پایان نرسیده باشد. در سال ۲۰۱۵، دو ستاره‌شناس موسسه فناوری کالیفرنیا شواهدی ارائه کردند که نشان می‌داد شش جرم فراتر از مدار نپتون به شکلی در کنار هم قرار گرفته‌اند که گویی توسط جرمی با نیروی گرانشی بزرگ در نزدیکی هم جمع شده‌اند. با وجود استدلال منتقدان مبنی بر اینکه تشخیص سیاره فرضی ممکن است به دلیل ناهنجاری آماری و سوگیری انتخاب باشد، تیم بر این باور است که اجرام مذکور ممکن است تحت‌تاثیر جرمی بزرگ‌تر در آن‌سوی مدار نپتون در گردش باشند.

پژوهشگران در مقاله‌ای جدید، با بررسی اجرام دارای دوره‌ی مداری طولانی که از مدار نپتون عبور می‌کنند، دریافتند که نزدیک‌ترین نقطه مدار آنها به خورشید در حدود ۱۵ تا ۳۰ واحد نجومی است. درمقابل، فاصله بین خورشید و زمین یک واحد نجومی است. آنها با انجام شبیه‌سازی‌هایی برای کشف آنچه که به بهترین نحو مدار این اجرام را توضیح می‌دهد، دریافتند مدلی که شامل سیاره عظیمی در آن‌سوی نپتون باشد، وضعیت پایدار این اجرام را خیلی بهتر از شبیه‌سازی‌هایی توضیح می‌دهد که در آنها سیاره نهم وجود ندارد. در این مدل، متغیر‌های دیگری مانند جزر و مد کهکشانی و تاثیر گرانشی ستاره‌های درحال عبور نیز درنظر گرفته شد.

گرچه یافته‌های مطالعه جدید جالب است، این تجزیه‌و‌تحلیل مکان پیدا کردن چنین سیاره‌ای را مشخص نمی‌کند. البته ممکن است به‌زودی با آغاز کار رصدخانه ورا روبین سرانجام اطلاعات قطعی‌تری درباره سیاره نهم به دست آوریم.

یافته‌های پژوهشگران در پایگاه مقاله‌های پیش‌انتشار آرکایو بارگذاری شده و برای انتشار در مجله‌ی The Astrophysical Journal Letters پذیرفته شده است.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی علوم فضایی و نجوم

دیگر خبرها

  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • ستاره‌شناسان قوی‌ترین شواهد برای سیاره نهم را کشف کردند
  • افکار عمومی آمریکا نمی‌تواند نسبت به جنایات در غزه بی‌تفاوت باشد
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد