Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی باشگاه تراکتور اعلام کرد، با توجه به آرای صادره قطعی، این باشگاه با طلبکارانش توافق خواهد کرد تا مشکلی پیش نیاید.

به گزارش طرفداری، اسماعیل گودرزی درباره آخرین وضعیت پرونده‌های بین‌المللی باشگاه تراکتور و اینکه آیا رأی دادگاه CAS در پرونده کوین فروچونه صادر شده است یا خیر به تسنیم گفت:

خیر، فعلاً در مورد فورچونه ابلاغی به ما نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر پرونده‌ها را هم در حال بررسی هستیم تا ارکان تصمیم‌گیرنده باشگاه با طلبکاران توافق کنند.

گودرزی راجع به وضعیت مطالبات کنستانت، استوکس و اروین که احکام آن از سوی دادگاه CAS صادر شده است، گفت:

طبیعتاً با توجه به آرای صادره قطعی، باشگاه توافقات را انجام خواهد داد که مشکلی پیش نیاید. اکنون این پرونده‌ها به رأی نهایی رسیده و از حیطه مسئولیت معاونت حقوقی خارج شده است. من هم از اقداماتی که برای پرداخت مطالبات و اجرای آرا صورت گرفته بی‌خبر هستم، ولی قطعاً کارهایی در حال انجام است.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور در ادامه در مورد پرونده‌های داخلی این باشگاه و مطالبات منصوریان و دستیارانش عنوان کرد:‌

تمام این پرونده‌ها برای زمانی است که من در باشگاه نبودم، اما در حال کمک هستیم تا مشکلات برطرف شود و باشگاه نفسی بکشد. طبیعتاً کمیته انضباطی فدراسیون هم برای پرونده‌های داخلی  تا زمانی که مطالبات پرداخت نشود، زمان تعیین می‌کند. الان این پرونده‌ها در اختیار بخش اجرایی باشگاه است که باید توافقات را انجام دهند و از حوزه معاونت حقوقی خارج است.

گودرزی در مورد آخرین وضعیت پرونده شکایت عباس چمنیان از باشگاه تراکتور نیز گفت:

چمنیان هم بابت عدم پرداخت مطالباتش شکایت کرده است و هنوز زمان رسیدگی به این پرونده در کمیته وضعیت مشخص نیست.

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی برترین های قرن با سیدمهدی رحمتی: سخت کوشی و نظم را از علی دایی الگوبرداری کردم؛ او اسطوره ماست باشگاه استقلال مذاکره با چشمی را تکذیب کرد مهدی پاشازاده: کنعانی زادگان در حد و اندازه ای نیست که به او پاسخ داده شود شوچنکو: این کوه برای بالا رفتن ما بیش از حد بزرگ بود؛ تورنمنت فوق العاده ای داشتیم لیونل مسی: موفقیت های فردی اهمیت ندارد؛ برای چیز دیگری به این تورنمنت آمده ایم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه تراکتور پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نقش تاثیرگذار مادران برای جذب جوانان به مساجد
  • قضات تصمیمات و احکام خود را با پیوست رسانه‌ای همراه کنند
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • احکام شرعی | روش تطهیر کف خانه و مانند آن
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع