Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «محمود محمودزاده» با اعلام برگزاری نشست هماهنگی طرح اقدام ملی مسکن در روز ۱۳ تیرماه با حضور وزیر راه وشهرسازی و کارگزاران اجرای این طرح، از تشکیل مجدد کمیته زمین در معاونت مسکن و ساختمان خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه کمیته تامین زمین برای سرعت دادن به اجرای طرح اقدام ملی مسکن از سال گذشته تشکیل شده بود، گفت: با توجه به اینکه در برخی از استان‌ها و شهرهای کشور مشکلاتی در خصوص تامین زمین وجود داشت، با دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی مقرر شد تا کمیته تامین زمین بار دیگر روی موضوع «زمین» بررسی‌های بیشتری انجام بدهد و بتواند در اولین فرصت، زمین را در شهرهایی که هنوز مشکل دارند، تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودزاده همچنین از تعیین برنامه زمانی جبرانی برای تسریع در پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و افزود: مقرر شده است تا استان‌ها و کارگزاران اجرای طرح اقدام ملی مسکن (بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و شرکت عمران شهرهای جدید)، در صورتی که شرایط فصل اجازه بدهد و با رعایت مسائل بهداشتی با افزودن بر تعداد شیفت‌های کاری، به اجرای طرح اقدام ملی مسکن سرعت دهند.

وی در خصوص مرحله دوم افتتاح‌ طرح اقدام ملی مسکن نیز اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا قبل از اتمام ماه جاری (تیر ۱۴۰۰) مرحله دوم افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن انجام می‌شود.

محمودزاده تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن آماده افتتاح شده است که در تلاش هستیم تا این تعداد افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، جلسه هماهنگی طرح اقدام ملی مسکن با دستور کارهای رونمایی و امضای تفاهم‌نامه در خصوص همکاری در تامین مسکن گروه‌های کم‌درآمد و مددجویان تحت‌پوشش، ارایه گزارش عملکرد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان‌های قزوین، کرمان، آذربایجان‌غربی، مرکزی، البرز و همدان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، آذربایجان‌غربی، فارس و هرمزگان، برگزار شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، استاندار کردستان در مورد دستور کار این جلسه گفت: کردستان با بیشترین متقاضی مسکن دارای کمترین زمین برای اجرای این طرح است.
زارعی کوشا با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در استان متقاضی مسکن ملی هستند گفت: در حال حاضر هرگونه توسعه شهری بدون برنامه ریزی مدون ممنوع است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم مشارکت عمومی و خصوصی برای اتمام پروژه‌های عمرانی را یکی از موارد قانونی دانست و گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه در سامانه مربوطه ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.
محمدی همچنین گفت: ۲۰ درصد تحقق رشد اقتصادی استان در سال جاری باید از فعالیت مراکز و واحد‌های رشد و فناور محقق شود.
هواسی بازرس کل استان نیز گفت: ایجاد شهرک‌های جدید در استان باید با کار مطالعاتی گسترده انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان