Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پریسا جهانفکریان ملی پوش دسته ۷۸+ کیلوگرم وزنه برداری بانوان کشورمان در مورد قطعی شدن اعزام خود به رقابت‌های المپیک توکیو اظهار داشت: خوشحالم که توانستم سهمیه المپیک کسب کنم. این دستاورد بسیار بزرگ و ارزشمندی است که نصیب من و وزنه برداری ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال این برای اولین بار است که بانوان ایرانی موفق می‌شوند به مسابقات المپیک اعزام شوند. مدتی قبل از ناحیه سرشانه مصدوم شدم. بعد از آن مجبور شدم که شانه خود را به تیغ جراحان بسپارم. در هر صورت پزشکان تیم ملی و فدراسیون تلاش کردند تا من برای مسابقات المپیک به آمادگی کامل برسم.

ملی پوش وزنه برداری بانوان افزود: ۶ ماهی بود که درگیر آسیب دیدگی از ناحیه سرشانه بودم و با درد تمرینات را دنبال می‌کردم. به همین دلیل لازم بود که حتما سرشانه خود را عمل کنم، اما به دلیل حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک این کار را انجام ندادم. بعد از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک متوجه شدم که نام من در لیست نهایی برای شرکت در المپیک قرار ندارد و کسی هم قرار نیست به این لیست اضافه شود.

بیشتر بخوانید

اعزام جهانفکریان به المپیک توکیو قطعی شد

جهانفکریان تصریح کرد: در هر نهایت موفق شدم سهمیه المپیک کسب کنم. پزشک تیم ملی این روز‌ها در حال آماده کردن من است تا بتوانم با آمادگی نسبی راهی المپیک توکیو شوم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون وزنه برداری سهمیه المپیک وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، کرمان در رده بندی مدالی مسابقات با کسب ۷ مدال طلا، ۳ نقره و ۵ برنز روی سکوی قهرمانی ایستاد و همدان میزبان با کسب ۶ طلا و ۳ نقره عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. تیم اردبیل هم با ۴ طلا و ۲ برنز روی سکوی سوم مسابقات نوجوانان ایستاد.

کد خبر 6099763

دیگر خبرها

  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • رقیب المپیکی کیانوش در جنگ اوکراین کشته شد
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند