Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:56:55 GMT

ورود خودروهای غیربومی به مرودشت ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۶۳۷۷

ورود خودروهای غیربومی به مرودشت ممنوع است

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بیات پور در جلسه ستاد کرونای شهرستان مرودشت افزود: به شهروندان نیز توصیه می‌شود که سعی کنند در این مدت در خانه بمانند و از خروج‌های غیرضروری از منزل خودداری کنند.

وی تصریح کرد: همگان باید توجه داشته باشند که خطر وضعیت جدید پیش رو ناشی از همه‌گیری کرونا بسیار از آنچه که در مراحل قبل بود، وحشتناک‌تر و شرایط وخیم‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار فارس با بیان اینکه شهرستان‌های جنوبی استان و برخی شهرستان‌های همجوار مرودشت وارد وضعیت قرمز کرونایی شده‌اند، گفت: چنانچه شرایط روزهای آینده جدی گرفته نشود و چاره اندیشی‌های لازم برای آن نباشد روزهای بسیار سخت و سیاهی پیش رو خواهد بود.

وی افزود: شرایط کرونایی شهرستان مرودشت فوق العاده و بحرانی است چرا که هجوم رو به گسترش نوع جدید ویروس کرونا بدلیل داشتن سرعت انتقال بسیار بالاتر و علائم پنهان و دیگر تفاوت‌های وسیعی که از لحاظ کمی و کیفی دارد شرایط بحرانی جدی را ایجاد کرده است.

بیات پور ادامه داد: ناگزیر هستیم ۱۰ روز آینده بطور جدی برای مهار شرایط خطرناک ناشی از ورود این ویروس جدید که موسوم به نوع آفریقایی و هندی است تمام تلاش و امکانات و روش‌های پیشگیری موجود را بکار بگیریم.

وی اضافه کرد: به منظور کنترل و مهار تلفات و عوارض موج پنجم و کاهش تجمع و تردد، از امروز یکشنبه تنها اصناف ضروری شامل نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، گوشت و مرغ فروشی‌ها، میوه فروشی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعمیرگاه‌ها، داروخانه‌ها و عطاری‌ها از هشت صبح تا ۲۱:۳۰ اجازه فعالیت دارند و بقیه اصناف تنها از ساعت ۱۳ تا ۲۱:۳۰ می‌توانند فعالیت کنند.

بیات پور گفت: باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌ها و تالارهای برگزاری مراسم طی ۱۰ روز آینده اجازه فعالیت ندارند.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت بیان کرد: با توجه به در پیش بودن شرایط خطرناکی که در صورت عدم مهار آن خانمان‌سوز خواهد بود اعلام می‌شود که طی مدت ۱۰ روز آینده برگزاری هرگونه مراسم جمعی اعم از عروسی، عزاداری، میهمانی‌های جمعی، مسابقات ورزشی، همایش و غیره ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه همه باید این شرایط فوق العاده پرخطر را درک و به هرنحو ممکن از سلامت خود و خانواده و شهروندان دفاع کنند از وضعیت ممنوعیت تردد را کماکان از ساعت ۲۲ هر شب تا چهار صبح روز بعد اعلام و از اعمال قانون و برخورد قانونی با متخلفین خبر داد.

کد خبر 5250421

منبع: مهر

کلیدواژه: مرودشت ویروس کرونا ممنوعیت تردد ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 اراک عکس استانها اردبیل خشکسالی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود

پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی‌شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.
این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است