Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@10:37:18 GMT

سفیر یمن مهمان رادیو گفت‌وگو می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۶۴۳۲

سفیر یمن مهمان رادیو گفت‌وگو می‌شود

برنامه گفتگوی سیاسی یکشنبه ۱۳ تیر ساعت ۱۷:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز میزبان ابراهیم الدیلمی سفیر جمهوری یمن است.

به گزارش مشرق، با توجه به پیروزی‌های گسترده جبهه مردمی یمن در مبارزه با نیروهای متجاوز و اشغالگر رژیم سعودی و با هدف تبیین فرهنگ محور مقاومت در منطقه غرب آسیا برنامه گفتگوی سیاسی رادیو گفتگو به واکاوی و تبیین تحولات میدانی یمن می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برنامه گفتگوی سیاسی یکشنبه ۱۳ تیر ساعت ۱۷:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز میزبان ابراهیم الدیلمی سفیر جمهوری یمن است، که در این برنامه آخرین اخبار و تحولات میدانی و سیاسی جمهوری یمن را بررسی می‌کند.

در این برنامه سفیر یمن در گفتگویی اختصاصی نتایج ۷ سال سال مقاومت مردم یمن در برابر ائتلاف سعودی را تشریح خواهد کرد.
آقای الدیلمی همچنین از وضعیت و زمین‌گیری مزدوران سعودی در جبهه داخلی یمن و نیز تقلای عناصر تکفیری تروریست علیه مردم یمن سخن خواهد گفت و به مصائب مردم مظلوم یمن بدلیل سال‌ها جنایت ائتلاف سعودی و آمریکا می‌پردازد.

شبکه رادیویی گفتگو از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا نیز قابل دریافت است.همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفتگو در ارتباط باشند.گفتنی است فایل مکتوب این برنامه بعد از پخش در پایگاه اطلاع رسانی رادیو گفتگو به نشانی radiogoftogoo.ir بارگذاری می‌شود

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ابراهیم الدیلمی رژیم سعودی ائتلاف سعودی رادیو گفتگو منطقه غرب آسیا جبهه مردمی یمن یمن رادیو گفت و گو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  این برنامه مفرح و شاد با اجرای مهران رجبی صبح های جمعه مهمان خانه های البرزی ها است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی