Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب، از مرکز عملیات مشترک، رادار تاکتیکی پلدشت جلفا و میاندوآب، رادار ثابت گروه تبریز، مواضع دیده بانی و توپخانه ای و همچنین فرماندهی اطلاعات و شناسایی این منطقه پدافندی بازدید کرد.

صباحی فرد در این بازدید با اشاره به حضور پرشور و حماسی ملت ولایتمدار و ولایی ایران اسلامی بالاخص کارکنان و خانواده های غیور نیروی پدافند هوایی ارتش در انتخابات ۲۸خرداد، گفت: ملت بزرگوار ایران بازهم به جهانیان و دشمنان قسم خورده ایران و انقلاب ثابت کردند که با وجود همه مشکلات و سختی ها همیشه و در همه حال پیرو نظام و رهبری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متولی امنیت فضای کشور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) است که همین امر باعث ایجاد وحدت و اتحاد روزافزون میان ارتش و سپاه می شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی اقدامات خوب و ارزنده ای در سطح نیروی پدافند هوایی در رابطه با خودکفایی و بومی سازی سامانه ای پدافندی انجام شده و این مهم موجب اقتدار و صلابت بسیار بالایی نیروی پدافند هوایی شده است، به گونه‌ای که جزو قدرت های برتر نظامی نه تنها در سطح منطقه بلکه در سطح بین المللی هستیم.

صباحی فرد ارتش با تاکید بر اینکه نیروی پدافند هوایی ارتش با در اختیار قرار داشتن تجهیزات و دستاوردهای بومی، در لبه فناوری و دانش روز دنیا قرار دارد، تصریح کرد: دانشمندان جوان و فرماندهان ارزشمند این نیرو با همکاری سازمان‌های مربوطه کار بزرگی را در پدافند هوایی به منصه ظهور رساندند و موفق به دستیابی به پیچیده‌ترین و دشوارترین فناوری در حوزه پدافند شده اند.

وی با اشاره به اهمیت منطقه پدافند هوایی شمال غرب در حراست از آسمان ایران اسلامی، گفت: یکی از افتخارات بسیار بزرگ این منطقه پدافندی که در صفحات زرین این منطقه ثبت شده است، اولین خوش آمدگویی به حضرت امام (ره) توسط ایستگاه رادار تبریز در زمان ورود به کشور است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش همچنین از مراکز آموزشی، فرهنگی و روحی رفاهی مستقر در کوی سازمانی منطقه پدافند هوایی شمال غرب بازدید کرد.

کد خبر 5250431

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند هوایی علیرضا صباحی فرد سامانه پدافند هوایی ارتش قوه قضاییه سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی غلامحسین محسنی اژه ای هیئت دولت انتخابات 1400 جمهوری اسلامی ایران ایران اسحاق جهانگیری حجت الاسلام حسن روحانی نیروی دریایی ارتش آیت الله خامنه ای ایالات متحده امریکا علی نیکزاد نیروی پدافند هوایی ارتش منطقه پدافند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ طالب‌زاده به مناسبت فرارسیدن روز معلم در جمع معلمان و اساتید نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش مهم معلم در آموزش و تربیت نسل جوان در کشور با بیان اینکه نگاه کردن به معلمی به عنوان یک شغل، کاملا اشتباه است اظهار داشت: کار و حرفه معلمی شغلی آینده ساز و انسان ساز است، چنانچه بعد از جنگ جهانی دوم دولت‌های غربی، اساتید و علم آن‌ها را در راستای اهداف خود به کار گرفتند و در بخش‌های مختلف از جمله صنعت به موفقیت‌های بسیاری دست یافتند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش معلم در طول تاریخ ایران اسلامی گفت: ما در طول تاریخ معلمان و اساتید بزرگی در حوزه دین و اخلاق داشتیم که اگر به آن‌ها رجوع کنیم بی شک در زمینه‌های مختلف به موفقیت‌های زیادی خواهیم رسید.

امیر سرتیپ طالب‌زاده با تاکید بر نقش آموزش در ۸ سال دفاع مقدس و موفقیت در عملیات‌های مختلف جنگ با بیان اینکه در زمان جنگ تجهیزات ما به دلیل تحریم و نبود قطعه زمین‌گیر بود، اما به دلیل مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد گفت: در زمان جنگ نیروی هوایی و خلبانان ما بسیار عالی جنگیدند و این رزم زیبا و شجاعانه خلبانان نیروی هوایی ارتش در زمان جنگ به این دلیل بود که آن‌ها بسیار دقیق توسط اساتید خود آموزش دیده بودند.  

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به لزوم آموزش‌های اخلاقی بعد از آموزش‌های تخصصی در نیروی هوایی ارتش گفت: آموزش تخصصی هوایی در کنار آموزش اخلاق، معرفت و نحوه رزم آوری از مهمترین نکاتی است که در مراکز آموزشی به دانشجویان و کارکنان در حین خدمت آموزش و یادآوری می‌شود تا اخلاق را همواره در اولویت و سرلوحه کار‌های خود قرار دهند و این اهداف جزئی جدا ناپذیر از اهداف آموزشی این نیرو است.

دیگر خبرها

  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی