Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:40:23 GMT

اعتبارات امسال شهرستان لنده ۷۷ درصد رشد داشت

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۶۵۴۱

اعتبارات امسال شهرستان لنده ۷۷ درصد رشد داشت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان لنده گفت: ۳۹ میلیارد و ۴۱۱ میلیون تومان اعتبار برای شهرستان لنده در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته ۷۷درصد رشد در بحث بودجه داشته ایم.

"تورج رزمجو" در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده، افزود: شهرستان لنده دارای قدمت ۹۰ساله می باشد و سابقه مدنیت و شهریت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در زمان های گذشته ۶شهر وبخش ازاین شهرستان جدا شده است، اظهارکرد: شهر اولین ها که مادر تاریخی شهرها و بخش های زیادی بود اکنون طول وعرض آن به دلیل نبود جاده مناسب به ۳۰کیلومتر نمی رسد.

فرماندار شهرستان لنده خاطرنشان کرد: لنده طبیعت بکر و ظرفیتهای گرشگری قابل توجهی دارد اما به دلیل نبود جاده دسترسی، اینترنت، آب و برق مناسب در روستاها، این حوزه شهرستان مغفول مانده است.

رزمجو بابیان اینکه دربعضی از روستاهای شهرستان لنده حتی با ماشین کمک دارهم نمی توانیم به آن منطقه سفرکنیم، تصریح کرد: سازمان برنامه بودجه در حوزه اعتبارات راه روستایی که این شهرستان بیشترین مشکل را دارد کم لطفی بزرگی کرده است.

وی با بیان اینکه وجود بنیاد علوی دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی برای توسعه و پیشرفت این شهرستان است، ادامه داد: متاسفانه برخی مدیران استانی با این نهاد تفاهم نامه ای ایجاد می کنند اما سهم آورده ای ندارند.

فرماندار شهرستان لنده ضمن گلایه ازعدم تعهدات بنیاد مسکن و پای کار نبودن این دستگاه اجرایی عنوان کرد: بنیاد علوی در روستای" مالشیخ " اقدام به زیرسازی ۳۰هزار متر کرده اما متاسفانه بنیاد مسکن تا کنون پای کار نیامده است.

رزمجو تاکید کرد: ۳۹ میلیارد و۴۱۱میلیون تومان اعتبار در۲۱سرفصل و۴۵برنامه و ۹۰پروژه برای شهرستان لنده درنظرگرفته شده که این میزان نسبت به سال گذشته ۷۷درصد رشد داشته است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: بیشترین اعتبارات شهرستان در حوزه آب، راه، کشاورزی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته برنامه ریزی فرماندار استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد شهرستان لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان خوشاب با تاکید بر حفظ سلامتی توسط مردم و مشارکت خیران‌در حوزه سلامت اظهار کرد: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبری در ۱۰ سال گذشته تاکید فراوانی بر آن دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوشاب اضافه کرد: آمار رشد جمعیت مطابق استانداردها ۲.۵ درصد باید باشد ولی در شهرستان خوشاب حدود ۲ درصد که زنگ خطر برای شهرستانی است که در حوزه کشاورزی جوانانش نقش مهمی در تولیدات کشاورزی دارند.

وی با اشاره به نوشتن برنامه ۵ ساله در حوزه بهداشت خوشاب افزود: تشکیل مجمع خیرین در شهرستان خوشاب گام بلند و مؤثری برای مشارکت خیرین در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی طولانی شد.

شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد گفت: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

کد خبر 6089135

دیگر خبرها

  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود