Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد تقی ایرانی روز یکشنبه در نشست ستاد کرونا استان بوشهر افزود: انتخابات و کنکور در این استان مانند مابقی مناطق کشور با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و مبتلا نشدن هیچ یک از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات گواهی بر این مدعا است.

وی بیان کرد: اجازه برگزاری هیچ مراسم و تجمع رسمی انتخاباتی در زمان تبلیغات انتخاباتی در استان بوشهر داده شد، هرچند ممکن است برخی از ستادهای تبلیغاتی شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت غیر قانونی تجمعی برگزار کردند که امروز باید این افراد پاسخگوی اقدام خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانی اضافه کرد: کسانی که شایعه می‌کنند انتخابات و کنکور باعث شیوع ویروس کرونا شده ادعایی بی اساس است چون کنکور و انتخابات سالم، قانونمند و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امروز کشور بویژه استان‌های جنوب شرقی و جنوب شامل سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر درگیر موج پنجم کرونا و در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.  

ایرانی با بیان اینکه  امکانات، تجهیزات بهداشتی و درمانی و توان کادر بهداشت و درمان محدود است تاکید کرد: در این شرایط بدون همکاری و پشتیبانی مردم امکان کنترل شرایط حاد شیوع ویروس کرونا وجود ندارد.

وی در باره واکسیناسیون کرونا در استان بوشهر گفت: با همه محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی اما امروز گام‌های خوبی بویژه در بخش تولید و تزریق واکسن در کشور برداشته شده و می‌طلبد مردم در زمینه دریافت واکسن همکاری لازم را داشته باشند.

ایرانی اضافه کرد: با وجود ضرورت و اهمیت امر واکسیناسیون در این شرایط اما مردم برخی از شهرستان‌های استان بوشهر از جمله عسلویه و کنگان استقبال چندانی از این اقدام و شرایط فراهم شده  نمی‌کنند که می‌طلبد با توجیه مردم کار واکسیناسیون در این مناطق نیز انجام شود چون موجب تامین سلامتی خود و جامعه می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت:امروز که زمینه واردات واکسن فراهم و از طرفی با همت فرزندان این کشور دارای برند واکسن برکت شده ایم نباید واکنش منفی که در شان ما نیست از سوی برخی قومیت‌ها و گروه‌ها صورت بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص استان بوشهر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وعده تامین 60 هزار دوز واکسن را به استان بوشهر داده بود که تاکنون 30 هزار دوز آن وارد و با تزریق این شمار 30 هزار دوز دیگر نیز در اختیار استان قرار می‌گیرد.

ایرانی گفت: با واکسیناسیون آمار فوتی و بستری ناشی از کرونا کاهش می‌یابد انتظار می‌رود با اجرای این برنامه 11 درصد مردم استان واکسینه و تا پایان سال جاری این میزان به 90 درصد افزایش یابد.

وی بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه فراهم کردن زیر ساخت لازم برای واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد.

ایرانی تاکید کرد: متوجه هستیم محدودیت‌های کرونایی مردم را به زحمت انداخته اما در این شرایط هیچ چیزی مهم‌تر از سلامت آنان نیست و برای تامین سلامت مردم مجبور به اعمال محدودیت‌های ناشی از کرونا هستیم.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا کنکور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ویروس کرونا انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا کنکور استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حسن رضانیا، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این رویداد نشان از نگاه متعالی و دغدغه این دانشگاه در پیوند با صنعت دارد. ایجاد اشتغال پایدار در جامعه از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد وی باید در این زمینه با قوت وارد شد.

وی دانشگاه را مرکز تحول دانست و با گریزی به تحولات امروز در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکا در دفاع از مردم مظلوم غزه عنوان کرد: امروز دنیا مبهوت این اتفاقات است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه دانشگاه باید در مسیر آزادگی به همراه نگاه حل مشکل در جامعه در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی ورود کند خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند