Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: کسانی که شایعه می‌کنند انتخابات و کنکور موجب شیوع کرونا در جامعه شده‌اند، بدانند این دو اقدام مهم و سرنوشت ساز با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و نقشی در ایجاد موج پنجم کرونا ندارند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، محمد تقی ایرانی روز یکشنبه در نشست ستاد کرونا استان بوشهر افزود: انتخابات و کنکور در این استان مانند مابقی مناطق کشور با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و مبتلا نشدن هیچ یک از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات گواهی بر این مدعا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اجازه برگزاری هیچ مراسم و تجمع رسمی انتخاباتی در زمان تبلیغات انتخاباتی در استان بوشهر داده شد، هرچند ممکن است برخی از ستادهای تبلیغاتی شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت غیر قانونی تجمعی برگزار کردند که امروز باید این افراد پاسخگوی اقدام خود باشند.

ایرانی اضافه کرد: کسانی که شایعه می‌کنند انتخابات و کنکور باعث شیوع ویروس کرونا شده ادعایی بی اساس است چون کنکور و انتخابات سالم، قانونمند و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: امروز کشور بویژه استان‌های جنوب شرقی و جنوب شامل سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر درگیر موج پنجم کرونا و در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.  

ایرانی با بیان اینکه  امکانات، تجهیزات بهداشتی و درمانی و توان کادر بهداشت و درمان محدود است تاکید کرد: در این شرایط بدون همکاری و پشتیبانی مردم امکان کنترل شرایط حاد شیوع ویروس کرونا وجود ندارد.

وی در باره واکسیناسیون کرونا در استان بوشهر گفت: با همه محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی اما امروز گام‌های خوبی بویژه در بخش تولید و تزریق واکسن در کشور برداشته شده و می‌طلبد مردم در زمینه دریافت واکسن همکاری لازم را داشته باشند.

ایرانی اضافه کرد: با وجود ضرورت و اهمیت امر واکسیناسیون در این شرایط اما مردم برخی از شهرستان‌های استان بوشهر از جمله عسلویه و کنگان استقبال چندانی از این اقدام و شرایط فراهم شده  نمی‌کنند که می‌طلبد با توجیه مردم کار واکسیناسیون در این مناطق نیز انجام شود چون موجب تامین سلامتی خود و جامعه می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت:امروز که زمینه واردات واکسن فراهم و از طرفی با همت فرزندان این کشور دارای برند واکسن برکت شده ایم نباید واکنش منفی که در شان ما نیست از سوی برخی قومیت‌ها و گروه‌ها صورت بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص استان بوشهر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وعده تامین 60 هزار دوز واکسن را به استان بوشهر داده بود که تاکنون 30 هزار دوز آن وارد و با تزریق این شمار 30 هزار دوز دیگر نیز در اختیار استان قرار می‌گیرد.

ایرانی گفت: با واکسیناسیون آمار فوتی و بستری ناشی از کرونا کاهش می‌یابد انتظار می‌رود با اجرای این برنامه 11 درصد مردم استان واکسینه و تا پایان سال جاری این میزان به 90 درصد افزایش یابد.

وی بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه فراهم کردن زیر ساخت لازم برای واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد.

ایرانی تاکید کرد: متوجه هستیم محدودیت‌های کرونایی مردم را به زحمت انداخته اما در این شرایط هیچ چیزی مهم‌تر از سلامت آنان نیست و برای تامین سلامت مردم مجبور به اعمال محدودیت‌های ناشی از کرونا هستیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 کرونا کنکوری ها کرونا انتخابات انتخابات و کرونا سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 انتخابات و کنکور استان بوشهر بوشهر گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلفی گل: در فرهنگ ایرانی به علم توجه شده است

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در همایش ملی جایزه البرز با بیان اینکه این اتفاق، کار بسیار زیبا و ستودنی است، گفت: در طول تاریخ، کشور عزیزمان ایران مهد عالمان و دانشمندان بوده و علما و دانشمندان و فیلسوفان خود را قدر می‌دانسته که این در فرهنگ ما نهادینه شده است.

وی افزود: ما در کشورمان شما را سرمایه نمادین می‌دانیم، سرمایه انواع مختلفی دارد؛ مادی، معنوی و اجتماعی، یکی از مهمترین بخش‌های سرمایه انسانی و سایر سرمایه‌ها سرمایه نمادین است.

زلفی گل با بیان اینکه سرمایه نمادین می‌تواند انسانی و غیرانسانی باشد گفت: به عنوان مثال وقتی در یک زمین کم ارزشی، یک نهاد و دستگاهی قرار می‌گیرد تحت عنوان دانشگاه یا پژوهشگاه، آن منطقه ارزش پیدا می‌کنند، وقتی یک دانشمندی در یک منطقه ضعیف مطب می‌زند و حضور پیدا می‌کند، آن منطقه کم برخوردار، ارزش پیدا می‌کنند. به همین دلیل شما عزیزان را سرمایه‌های نمادین کشورمان می‌دانیم که در هر مجلس و منطقه قرار بگیرید به آن وجاهت می‌دهید.

وزیر علوم با بیان این مطلب که مزیت‌های ایجابی لازم است که بر مبنای علم ایجاد شود خاطرنشان کرد: با توجه به علم و دانش جدید می‌تواند فناوری و تکنولوژی جدیدی خلق کنید، مزیت‌های جدید برای شما ثروت و قدرت ایجاد می کند.

وی افزود: خوشبختانه در فرهنگ ایرانی به علم توجه شده و خانواده‌های ما در سبد خانوار خودشان برای بخش آموزش پیش بینی لازم را می‌کنند که این یک فرصت است برای ما که باید قدر آن را بدانیم.

زلفی گل تصریح کرد:بزرگترین سرمایه هر کشور فرهنگ آن است، فرهنگ فکر را شکل می‌دهد و فکر عمل درست را منجر می‌شود، این کار زیبای بنیاد البرز ایجاد فرهنگ سالم برای نسل‌های آینده هم هست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زلفی گل: در فرهنگ ایرانی به علم توجه شده است
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب