Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، « عباس تابش» عصر یکشنبه در مراسم اعطای تندیس طلای حمایت از حقوق مصرف کننده به شرکت رژین تاک کرمانشاه افزود: تولید در این سال‌های سخت اقتصادی به ویژه برای تولیدکنندگانی که در تولید محصولات شان در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان تلاش و حرمت مصرف کنندگان را رعایت می کنند، کار دشواری است و نیاز به صبر بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توسعه و آبادانی شهرها و مناطق دور افتاده را مرهون شرکت هایی مانند شرکت «روژین تاک» دانست که در این مناطق سرمایه گذاری کرده و اشتغال و آبادانی را به آنجا برده اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در ادامه با اشاره به اینکه تندیس طلا حمایت از حقوق مصرف کننده به راحتی به شرکتی داده نمی شود، توضیح داد که این تندیس براساس رای ۹ گانه شورا و با معیارهای مختلف داده می شود.

تابش از مردم خواست کالا و محصولات شرکت های را خریداری کنند که تندیس طلا دریافت کرده اند و گفت: باید بین شرکتی که برای مشتریان و مصرف کنندگان احترام قائل شده و شرکتی که این استاندارد ها را رعایت نکرده فرق قائل شد.

او با بیان اینکه نباید دیدگاه تنگ نظرانه نسبت به تولیدکنندگان و صاحبان شرکت ها داشت و گفت:  این افراد با تمام زحمت و توان سرمایه خود را در کشور سرمایه گذاری کرده اند و جای  برای رفتن ندارد و اگر هم بروند بر می‌گردند چون تمام مال و اموال آنها در کشور است.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سفر یک روزه خود به کرمانشاه در همایش نوزدهمین روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان تندیس طلا را به شرکت روژین تاک اهدا کرد. وی همچنین مرحله دوم انبار مرکزی فروشگاه زنجیره افق کوروش با اشغال زایی ۶۰ نفر در راستای پشتیبانی از  ۱۴۰ فروشگاه چهار استان کرمانشاه، ایلام، لرستان و همدان را نیز افتتاح کرد.

عباس تابش در ادامه سفر خود به کرمانشاه از کارخانه سیمان و نازگل کرمانشاه بازدید کرد.

 شرکت رژین تاک کرمانشاه تندیس طلای حمایت از حقوق مصرف کننده دریافت کرد

 شرکت روژین تاک کرمانشاه در نوزدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان که با حضور "عباس تابش" معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدگنندگان  برگزار شد تندیس طلا را به خاطر رعایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.

در شرکت "رب روژین تاک" کرمانشاه بیش از ۵۷۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند. این شرکت پنج هزار هکتار زمین کشاورزی با بیش از سه هزار و ۵۰۰ کشاورز دارد و سالیانه حدود ۴۵۰ هزار تن محصولات کشاورزی  معادل ۱۰ درصد از کل محصولات کشاورزی استان را تولید می کند.

این شرکت در سال جاری علاوه بر دریافت تندیس طلای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، به عنوان الگوی برتر  و واحد صادر کنند نمونه از سوی وزارت جهاد کشاورزی نیز معرفی شد.

به گفته مدیر عامل شرکت روژین تاک این شرکت در سال ۸۶ از سوی سازمان بین الملل "فائو" به عنوان الگوی برتر کشت محصولات کشاورزی قاره آسیا معرفی شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی با بیش از ۳۰هزار نفر اشتغالزایی دارد.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها گوجه فرنگی رونق تولید انجمن حمایت از مصرف کنندگان جهش تولید کشاورزی فروشگاه کوروش کرمانشاه پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گوجه فرنگی رونق تولید سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گوجه فرنگی رونق تولید انجمن حمایت از مصرف کنندگان جهش تولید کشاورزی فروشگاه کوروش کرمانشاه حمایت از حقوق مصرف کنندگان معاون وزیر روژین تاک تندیس طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین

متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق شدند یکی از نانوکاتالیست‌های مورد استفاده در تولید بنزین را تولید و تجاری‌سازی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از معاونت علمی، یک شرکت دانش بنیان با بومی سازی محصولات فناورانه و کاتالیست‌های مورد نیاز صنایع، گام مؤثری در خودکفایی این کاتالیست ضروری در صنعت پتروشیمی و تولید بنزین بردارد.

حمزه کازرونی، مدیرعامل این شرکت در خصوص فعالیت‌های این شرکت گفت: این شرکت در تولید کاتالیست‌ها و مواد نانوساختار فعالیت دارد و توانستیم کاتالیست رفرمینگ نفتا را تولید و تجاری سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عمده محصولات تولیدی و فناوری‌های توسعه یافته در این شرکت دانش بنیان منحصر به تعداد معدودی از شرکت‌های دنیا است و با بومی‌سازی این محصولات توانستیم در مسیر رفع نیاز کشور به واردات آن‌ها گام برداریم. به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست‌ها، این شرکت بر روی کاتالیست‌های ریفرمینگ نفتا فعالیت دارد که در زمینه تولید بنزین استفاده می‌شود و جزو محصولات تحریمی است.

این فعال فناور با اشاره به این‌که تولید بنزین که جزو فرآورده‌های حیاتی محسوب می‌شود وابسته به حضور کاتالیست ریفرمینگ نفتا نانوساختار است، عنوان کرد: برای تولید بنزین و مواد آروماتیک در پالایشگاه‌ها از این کاتالیست استفاده می‌شود که نمونه ایران‌ساخت آن با کیفیتی مشابه نمونه خارجی عرضه می‌شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به تولید سایر فرآورده‌های پتروشیمی نانوساختار در این مجموعه فناور گفت: از دیگر محصولات جدید این شرکت می‌توان به نانوافزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جزو آخرین فناوری‌های افزودنی سوخت به شمار می‌رود و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی سازی شده است.

کد خبر 750796

دیگر خبرها

  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز