Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@06:10:09 GMT

منبع درسی جدیدی برای آزمون وکالت ۹۹ اضافه نشده است

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۷۵۷۱

منبع درسی جدیدی برای آزمون وکالت ۹۹ اضافه نشده است

نایب رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) گفت: منبع درسی جدیدی برای آزمون وکالت ۹۹ افزوده نشده است. - اخبار اجتماعی -

ابراهیم کیانی، نایب رئیس اسکودا در گفت‌وگو با خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم گفت: آزمون وکالت 1399 با منابع قبلی اعلام شده برگزار خواهد شد.

وی افزود: آزمون وکالت 1399 شامل منابع جدید قید شده در آیین‌نامه که اخیراً از سوی رئیس سابق قوه قضائیه ابلاغ شده است، نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام نایب رئیس اسکودا، سؤالات آزمون وکالت سال 1399 از قوانین مذکور در جدول پیوست آگهی آزمون کارآموزی وکالت منتشر شده در شهریور سال 1399، با آخرین اصلاحات و الحاقات و آرای وحدت رویه در همان موضوع طرح خواهد شد. بر این اساس، حقوق مدنی (با ضریب 3)، آیین دادرسی مدنی (با ضریب 3)، حقوق تجارت (با ضریب 2)، اصول استنباط حقوق اسلامی (با ضریب 1)، حقوق جزای عمومی و اختصاصی (با ضریب 2) و آیین دادرسی کیفری (با ضریب 2) منابع آزمون وکالت 1399 اسکودا هستند.

منابع آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکودا آزمون وکالت اسکودا آزمون وکالت آزمون وکالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک در نشست خبری روزانه در کاخ ملی این‌کشور تاکید کرد: ایالات متحده متعهد می‌شود از حقوق بشر در جهان دفاع کند؛ اما در مقابل دانشجویان و خبرنگارانی که در دانشگاه‌ها تظاهرات می‌کنند، با خشونت رفتار کرد.

رئیس جمهور مکزیک با اشاره به اعتراضات جاری در دانشگاه‌های آمریکا اعلام داشت: شما قاضی حقوق بشر در جهان هستید، پس باید شجاع‌تر باشید.

وی ادامه داد: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در دانشگاه‌ها آمد، دیدید با آنها چه برخوردی شد؟

اوبرادور با تاکید بر اینکه واشنگتن به جای مبارزه با بحران فزاینده مهاجرت در منطقه، میلیاردها دلار به اسرائیل و اوکراین اختصاص می‌دهد، تاکید کرد که آمریکا در زمینه مسائل پولی ریاکارانه عمل می‌کند.

رئیس جمهور مکزیک اظهار داشت: آن‌ها می‌خواهند سیاست خارجی فعلی مکزیک را تغییر دهند و از آمریکا خواست به حاکمیت کشورش احترام بگذارد.
 

دیگر خبرها

  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • فرمول اضافه حقوق ۱۴۰۳؛ چقدر به حقوق شما اضافه می‌شود؟ | عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد