Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز منتظر حضور بازیکنان برای تمدید قرارداد هستند.
به گزارش آریا، از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس پیگیری‌های فراوانی برای تمدید قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است انجام شده اما شش بازیکن مدنظر باشگاه هنوز تمایلی به مذاکره، توافق و تمدید قرارداد نشان نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه پرسپولیس طی پنج ماه گذشته بارها از وحید امیری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا و محمدحسین کنعانی‌زادگان دعوت کردند راهی دفتر باشگاه شوند و مذاکرات برای تمدید قرارداد را کلید بزنند اما این اتفاق رخ نداده است. دو مرتبه نامه‌نگاری کنار دعوت حضوری، تلفنی و حتی از طریق ارسال پیام در فضای مجازی، از جمله مهم‌ترین اقداماتی بود که مدیریت باشگاه برای کشاندن بازیکنان پای میز مذاکره انجام داد ولی هنوز توفیقی در این مورد حاصل نشده است. 
باشگاه پرسپولیس در انتظار شنیدن پاسخ مثبت از بازیکنانی است که قراردادشان به اتمام رسیده اما بنا به دلایلی از جمله انتظار چند برابر شدن رقم پیشنهادی باشگاه، مذاکرات هنوز به نتیجه نرسیده است. حالا این شایعه به راه افتاده بازیکنان یاد شده منتظرند پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شود و پس از دریافت آپشن قهرمانی در هر دو جام، به دفتر باشگاه بروند تا قراردادشان را تمدید کنند.
البته ناگفته نماند وضعیت مالی پرسپولیس بحرانی است و بازیکنان نگران آینده خود هستند اما در زمان نقل و انتقالات نیم فصل که باشگاه شرایط اقتصادی بهتری داشت، باز هم بازیکنی به دفتر پرسپولیس نرفت و باب مذاکره را باز نکرد. در این مورد چند اتفاق جدیدی هم رقم خورده است. اول اینکه مدیران باشگاه هم مثل هواداران از ماندن بازیکنی مثل کنعانی‌زادگان ناامید هستند و تا حدودی قانع شده‌اند این بازیکن از پرسپولیس رفتنی است و دوم، به نظر می رسد باشگاه تحت هیچ شرایطی زیر بار قراردادهای نجومی با بازیکنان نخواهد رفت.
به همین دلیل باشگاه پیشنهاد مالی بازیکنانی چون کنعانی زادگان و نوراللهی که گویا پیشنهاد سنگین و بالاتر از 15 میلیارد تومان برای هر فصل ارائه کردند را در همان لحظه اول رد کرد. به هر روی مسیری که طی این چند هفته اخیر پیموده شده نشان می دهد باشگاه و مدیریت این تیم منتظر است برخی بازیکنان از پیشنهادهای بالا و ارقام نجومی خود دست برداشته و برای تمدید قرارداد سرعت‌ عمل به خرج دهند. ضمن این که مدیران باشگاه پرسپولیس بارها در گفتگوهای رسمی و غیر رسمی خود تاکید کرده اند توان مقابله با تیم های صنعتی را از نظر مالی نداشته و نمی توانند با این باشگاه ها رقابت کنند.
حالا باید منتظر بود و دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این 6 بازیکن خواهد بود. آیا این نفرات با پرسپولیس تمدید خواهند کرد یا تعدادی از آن ها با جدایی از پرسپولیس مسیر دیگری را انتخاب خواهند کرد. هرچند هواداران پرسپولیس در فضای مجازی تاکید کرده اند هر بازیکنی تمایل به جدایی دارد حداقل در ابتدا با باشگاه پرسپولیس مذاکره کند و اگر به لحاظ مالی یا شرایط قراردادی، توافقی حاصل نشد، به فکر جدایی بیفتد. مسیری که به نظر می رسد برخی سرخ پوشان دوست ندارند آن را اجرا کنند.
شهریار مغانلو در ابتدای نیم فصل و در نقل و انتقالات زمستانی راهی پرسپولیس شد. آن هم در حالی که مشتری چندانی نداشت و در سانتاکلارا هم سکونشین بود اما حضور در پرسپولیس و درخششی که به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا داشت باعث شده این روزها تیم های زیادی خواهان او باشند. از تیم زنیت که بیشتر گمانه زنی رسانه ای است تا یک باشگاه قطری و همین طور باشگاه سپاهان و یک باشگاه داخلی دیگر.
همین موضوع باعث شده مدیر ورزشی باشگاه سانتاکلارا در تماس هایی که با مدیریت باشگاه پرسپولیس داشته از آن ها در مورد مغانلو پیگیری کند و باشگاه پرسپولیس هم صراحتا اعلام کرده قادر به رقابت با باشگاه های خارجی و همین طور باشگاه های وطنی برای پرداخت مبلغ رضایت نامه این مهاجم نیست.
باشگاه قطری حدود 600 هزار دلار و باشگاه سپاهان مبلغ 500 هزار دلار برای دریافت رضایت نامه مغانلو به باشگاه سانتاکلارا پیشنهاد داده اند و باشگاه پرسپولیس اعلام کرده توانایی پرداخت چنین مبالغی را ندارد. از این رو به نظر می رسد سرخ پوشان کاملا از وضعیت آینده مغانلو بی اطلاع بوده و نمی دانند چه سرنوشتی در انتظار مهاجم این روزهایشان است.
شهریار مغانلو اگرچه دوست دارد در پرسپولیس فوتبالش را ادامه دهد اما طبیعی است باشگاه سانتاکلارا او را به باشگاهی بدهد که از پس مبلبغ رضایت نامه اش بربیاید. از این رو بسیار بعید است باشگاه پرتغالی با حضور این بازیکن در پرسپولیس موافقت کند. حالا باید منتظر بود و دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این مهاجم خواهد بود و او سال بعد پیراهن پرسپولیس را به تن می کند یا با پیراهن باشگاه دیگری بازی خواهد کرد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس نوراللهی عالیشاه برای تمدید قرارداد باشگاه پرسپولیس کنعانی زادگان مدیران باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

نکته جالب توجه در خصوص تقابل این دو تیم حضور عیسی آل‌کثیر در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس است. این مهاجم در ابتدای فصل جاری بعد از سه سال حضور در پرسپولیس به دلیل اختلافاتی که با مدیریت باشگاه بر سر تمدید قرارداد داشت، از این تیم جدا شد. این مهاجم ۳۳ ساله بعد از آنکه با پرسپولیس بر سر مبلغ قرارداد نتوانست توافق کند با سپاهان وارد مذاکره شد و در نهایت بعد از کش و قوس‌های فراوان راهی اصفهان شد تا لباس طلایی‌پوشان دیار زاینده رود را بر تن کند، اما این موضوع تازه شروع دردسر‌های این مهاجم بود.

با توجه به قانون سقف بودجه که توسط فدراسیون فوتبال در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر وضع شد، سپاهانی‌ها برای ثبت قرارداد بسیاری از بازیکنان خود از جمله آل‌کثیر با مشکل جدی روبه‌رو بودند و این باشگاه برای استفاده از بازیکنان خود نیاز داشت تا قرارداد بازیکنان خود را اصلاح کند.

آل کثیر در شرایطی در نوزدهم تیر ماه سال ۱۴۰۲ به سپاهان پیوست که مجوز بازی او ۴ ماه بعد یعنی در مهر ماه صادر شد آن هم درحالی که هفت هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته بود. با ثبت قرارداد این مهاجم ۳۳ ساله، آل‌کثیر حالا فرصت این را پیدا کرده بود تا خود را در لباس تیم جدید به اثبات برساند، اما شرایط آن‌گونه که این بازیکن خواست پیش نرفت.

بعد از مشکلات پیش آمده برای باشگاه سپاهان در خصوص قانون سقف قراردادها، این تیم اجازه استفاده از چند بازیکن خود از جمله پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان را نداشت. باشگاه سپاهان برای اینکه بتواند جواز استفاده از این بازیکنان را بگیرد قرارداد چند بازیکن خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد که آل‌کثیر یکی از این بازیکنان بود. این مهاجم سرانجام بعد از انجام ۹ بازی با لباس سپاهان اصفهان و بعد از ۶ ماه حضور در این تیم از طلایی‌پوشان جدا شد و بار دیگر به پرسپولیس پیوست.

آل‌کثیر بعد از بازگشت به پرسپولیس حالا در بهترین فرم خود قرار دارد. او در ۱۰ بازی اخیر خود توانسته ۷ بار برای قرمز‌ها گلزنی کند. وی بعد از ۱۰ بازی حالا بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل از رقابت‌هاست و در آستانه بازی حساس این تیم با سپاهان به طورحتم امید اول گلزنی قرمزهاست. از طرفی با توجه به حواشی رخ داده در زمان حضور این بازیکن در سپاهان و نحوه جدای وی، آل‌کثیر که این روز‌ها در بهترین فرم خود قرار دارد، فرصت این را دارد تا از سپاهان انتقام بگیرد و ارزش‌های خود را به رخ بکشد.

دیگر خبرها

  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید