Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش وب سایت ردیابی وضعیت اینترنت Downdetector، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام ، برای هزاران کاربر از دسترس خارج شدند. کاربران همچنین از وجود مشکل در سرویس پیام رسان آنلاین فیس بوک مسنجر خبر دادند.

مناطق تحت تاثیر قرار گرفته از قطعی سرویس های اینستاگرام و فیس بوک

پایگاه اطلاع رسانی Downdetector با جمع آوری گزارش‌های وضعیت از یک سری منابع، از جمله خطا‌های ارسالی توسط کاربران در سیستم عامل خود، وقفه‌ها و قطعی‌ها را ردیابی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تعداد دقیق کاربران به مشکل خورده یا مناطقی که دچار قطعی شدند اطلاع دقیقی در دسترس نیست، هر چند این سرویس‌ها در حال حاضر به کار خود در حالت طبیعی ادامه می‌دهند.

همچنین چند روز قبل هم، بر اساس گزارش وب سایت Downdetector ، چندین کاربر در مورد قطع خدمات موتور جستجوی گوگل شرکت آلفابت و همچنین پخش جریانی و خدمات ایمیل آن شکایت کردند. به گفته Downdetector ، پلتفرم هایی از جمله گوگل، یوتیوب و جیمیل از کار افتادند و کاربران با اشاره به مشکلات مربوط به ورود به سیستم و دسترسی به وب سایت ها، در مناطقی از آمریکای شمالی گزارش کردند که مشکلی وجود دارد.

بیش از هزار کاربر در یک مرحله با موتور جستجو گوگل مشکل داشتند. کاربران همچنین با مشکلاتی در یوتیوب تی وی و گوگل درایو هم روبرو بودند. البته گزارش های خاموشی گوگل در Downdetector در اوایل روز سه شنبه به طور قابل توجهی کاهش یافت و یک رقمی شد.

چندی پیش هم توئیتر برای برخی از افراد در سراسر جهان از دسترس خارج شد. مردم هند تحت تأثیر این اتفاق قرار گرفتند. با توجه به ردیاب خاموشی DownDetector، خاموشی در حدود ساعت ۵:۱۰ بعد از ظهر به وقت هند آغاز شد و کاربران از مشکلات موجود در بستر رسانه‌های اجتماعی، تا حدود ساعت ۷:۰۰ بعد از ظهر گزارش می‌دادند. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فیس بوک اینستاگرام اینترنت فیس بوک اینستاگرام پلتفرم پیام رسان آنلاین فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: چین بزرگترین مهاجرفرست علمی و فناوری است ولی نگاه چین به این قصه این است کسی که از کشور چین به کشور دیگر می رود سفیر علم و فناوری است طرف که از دین و وطن پرستی خارج نشده است. کسی که از ایران خارج می شود با من نوعی مشکل دارد با وطن و ایران که مشکل ندارد. وطن پرستی یک شاخصه عمومی است. قسمت بزرگی از دستاوردهای امروز چینی ها و هندی‌‎ها به لطف محققانی از این کشورهاست که به کشورهای دیگر رفته اند. باید نگاه به کلمه فرار مغزها یا فرار از کشور را باید برداشت. هر کسی که از کشور خارج می شود و یا کسی که وارد کشور می شود یک سرمایه است. باید آمار واقعی از مهاجرت داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم. بنیاد نخبگان و فراجا توافق کردند تا اطلاعات خروج افراد خاص را دریافت کنند نه اینکه جلوی خروج افراد را بگیریم. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟