Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سید جواد حسینی در این نشست گفت: تاکنون  ۴۷۶ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان معادل با ۳۵ درصد کل نوآموزان در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوبت گیری کرده اند و از این تعداد ۱۱۷ هزار نفر بر اساس نوبت سنجش شده اند.

وی افزود: سنجش پیش دبستانی ها نیز از ۱۸ تیرماه آغاز خواهد شد و مجوز ایجاد پایگاه های سنجش جدید برای سنجش پیش دبستانی ها در استان هایی که ضرورت داشته باشد، داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون وزیر با بیان اینکه مکاتبات لازم برای واکسیناسیون عوامل اجرایی پایگاه های سنجش انجام شده است اظهار کرد: معلمین دانش آموزان استثنایی به دلیل ارتباط مستمر با دانش آموزان استثنایی نیازمند اولویت ویژه برای تزریق واکسن هستند.

 ‌حسینی با بیان اینکه در سال تحصیلی پیش رو  آموزش ترکیبی از  آموزش حضوری و مجازی خواهد بود اظهار کرد:  برنامه ریزی شده است  در صورتی که مدارس به صورت کامل بازگشایی نشد، دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو به صورت ترکیبی حضور پیدا کنند  و بخشی از هفته را در مدرسه حضور داشته باشند  و بخشی را غیر حضوری بگذرانند.

وی افزود: آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس تابع نظرات ستاد ملی مقابله با کرونا است و اولین استلزام بازگشایی مدارس نیز واکسیناسیون معلمان است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛ وی افزود: باید آماده سازی فضای عمومی جامعه بویژه اولیا، معلمان، مدیران و دانش آموزان مد نظر قرار گیرد.

حسینی با بیان اینکه لایحه رتبه بندی مراحل آخر خود را در مجلس طی می‌کند اظهار کرد: با پیگیری های به عمل آمده نیروهای اداری و همچنین نیروهای توانبخشی نیز شامل رتبه بندی خواهند شد.

پربیننده ترین ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی + لینک خطاهای دید حیرت انگیز! + عکس وضعیت ۹۲شهرستان قرمز شد ترکیب فاجعه پیک پنجم و کمبود امکانات؛ به داد سیستان و بلوچستان برسید! هشدار به پزشکان!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اخبار فرهنگیان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم