Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهدی طارمی که چند روز پیش و در تعطیلات تابستانی خود، راهی زادگاهش در شهر بوشهر شده است درخصوص درخشش خود در پورتو و تیم ملی به برنامه سکو شبکه بوشهر گفت: خدا را شکر یک فصل فوق‌العاده را پشت سر گذاشتم. از نظر خودم بهترین فصل فوتبالی من تاکنون بوده است، من دنبال پیشرفت هستم و قطعا در فصل آینده بهتر از فصل گذشته کار می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی در مورد اینکه سرمربی پورتو می‌توانست او را از ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار دهد، توضیح داد: هر مربی سلیقه‌ای دارد، نظر ایشان این بود که باید زمان بگذرد تا من با تیم هماهنگ شوم. بازیکنانی که از قبل در پورتو بودند، با یکدیگر هماهنگ بودند و تفکرات ایشان اینگونه بود که من باید آداپته شوم و بعدا به تیم اضافه شوم. خدا را شکر در ادامه عملکرد خوبی داشتم و توانستم در ترکیب قرار بگیرم.

مهاجم بوشهری درباره آینده سردار آزمون گفت: او بازیکن بزرگی است و به نظر من او باید زنیت را ترک کند و راهی تیم‌های بزرگتری بشود و می‌تواند در تیم‌های بزرگتر موفق شود و این را به خود او نیز گفته‌ام.

ملی‌پوش ایرانی از درخشش در لیگ قهرمانان اروپا و سطح این تورنمنت صحبت کرد: اگر بخواهم از اول بگویم، بازی خاصی در مرحله گروهی انجام ندادم و دقایق اندکی به میدان می‌رفتم ولی از دیدار با یوونتوس که در ترکیب اصلی پورتو به میدان می‌رفتم، بازی خوب و منطقی، همراه با کسب موقعیت گل انجام دادیم و موفق به کسب پیروزی شدیم. به نظر من در بازی اول مقابل یوونتوس خیلی از آنها بهتر بودیم و عاقلانه‌تر بازی کردیم و توانستیم ببریم. در بازی برگشت اتفاقاتی رخ داد که باعث شد من اخراج شوم و حتی فکر می‌کنم که می‌توانستیم آن بازی را ببریم. چمپیونز لیگ فضای متفاوتی دارد و به نظر من کلاس آن در حد جام جهانی است. به خاطر همین سطح لیگ قهرمانان بالاتر است.

طارمی درخصوص انتخاب گلش به چلسی به عنوان بهترین گل UCL توضیح داد: تا جایی که من متوجه شدم یک میلیون و ۳۰۰ هزار رای توسط کاربران ارسال شده بود که ۷۰۰ هزار آن به گل من داده شده بود. نمی‌دانم که به انتخاب کارشناسان بود یا کاربران، ولی هر کدام که بود، اتفاق خوبی رخ داد.

مهاجم بوشهری نظر خود را درباره اجرای سوپرلیگ اینطور بیان کرد: به نظر من این اتفاق هرگز نمی‌تواند رخ بدهد. چون شما وقتی در یک سال ۱۰ بار بازی الکلاسیکو را ببینید، دیگر برایتان جذابیتی ندارد و به یک دیدار عادی تبدیل می‌شود. ولی اگر سوپرلیگ اجرا می‌شد، پس از یکی دو سال همه چیز برای هواداران عادی می‌شد اما جذابیت لیگ قهرمانان اروپا به این است که تیم‌های بزرگ از مراحل بالاتر به مصاف هم می‌روند و از همان ابتدا به مصاف یکدیگر نمی‌روند. وقتی تعداد تقابل تیم‌های بزرگ با همدیگر بیشتر شود، تکراری می‌شود و طرفداران خسته می‌شوند.

طارمی نسبت به شرایط تیم ملی در زمان کی‌روش و بعد از او تصریح کرد: آن نظم، انضباط، دسیپلینی و همدلی که بین بازیکنان در زمان کی روش وجود داشت را من جایی ندیده‌ام. امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ملی رخ بدهد و بتوانیم بدون دردسر به جام جهانی صعود کنیم. نمی‌خواهم بیشتر درباره کی‌روش حرف بزنم چون بعدا دردسر می‌شود. باید ببینیم که چه اتفاقاتی در مرحله بعدی رخ می‌دهد. حالا هر کسی مربی تیم ملی است یا هر کسی بازی می‌کند، ان شالله بهترین اتفاق‌ها برای تیم ملی رخ بدهد.

مهاجم ایرانی پورتو درخصوص پیشنهاد تاتنهام و آینده فوتبالی خود گفت: باید ببنیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد. تصمیم‌گیری در این خصوص با من نیست و من با پورتو قرارداد دارم و از بودن در آنجا خوشحال و راحت هستم. لیگ انگلیس می‌تواند برای خودش یک نوع لیگ قهرمانان اروپا باشد چون ۷، ۸ تیم آن در سطح بالایی حضور دارند و در دنیا معروف هستند. لیگ جزیره می‌تواند یک لیگ قهرمانان کوچک باشد و می‌توان به این پیشنهاد فکر کرد.

کد خبر 612163 برچسب‌ها مهدی طارمی پورتو - لیگ پرتغال تیم ملی فوتبال ایران نقل و انتقال بازیکنان داخلی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو لیگ پرتغال تیم ملی فوتبال ایران لیگ قهرمانان نظر من تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم

به گزارش "ورزش‌سه"، امید شریفی‌نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از مصاف با هوادار گفت: امیدواریم بازی خوبی باشد. همه بچه‌های تیم ما و بچه‌های تیم آنها سلامت از زمین خارج شوند. این بازی خیلی برای ما مهم است. از زمانی که آقای کمالوند حتی یک روز هم استراحت نداشتیم. ما حتی روز سیزده بدر هم استراحت نکردیم. نتیجه‌اش هم این شد که با سختی و کار زیاد تیم خوب سپاهان راشکست بدهیم. در دو بازی دیگر هم خیلی خوب بودیم. در بازی با استقلال خوزستان 4 موقعیت خیلی خوب داشتیم و در بازی با پرسپولیس هم آن اتفاقات رخ داد.

او با تمجید از تیم حریف اضافه کرد: هوادار تیم خیلی خوبی است و این را می دانیم. امیدواریم در این بازی با تمام وجود بازی کنیم. امیدواریم در پایان با کوشش بچه ها و کادر فنی سهمیه صنعت نفت در لیگ برتر حفظ شود. ما تلاش خودمان را انجام می دهیم و دیگر نتیجه دست خداست.

شریفی‌نسب درباره قول کمالوند برای حفظ صنعت نفت در لیگ برتر اضافه کرد: ابتدای صحبت هایم گفتم. با کار و تلاش قرار است این ماموریت انجام بشود. کیفیت بازیکنان و تیم با حضور آقای کمالوند بهتر شده. ما سپاهان را بردیم و پرسپولیس را هم اذیت کردیم. مطمئن باشید که ان شاالله تیم در لیگ می‌ماند.

از مربی نفت آبادان پرسیده شد که چرا در آبادان همیشه این مشکلات وجود دارد. شریفی نسب در واکنش به این سوال گفت: نمی خواستم درباره موردی غیر از بازی هوادار صحبت کنم. اما کوتاه جواب می‌دهم. فکر می‌کنم تیم را مدیرعامل نمی‌بندد. آقای ویسی آمدند و کار بزرگی انجام دادند. همه مردم آبادان دوست داشتند آقای ویسی حفظ شود و این اتفاق افتاد، اما شرایط تیم بستن متفاوت است. اینجا جای صحبت کردن درباره آن نیست. ان شاالله همه فکر کنیم که این تیم می ماند. بازیکنان ما یک روز در عید پیش خانواده هایشان نبوده‌اند. ما بچه های با وجودی داریم. این ماموریت را سال گذشته انجام دادیم و امسال هم سعی می کنیم این کار انجام بشود.

او سپس درواکنش به این سوال که آیا عملکرد تیم به پرداختی های نامتناسب هم مربوط می شود یا خیر گفت: فکر می کنم پرداختی ها معقول بوده است. اما اگر درباره هوادار صحبت کنید ممنون می شوم.

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند