Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:17:10 GMT

قطع بیمه قالیبافان توجیه ندارد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۸۴۷۰

قطع بیمه قالیبافان توجیه ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین فرهنگی در تشریح سوال خود از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: تداوم این مشکلات با وجود پی گیری ها و وعده‌های مسوولان ذیربط همچنان ادامه دارد که باید مشکل این قشر مظلوم که یکی از ستون‌های اقتصاد و ارزآوری کشور را یدک می کشند، رفع شود.

وی افزود: حمایت از قشر مستضعف و مظلوم وظیفه هر مسلمان آزاده است قالیبافان نیز مصداق این موضوع است که باید مسوولان از آنها حمایت کنند تا انگیزه خدمت و کار در آنها تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگی ادامه داد: در این رابطه مجلس در سال ۱۳۸۸ مصوب کرد تا بیمه قالیبافان به صورت «بیست، بیست و هفتم» پرداخت شود، اما متاسفانه اجرای این قانون بعد از مدتی قطع شده است.

وی گفت: قالیبافان سال‌ها با کمترین توقع و درآمد برای اقتصاد فرش ایران تلاش کرده و می‌کنند اما حتی در خصوص بیمه این قشر کم درآمد وعده‌ها بی نتیجه مانده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بر این اساس ۲ سوال از وزیر کار مطرح کردم و به رغم قول شریعتمداری مبنی بر رفع مشکل، تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و حتی پس از اجرا در بازه زمانی کوتاه مجدد بیمه آنها قطع می‌شود.

کد خبر 5250230

منبع: مهر

کلیدواژه: قالیبافی محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان انتخابات 1400 اراک اردبیل عکس استانها مجلس شورای اسلامی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم اما خدا جای حق نشسته /بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در واکنش به ادعای کریمی قدوسی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

ول کن تو را به علی.
‏الان اومدی ابروش درست کنی زدی چمشم کور کردی که!
‏از یک هفته رسیدی به نصف روز؟
‏بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!
‏شنیدم جایی گفته بودی رشیدی نفوذی اسرائیله!
‏آورنده خبر آدم موثق و خداترسی بود، اما همینجا میگم، من حلالت کردم، ‏ولی ‏خدا جای حق نشسته.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899014

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند | غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم اما خدا جای حق نشسته /بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد