Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@10:20:05 GMT

تردد مسافران در مرز باشماق مریوان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۸۵۰۸

تردد مسافران در مرز باشماق مریوان ممنوع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: با هدف جلوگیری از ورود ویروس جهش یافته و در راستای محدودیت تردد از مرز رسمی باشماق مریوان، این مرز تا اطلاع بعدی به روی مسافران بسته بوده و تردد در آن ممنوع است.

محمدابراهیم زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مرز باشماق مریوان از ۶ اسفند سال گذشته در پی افزایش بسیار زیاد ورود مسافر با توجه به بسته شدن چند مرز رسمی کشور به روی مسافران عراقی، با هدف جلوگیری از ورود ویروس جهش یافته به استان، بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه این محدودیت تنها برای مسافران است، افزود: برای رانندگان ترانزیت عراقی هم برگه موقت تردد صادر نمی‌شود و آنها اجازه ورود به داخل شهرهای استان را ندارند.

زارعی به وضعیت استان در زمینه کرونا هم اشاره کرد و افزود: در حال حاضر وضعیت کرونا در دهگلان قرمز بوده و  شهرستان‌های سنندج، قروه، مریوان و کامیاران در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سقز، بانه، دیواندره، بیجار و سروآباد در وضعیت زرد به سر می‌برد.

وی افزود: دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و ادارات مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با تشخیص بالاترین مقام مسوول ( در سطح استان و ملی) در شهرهای قرمز می توانند نسبت به کاهش ۵۰ درصد کارکنان مشروط به اینکه خللی در ارائه خدمات ضروری پیش نیاید اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ارائه خدمت در سایر ادارات مناطق قرمزبا حضور یک سوم کارکنان انجام می شود و در شهرهای با وضعیت نارنجی هم ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری همانند شهرهای قرمز با تشخیص بالاترین مقام می توانند با یک سوم کارکنان خود به فعالیت بپردازند.

زارعی اضافه کرد:  ارائه خدمت در شهرهای زرد توسط ۱۰۰درصد کارکنان دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و ادارات مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری در محل خدمت حاضر شوند و سایر ادارات بصورت دو سوم خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند شیفت‌بندی را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که کارکنانی که در محل خدمت حضور ندارند به ورش دورکاری وظایف خود را در هر روز انجام دهند که انجام این مساله بصورت نامحسوس بازرسی شده و با خاطیان برخورد می‌شود.

در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر روز یکشنبه ۱۳ تیر، ۳۲بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شد و در حال حاضر ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که  ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) تحت مراقتبهای ویژه قرار دارند.

کرونا از اسفند ۱۳۹۸ تا ظهر امروز در کردستان یک هزار و ۳۷۵ قربانی داشته است./ایرنا

منبع: فردا

کلیدواژه: مرز باشماق امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خدمات ضروری معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!