Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، سعید نمکی، محمد اسلامی، علی اکبر صالحی و محمد نهاوندیان در دیدار‌های جداگانه با رئیس جمهور منتخب، درباره وضعیت کشور و عملکرد دستگاه‌های متبوعشان به وی گزارش دادند.

خبرگزاری میزان -طبق گزارش روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، وزرای کشور، بهداشت و درمان و راه و شهرسازی و رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون اقتصادی دولت دوازدهم با حضور در دفتر آیت‎الله سید ابراهیم رئیسی به‌صورت جداگانه با ایشان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا رحمانی‌فضلی در این دیدار با ارائه گزارشی از نحوه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و با تبریک پیروزی آیت‌الله رئیسی در این انتخابات، برای دولت جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی در ادامه همچنین به ارائه گزارشی از وضعیت کشور، اقدامات وزارتخانه متبوعش و چالش‌های پیش روی دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف سیاسی و امنیتی پرداخت.

رئیسی با تشکر از اظهار محبت وزیر کشور و گزارش او، از زحمات و تلاش‌های همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر کرد و گفت: دولت مردمی خود را متعهد به رأی مردم می‌داند و با پایبندی به شعارها و وعده‌هایش برای تغییر در وضع موجود و بهبود زندگی مردم و صیانت از حقوق آنها، از همان روز اول آغاز به کار برای خدمتگزاری شب و روز نمی‌شناسد.

سعید نمکی وزیر بهداشت هم در دیدار با آیت‌الله رئیسی ضمن تبریک انتخاب ایشان به‌عنوان هشتمین رئیس جمهور کشورمان، گزارشی از وضعیت وزارتخانه متبوعش و مشکلات مربوط به حوزه بهداشت و درمان و مسائلی که پزشکان و پرستاران با آن مواجه هستند، ارائه کرد.

وی همچنین به تبیین اقدامات وزارتخانه متبوعش در حوزه‌های مختلف به ویژه روند مقابله با شیوع کرونا در یک سال و نیم اخیر، آخرین وضعیت واکسیناسیون سراسری و همچنین خطر شکل گیری موج پنجم بیماری کرونا پرداخت.

رئیس جمهور منتخب در واکنش به گزارش وزیر بهداشت، با تجلیل از اقدامات جهادی کادر درمان که بی ادعا، خالصانه و بی وقفه در یک سال و نیم اخیر از جان مردم در برابر ویروس منحوس کرونا صیانت کردند، یاد و خاطره «شهدای عرصه سلامت» را گرامی داشت، موضوع واکسیناسیون ملی را اولویت اصلی کشور در ایام کنونی عنوان و تاکید کرد که لازم است همه امکانات کشور برای تحقق این ضرورت به خدمت گرفته شود.
رئیسی با ابراز نگرانی از شیوع گسترده‌تر بیماری کرونا در برخی استان‌ها خصوصا استان سیستان و بلوچستان، بسیج ظرفیت‌های درمانی کشور برای رسیدگی به وضعیت این استان را ضروری‌ترین اقدام در روز‌های پیش رو عنوان کرد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز در دیدار با رئیس جمهور منتخب، ضمن تبریک به آیت‌الله رئیسی برای کسب رای اعتماد مردم در انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰، گزارشی از آخرین اقدامات و پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های مختلف به ویژه موضوع مسکن ارائه کرد.

رئیسی نیز با تشکر از اظهار محبت وزیر راه و شهرسازی و گزارش عملکرد این وزارتخانه، تغییر رویکرد در حوزه ساخت مسکن را مورد تأکید قرار داد و با انتقاد از توقف تولید مسکن در سال‌هایاخیر، اظهار داشت: از جمله اولین اقدامات دولت مردمی، آغاز نهضت مسکن سازی در روز‌های ابتدایی دولت و تدارک تولید سالانه یکمیلیون مسکن برای خانواده‌ها و خصوصا جوانان خواهد بود.

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی هم در دیدار با آیت‌الله رئیسی ضمن تبریک پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و آرزوی موفقیت برای دولت آینده، گزارشی از اقدامات این سازمان و وضعیت صنعت هسته‎ای کشور ارئه کرد.

رئیس جمهور منتخب با تشکر از اظهار محبت رئیس سازمان انرژی اتمی و گزارش وی، تلاش‌ها و مجاهدت‌های دست‌اندرکاران فناوری هسته‌ای کشور را مایه اقتدار و عزت ملیعنوان کرده و نیروی انسانی مؤمن، خلاق و مبتکر سازمان انرژی اتمی را مهمترین سرمایه ملیدر این حوزه برشمرد که لازم است برای استفاده مؤثر و پایدار از دستاوردهایاین سرمایه ملی در دیگر حوزه‌ها مانند پزشکی، کشاورزی و صنعت برنامه ریزی کرد.

رئیسی گفت: هرجا به توان داخلی اتکا کردیم و چشم به بیگانگان ندوختیم و مردم وارد عرصه شدند، پیروز شدیم و این روحیه که در حوزه هسته‌ایزمینه ساز جهش‌های بزرگ شده، باید در دیگر عرصه‌ها به ویژه حوزه اقتصادی نیزحاکم شود.

محمد نهاوندیان معاون اقتصادی دولت دوازدهم از دیگر مسئولانی بود که برای ارائه گزارش با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد و ضمن تبریک پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ۲۸ خرداد و آرزوی موفقیت برای دولت جدید، درباره شرایط اقتصادی کشور و چالش‌های پیش روی دولت سیزدهمدر این حوزه به منتخب ملت گزارش داد.

رئیسی نیز با تشکر از ابراز محبت معاون اقتصادی رئیس جمهور و دیگر اعضای ستاد اقتصادی دولت دوازدهم برای ارائه گزارش درباره وضعیت کشور، بر لزوم هماهنگی تیم اقتصادی دولت و همکاری همه بخش‌ها برای رفع مشکلات این حوزه در جهت بهبود وضعیت زندگی مردم تأکید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: چالش‌های دولت سیزدهم در بخش مسکن؛ از طرح‌های ناتمام مسکن مهر تا نوسازی بافت‌های فرسوده

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آیت الله رئیسی دولت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله رئیسی دولت رئیس سازمان انرژی اتمی رئیس جمهور منتخب آیت الله رئیسی معاون اقتصادی راه و شهرسازی اقتصادی دولت ارائه گزارش ضمن تبریک حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است

معاون اول رئیس‌جمهور گسترش روابط با آفریقا را راهبرد اساسی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تعاملات اقتصادی و سیاسی تهران با کشورهای دوست و همچنین جهان براساس راهبرد برد-برد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد مخبر عصر _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در دیدار «کنستانتینیو چیونگا» معاون رئیس جمهور زیمباوه با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد دو کشور برای تأمین و گسترش همکاری‌های فی مابین افزود: تعاملات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است.

معاون اول رئیس جمهور تبادلات علمی و دانشجویی، توسعه حمل و نقل و حل مسائل مالی و بانکی برای تسهیل روابط بخش خصوصی دو کشور را از دیگر زمینه‌های همکاری‌های ایران و زیمباوه برشمرد و تأکید کرد: دو کشور باید با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت هم است، وجود ندارد و در این راستا باید برنامه مشترک و جامع ۱۰ ساله همکاری دو کشور تهیه و پیگیری و همچنین تفاهم نامه‌ها و قراردادهای امضا شده هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

کنستانتینو چیونگا معاون رئیس جمهور زیمباوه نیز با اشاره به توسعه روابط دیپلماتیک دو کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران و زیمباوه در یک مسیر حرکت می‌کنند و با وجود جدایی و مسیر طولانی جغرافیایی، اهداف مشترک بسیار زیادی در برابر نظام سلطه دارند.

وی همچنین با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تسلیت شهادت سرداران سپاه در این حمله تأکید کرد: تحریم‌های گسترده کشورهای غربی برای از بین بردن استقلال ایران و زیمباوه بوده است اما دو کشور می‌توانند با تعمیق روابط خود تحریم‌های دشمنان دو ملت را خنثی کنند.

وی همچنین با تأکید بر اجرای ۱۲ تفاهم نامه امضا شده بین ایران و زیمباوه در دولت سیزدهم تصریح کرد: پیشرفت‌های شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر بوده است و به دنبال تقویت زیرساخت‌های همکاری دو جانبه براساس راهبرد برد-برد و بهره گیری از ظرفیت‌های ایران در زمینه‌های معدنی، انرژی، سلامت، پزشکی، کشاورزی، آبیاری مدرن و امنیت غذایی هستیم.

کد خبر 748539

دیگر خبرها

  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی