Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،هیئت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، به منظور حمایت از مالکین کامیون‌های آسیب‌دیده در حادثه آتش‌سوزی در اسلام قلعه افغانستان، تصمیماتی را اتخاذ کرد.

در پی وقوع حادثه آتش سوزی گسترده در گمرک اسلام قلعه افغانستان و خسارت‌های جزیی و کلی به (۳۴) دستگاه از کامیون‌های دارای پلاک ایرانی، هیئت دولت پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی مبنی بر انجام اقدامات لازم برای حمایت از مالکین کامیون‌های آسیب دیده را بررسی و به تصویب رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت وزیران همچنین در ادامه، با افزایش امتیازات گروه‌های شغلی صندوق توسعه ملی مندرج در جداول آیین نامه مالی، معاملاتی، اداری و استخدامی این صندوق از ابتدای سال ۱۴۰۰ موافقت کرد.

هیئت وزیران به پیشنهاد معاونت امور مجلس رئیس جمهور و در اجرای ماده (۱۴۵) قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، از مجلس درخواست کرد ادامه رسیدگی به لایحه اصلاح بند (ت) ماده (۸۰) قانون برنامه ششم توسعه موضوع تهیه و اجرای کامل طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت وزیران گمرک اسلام قلعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، اظهار داشت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح ( خشت و.... ) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

 

دیگر خبرها

  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند