Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:17:03 GMT

لیگ یک/بازگشت مس به جمع مدعیان صعود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۸۹۰۱

لیگ یک/بازگشت مس به جمع مدعیان صعود

مس کرمان با برد مقابل خیبر خرم‌آباد به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر برگشت.

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی پوشان فوتبال کرمان که چند هفته ای از صدرجدول رقابت های لیگ دسته اول دور شده بودند، حالا دوباره با فرهاد کاظمی به عنوان یک مدعی ظاهر شدند.


مسی‌ها امروز در یکی از رقابت های حساس هفته سی و دوم لیگ یک در خرم آباد مقابل تیم خیبر به میدان رفتند که در نهایت با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دقیقه 63 این مسابقه روی یک پاس عمقی، توپ در پشت مدافعان به گلزاری رسید تا او پس از برگشت شوت اول خود به زیبایی ضربه دومش را تبدیل به گل کند و بازی را یک بر صفر به سود مس کرمان کند.


در ادامه تیم خیبر که دوست نداشت در خانه بازنده شود تلاش زیادی کرد اما عصبی شدن بازیکنان این تیم سبب شد تا یکی از بازیکنان نماینده خرم آباد اخراج شود. امیرحسین غلامی بازیکن خیبر در دقیقه ۸۶ با دریافت کارت زرد دوم و در نهایت کارت قرمز از زمین اخراج شد.


بعد از 10 نفره شدن خیبر بازهم فشار آورد اما روی ضد حملات متزلزل شد تا اینکه در دقیقه 5+90 بار دیگر دروازه اش توسط بهرام رشید فرخی باز شد تا دو بر صفر بازنده شود.


با این پیروزی مس کرمان 52 امتیازی شد و بار دیگر به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر برگشت. همچنین خیبر خرم آباد نیز 45 امتیازی باقی ماند و شانسش برای صعود به لیگ برتر کمتر شد.

خیبر خرم آباد مس کرمان دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خیبر خرم آباد مس کرمان دسته یک مس کرمان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد، پرواز ساعت ۱۵ امروز به شماره پروازی ۱۰۰۶ شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

سازمان هواشناسی امروز جمعه با تاکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

بنا بر اعلام هواشناسی لرستان میانگین بارندگی طی ۷۲ ساعت گذشته در استان به میزان ۴۶ میلی‌متر ثبت شده که بیشترین بارش‌ها با میزان ۱.۸ میلی‌متر مربوط به رومشکان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی