Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@07:18:03 GMT

ضریب نفوذ گازرسانی روستایی در دورود ۹۷ درصد است

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۹۱۲۰

ضریب نفوذ گازرسانی روستایی در دورود ۹۷ درصد است

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ضریب نفوذ گازرسانی روستایی در دورود ۹۷ درصد است.

کرم گودرزی در مراسم کلنگ‌زنی گازرسانی به روستاهای محور عمارت شهرستان دورود که امروز ۱۳ تیرماه صورت گرفت، ضمن خرسندی از روند مطلوب پروژه‌های گازرسانی در این شهرستان، اظهار کرد: از تعداد ۱۲۸ روستای واجد شرایط در شهرستان دورود، تعداد ۱۰۲ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار است و در ۱۶ روستا نیز عملیات اجرایی گازرسانی آن‌ها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به تراکم بالای جمعیتی در روستاهای گازدار شده هم‌اکنون ضریب نفوذ گازرسانی روستایی در شهرستان دورود ۹۷ درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با تأکید بر اینکه شرکت گاز استان، مصوبات شورای اقتصاد و رفع موانع تولید را زودتر از موعد مقرر اجرا کرده است، خاطرنشان کرد: به لطف خداوند و پیگیری‌های نماینده و مسئولین استانی مشکلی در روند اجرای پروژه‌های شهرستان دورود وجود ندارد با برنامه‌ریزی مدون و پیگیری‌های انجام شده این نوید را خواهیم داد که پروژه‌های در دست اجرای این شهرستان قبل از زمان تعیین شده در پیمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسین گودرزی نماینده مردم شهرستان دورود در مجلس در این مراسم با تأکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های مختلف گازرسانی شهری و روستایی گفت: شرکت گاز استان با برنامه‌ریزی مطلوب در همه زمان‌ها برای گازرسانی در تلاش بوده که این مهم قابل‌تقدیر است.

وی تصریح کرد: مسئولین باید از تمامی فرصت‌ها برای ارائه خدمت به مردم استان استفاده کنند تا مردم شریف بتوانند از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شورای اقتصاد شرکت گاز لرستان مجلس شورای اسلامی حسین گودرزی گازرسانی به روستا شهرستان دورود شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی طهرانی‌مقدم پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: طی بارندگی‌های شدیدی که هفته‌های اخیر در استان رخ داد، بخش زیادی از بناها و آثار تاریخی استان خسارت‌هایی از ۱۵ تا ۹۰ درصد دیده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا و پس از ارزیابی و بررسی‌های کارشناسان میراث‌فرهنگی استان، مسجد تاریخی عبدالقادر واقع در شهرستان نیکشهر با ریزش حصار، دیوارها و نفوذ آب مواجه شد که طبق ارزیابی کارشناسان حدود ۹۰ درصد دچار خسارت شده که بیشترین خسارت را در میان آثار دیده است.

وی اضافه کرد: قلعه فیروزآباد راسک و آتشکده کله گنگ نیز به دلیل ریزش دیوارها ۵۰ درصد تخریب شده‌اند، همچنین بافت قلعه نو زهک، قلعه کنت سراوان و مقابر سورو و شیشه ریز سیب و سوران به دلیل ریزش دیوارها و نفوذ آب و رطوبت و از بین رفتن کاهگل ها تا ۴۵ درصد دچار تخریب شده‌اند.

به گفته طهرانی‌مقدم، برج‌ها و دیوارها و فضاهای داخلی قلعه‌هایی مانند انوشیروان چابهار، دانش‌سرای مقدماتی زاهدان، قلعه تیس چابهار و قلعه بمپور هم به دلایلی همچون شستشوی کاهگل ها، نفوذ آب و ریزش دچار تخریب شده و خسارت‌هایی تا ۴۰ درصد به هر کدام از این بناها وارد شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در مجموع بارندگی‌های اخیر به ۶۰ اثر و بنای تاریخی در سطح استان سیستان وبلوچستان خسارت‌هایی بین ۱۵ تا ۹۰ درصد وارد کرده است.

وی تصریح کرد: تا این لحظه میزان برآورد خسارت وارده شده به این بناها بر اثر بارندگی و سیلاب‌ها بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال تخمین زده شده و بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی ممکن است بارندگی‌هایی که در روزهای آینده خواهیم داشت میزان خسارت را افزایش دهد.

کد خبر 6087435

دیگر خبرها

  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان