Web Analytics Made Easy - Statcounter

در رقابت های یورو 2020 هم دو بازیکن وجود دارند که 5 گل به ثمر رسانده اند

به گزارش طرفداری، در تاریخ مسابقات فوتبال جام ملتهای اروپا تنها در یک دوره 2 بازیکن حداقل 5 گل زده بودند و حالا برای دومین بار این اتفاق افتاده است.

پاتریک شیک و کریستیانو رونالدو در حالی هر دو 5 گله بوده و البته تیمشان حذف شده که در ادوار گذشته، تنها یک بار 2 بازیکن به حداقل 5 گل در مسابقات رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفراتی مثل کلایورت از هلند و ساوومیلوسیویچ از صربستان 2 بازیکنی بودند که در مسابقات فوتبال جام ملتهای 2000 اروپا برای تیم های ملی فوتبال کشورشان 5 گل زدند.

البته در حال حاضر برای بازیکنان دیگری هم فرصت رسیدن به 5 گل وجود دارد که مهم ترین آنها رحیم استرلینگ و هری کین از انگلستان هستند. این دو نفر در بازیهای گذشته انگلستان 3 گل به ثمر رسانده اند، البته مهاجم تیم ملی دانمارک یعنی کسپر دولبرگ هم فرصت دارد با زدن احتمالی 2 گل دیگر به 5 گل برسد، دولبرگ هم مثل هری کین و استرلینگ سه گل برای تیم ملی فوتبال کشورش به ثمر رسانده است.

نکته جالب اینکه تیم تمام 5 گله و 4 گله ها از رقابت های یورو حذف شده اند.

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی برترین های قرن با سیدمهدی رحمتی: سخت کوشی و نظم را از علی دایی الگوبرداری کردم؛ او اسطوره ماست یوسف دانشیار: با اجازه فرهاد مجیدی به کادر فنی الغرافه اضافه می شوم حسین کنعانی‌زادگان: با صداگذاری روی یک فیلم حاشیه سازی می‌کنند کیلیان ام باپه و رئال مادرید | پاری سن ژرمن مخالف تمدید قرارداد با بند فسخ کریستیانو رونالدو مایل به تمدید قرارداد با یوونتوس / گاتزتا دلو اسپورت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، طبق آخرین گزارش موسسه کنترل مالی فوتبال فرانسه، پاری سن ژرمن فصل گذشته 109.8 میلیون یورو ضرر کرد، هرچند باید اذعان داشت که قهرمان فرانسه ضررهای خود را به کمتر از نصف رسانده است.

بر اساس گزارش اداره ملی کنترل مدیریت (DNCG) که سلامت مالی فوتبال فرانسه را تجزیه و تحلیل می کند، 18 تیم لیگ یک فرانسه، در فصل 23-2022 در مجموع 273 میلیون یورو ضرر کردند، که در مقایسه با 582 میلیون فصل 22-2021 شرایط بهتری دارد.

PSG همچنان با 109.9 میلیون یورو ضرر، وضعیت قرمز دارد، در حالی که ضرر لیون 99 میلیون یورو گزارش شده است و این تیم در رتبه دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم