Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، تئاتر «نازگل» از روز پنجشنبه گذشته در فرهنگ‌سرای ترافیک مشهد با هنرنمایی کودکان دارای معلولیت و فرزندان بهزیستی اکران شده و تا ۲۵ تیرماه، روی صحنه است.

کارشناس هنری معلولین بهزیستی خراسان رضوی گفت: این تئاتر که ویژه کودکان ساخته شده، داستان کودکی را روایت می‌کند که شاخه‌های درختان را می‌شکند و پرنده‌ها را اذیت می‌کند تا اینکه خودش تبدیل به یک درخت خشکیده می‌شود و مشکلات و چالشَ‌‌هایی را از سر می‌گذراند تا اینکه از کارش پشیمان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس فیروزفر افزود: این نمایش با بلیط رایگان روی صحنه می‌رود و کارگردان نمایش، آن را هدیه‌ای به کودکان مشهد به‌خصوص کودکان دارای معلولیت اعلام کرده است.

وی افزود: این تئاتر به کارگردانی علیرضا شریفی‌نیا از هنرمندان معروف مشهد ساخته شده و بیشتر بازیگران آن را کودکان دارای معلولیت تشکیل می‌دهند.

به گفته‌ کارشناس هنری معلولین بهزیستی خراسان رضوی، این تئاتر در جشنواره ۹۸ بندرعباس، در بخش بازیگری دست کم ۵ جایزه را به خود اختصاص داده است.

فیروزفر گفت: این تئاتر گروه هدف خاصی ندارد و برای همه‌ کودکان، قابل درک و برداشت است.

وی یادآور شد: علاوه بر افراد دارای معلولیت، سه تن از فرزندان خانواده‌های اجتماعی تحت پوشش بهزیستی نیز در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

کارشناس هنری معلولین بهزیستی خراسان رضوی تأکید کرد: ورود به سالن نمایش برای همه‌ گروه‌های سنی و همه‌ شهروندان آزاد است.

فیروزفر گفت: این نمایش ساعت ۱۹ هر روز در فرهنگ‌سرای ترافیک در بلوار دانشجو روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان دارای معلولیت بهزیستی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «دوازده سی‌وشش» به نویسندگی و کارگردانی امید دانشوران و تهیه‌کنندگی کوروش شاهونه کاری از کمپانی تئاتر جوانان است که از 25 اردیبهشت 1403، ساعت 18:15 در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. 

زهره محمدی، امیر نصیری و امید دانشوران به‌عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. آیدا عارفی، محمدرضا فدایی، مهسان یحیی پور نیز بازیگران سیاه‌پوش این نمایش هستند.

نمایش «دوازده سی‌وشش» سال گذشته در جشنواره «هم آغاز» تئاتر شهر شرکت کرده بود و توانست جایزه دوم کارگردانی و سوم طراحی صحنه را از آن خود کند.

داستان این نمایش درباره لکه سیاهی است که در سازمان سفید کننده پیدا می‌شود و …

امید دانشوران (طراح صحنه و لباس)، شیدا آذرپور (طراح  صدا)، لعیا شمس‌الدینی (نور)، امید دانشوران (طراح گرافیک)، سعید راسخی پور (ساخت آنونس)، آیدا عارفی (دستیار کارگردان)، هومن مظهری (مجری طرح)، علیرضا ربانی زاده (برنامه‌ریز)، مجتبی راوش (مشاور کارگردان)، سعید راسخی پور (مدیر تبلیغات)، مهسان یحیی پور (مدیریت صحنه)، سعید مشی، امیر عباسی، ساسان سبک‌روح (دستیار صحنه)، حمید تن، محمد غفاری (عوامل فنی)، محمدرضا فدایی، لعیا شمس‌الدینی، آیدا عارفی (گروه صحنه) و علی کیهانی (روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت ایران کنسرت و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت