Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@22:43:21 GMT

برق استادیوم انزلی رفت و ملوان مساوی کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۹۵۹۵

برق استادیوم انزلی رفت و ملوان مساوی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ملوان بندرانزلی  و استقلال ملاثانی در هفته سی و دوم  از لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان بازی با نتیجه یک بر یک به تساوی و کسب یک امتیاز بازی رضایت دادند.
استقلال ملاثانی که وضعیت خوبی در جدول رده بندی مسابقات ندارد، به دنبال سه امتیاز این بازی بود و ملوان هم برای اعاده حیثیت به میدان آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مازیار زارع سرمربی ملوان برای این دیدار رضا حیدری ، عیسی پرتو ، میعاد یزدانی ، پدرام قاضی پور ، مهیار زحمتکس ، اصغر نصیری ، امیرعباس حسنی ، محسن علافی ، فربد بلوک باشی ، وحید فارغ و سجاد بازگیر را درون ترکیب تیمش قرار داده بود.
در نیمه نخست شاگردان اشکش برای کسب سه امتیاز اشتیاق بیشتری از خود نشان دادند و به همین خاطر در دقیقه 21 از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند. این گل توسط سجاد عبدویی به ثمر رسید. در نیمه نخست تلاش های تیم ملوان برای جبران گل خورده نتیجه نداد و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال ملاثانی خاتمه یافت.
ملوان که هیچ امیدی برای صعود به لیگ برتر نداشت پیش تر نشان داده بود در بازی های تشریفاتی هم با همه توان حاضر می شود تا هم از اعتبار و حیثیت خود دفاع کرده باشد و هم حق تیمی تضییع نشود. 
تلاش های این تیم در نیمه دوم برای جبران گل خورده در همان دقایق ابتدایی نتیجه داد و فرید بلوک باشی در دقیقه 54 گل مساوی را به ثمر رساند. در ادامه هم ملوان برای زدن گل برتری تلاش کرد اما  این بار خط دفاعی استقلال ملاثانی بهتر عمل کرد و اجازه نداد یک بار دیگر مهاجمان تیم ملوان به گل برسند ، در عین حال بازی ضد فوتبال و حاشیه ایجادی توسط استقلالی ها هم باعث شد که در نهایت بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
در نیمه دوم برق ورزشگاه تختی انزلی قطع شد که بعد از حدود 20 دقیقه توقف برق برگشت و بازی ادامه یافت،پیش از این در رقابت های لیگ برتر و حتی در ورزشگاه آزادی تهران شاهد قطعی برق بودیم و حالا در روزهایی که افزایش مصرف برق سبب قطعی های گاه و بیگاه شده، در لیگ دسته اول هم چنین اتفاقی رخ داده است.

با این تساوی ملوان 46 امتیازی و در رده هشتم جدول قرار گرفت. استقلال ملاثانی هم با یک امتیاز ارزشمندی که از این بازی گرفت 38 امتیازی شد و اکنون  تیم سیزدهم جدول به شمار  می رود. هنوز خیال آبی ها برای ماندن در جدول بازی ها راحت نشده است و آنها در دو هفته پایانی باز هم باید امتیاز کسب کنند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال ملوان از سی و دو  بازی با چهل و شش امتیاز در جایگاه هشتم جدول لیگ دسته یک قرار گرفته و بازی بعدی این تیم در دوشنبه  بیست و یکم تیر در ورزشگاه تختی جم مقابل پارس جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال برق استقلال ملاثانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون

به گزارش قدس آنلاین، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌وپنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و رم هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌وپنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با ۸۹ امتیاز صدرنشین است، میلان با ۷۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس ۶۶ امتیازی و بولونیای ۶۴ امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی