Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@07:39:36 GMT

بر اثر انفجار خمپاره در کرمانشاه ۲ نفر کشته شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۹۷۸۱

بر اثر انفجار خمپاره در کرمانشاه ۲ نفر کشته شدند

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سرهنگ علیرضا دلیری بامداد دوشنبه اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت ۲۰ شب گذشته در حوالی شهرک جلالیه رخ داد و متعاقب آن بلافاصله ماموران کلانتری ۲۵ دولت آباد به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد ۲ تن از معتادان و افراد بی خانمان مشغول جمع آوری ضایعات بوده اند که ناگهان با خمپاره برخورد و باعث انفجار آن می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سرهنگ دلیری تصریح کرد: یکی از آنها که جوانی ۳۸ ساله بوده در همان صحنه انفجار جان خود را از دست می دهد و نفر دوم هم که مردی ۵۴ ساله بوده پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.
 
رییس پلیس شهرستان کرمانشاه همچنین از حضور تیم چک و خنثی در محل حادثه به منظور پیشگیری از وقوع حادثه مشابه خبر داد.
 
چند روز پیش نیز یک گلوله کاتیوشا بازمانده از دوران دفاع مقدس توسط یکی از پاکبانان شهرداری و ماموران انتظامی کرمانشاه در شهرک تعاون کشف شده بود.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور


 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه احمد امینی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضایی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف کردو اذعان داشت؛ پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و شهرهای همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

دیگر خبرها

  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود