Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، جماران به نقل  از رویترز نوشت: «جو بایدن»رئیس جمهور آمریکا پس از سپری کردن یک شب آرام در خانه اش در شهر «دلاور»به کاخ سفید برگشت تا میزبان نزدیک به هزار نفر  در  میهمانی کباب و آتش بازی به مناسبت چهارم جولای باشد.

بایدن ۲۴۵امین سالروز استقلال را امروز با برگزاری مراسمی سنتی جشن می گیرد و امیدوار است که کشورش از شیوع کرونا رها شده باشد به طوری که درهای کاخ سفید به روی میهمانان در بزرگترین رخداد از زمان آغاز ریاست جمهوری اش باز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود که این رخدادپارک کاخ سفید  کارکنان اصلی که به مقابله با کرونا کمک کردند و نیز خانواده های نظامیان را شامل شود. همچنین قرار است بایدن سخنرانی کند. آتش بازی به مدت ۱۷ دقیقه در دو سوی حوض یادبود «لینکولن» نیز برگزار می شود.

دود ناشی از گوشت کباب شده  روی زغال روز شنبه از کاخ سفید بالا رفت. به گفته خبرگزاری رویترز کارکنان کاخ سفید در حال مقدمه چینی برای این میهمانی بودند.

در پی واکسیناسیون گسترده در آمریکا زندگی در این کشور  به حالت عادی خود برگشته به طوری که مردم به مسافرت رفته و بدون واکسن در مکان های مختلف جمع شدند. هر چند بایدن هدف خود برای دستیابی افراد بالغ در آمریکا به یک دوز واکسن تا روز یکشنبه نرسید این در حالی است که دولت تعداد کسانی که واکسن زده اند را ۶۷ درصد اعلام کرد زیرا برخی حاضر به واکسن زدن نشدند.

کد خبر 612188 برچسب‌ها کاخ سفید جوزف بایدن واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کاخ سفید جوزف بایدن واکسن کرونا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح سالیوان درباره کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش راشاتودی، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید تایید کرد که کمک‌های آمریکا در آینده نزدیک وضعیت اوکراین را تغییر نخواهد داد.

طبق گزارش فایننشال تایمز سالیوان اشاره کرد که همچنان انتظار دارد ارتش روسیه در پیشروی در خاک اوکراین در آینده نزدیک موفق شود.

به گفته سالیوان «انجام یک ضدحمله جدید از سوی اوکراین قبل از سال ۲۰۲۵ ضروری نیست.»

مشاور امنیت ملی کاخ سفید تاکید کرد که حمله جدید اوکراین تا حد زیادی به موافقت کنگره و کاخ سفید برای ارسال بسته‌های کمکی جدید بستگی دارد.

وی در ادامه گفت: کمک‌های دریافتی کی یف به تحکیم موقعیت ارتش اوکراین در جبهه جنگ کمک می‌کند و راه را برای عملیات‌های جنگی آینده هموار می‌کند.

در ۲۴ آوریل، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، قانونی را برای ارائه کمک‌های اضافی به ارزش ۶۱ میلیارد دلار به اوکراین برای ادامه رویارویی با روسیه امضا کرد.

از سوی دیگر دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به کمک‌های نظامی جدید آمریکا به اوکراین اعلام کرد که نیرو‌های روسی در حال بهبود مواضع خود در منطقه عملیات ویژه نظامی هستند و کمک آمریکا به اوکراین این وضعیت را تغییر نخواهد داد.

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا دیروز شنبه در سخنانی کمک‌های نظامی جدید این کشور به اوکراین را سرمایه‌گذاری در آمریکا عنوان کرد. وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد: کمک‌های نظامی جدید آمریکا به اوکراین به ارزش ۲ میلیارد دلار به منزله سرمایه‌گذاری در ایالات متحده آمریکا خواهد بود. تقریبا تمامی دارایی‌های جدیدی که سرمایه‌گذاری می‌کنیم، در ایالات متحده و بخش صنعتی ما باقی خواهد ماند. این موضوع شغل‌های جدیدی را در آمریکا ایجاد می‌کند و از این طریق می‌توانیم به اوکراین کمک کنیم.

چندی پیش مجلس سنا آمریکا قانون کمک‌های خارجی این کشور به هم‌پیمانان ایالات متحده از جمله، اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را به تصویب رساند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • توضیح سالیوان درباره کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • ادعای کاخ سفید: از حمله رژیم صهیونیستی به رفح نگرانیم
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد