Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مهرآور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افراد متقاضی برای دریافت کارت هوشمند ملی خود به نشانی که به شماره همراه آنان ارسال شده است، مراجعه کنند.

وی بیان کرد: ۵۸۱ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم خراسان جنوبی نسبت به ثبت‌نام کارت هوشمند ملی اقدام کردند یعنی ۹۶.۸ درصد مردم استان نسبت به دریافت و ثبت نام اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرآور ادامه داد: ۱۹ هزار و ۴۸۰ نفر از واجدین شرایط هنوز برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت‌نام نکردند.

وی درباره صدور شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای ۱۵ سال از ابتدای شروع طرح (تیر ۸۹)  هم گفت: در این مدت ۳۶۸ هزار و ۵۷۹ فقره شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای ۱۵ سال صادر شده است و ۶۱.۴ درصد جمعیت استان نسبت به دریافت شناسنامه مکانیزه خود اقدام کرده‌اند.

 مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی همچنین از کاهش ۶.۱ درصدی ولادت در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در این مدت سه هزار و ۶۷۰ واقعه ولادت در استان خراسان جنوبی به ثبت رسید که از این تعداد هزار و ۸۸۳ نوزاد پسر و هزار و ۷۸۷ نوزاد دختر بوده و ۲ هزار و ۴۱۷ واقعه شهری و هزار و ۲۵۳ واقعه روستایی بوده است.

مهرآور ادامه داد: نسبت جنسی پسران به دختران ۱۰۵ است یعنی در برابر هر ۱۰۵ واقعه ولادت پسر، ۱۰۰ تولد دختر به ثبت رسیده است، همچنین میانگین سنی مادران ۲۹.۶ و میانگین سنی پدران ۳۳.۴ بوده است.

وی اظهار داشت: امیرعلی، امیرحسین، محمد، علی و ابوالفضل به ترتیب بیشترین فراوانی نام را بین نوزادان پسر و فاطمه، فاطمه زهرا، زینب، حلما و زهرا به ترتیب بیشترین فراونی نام نوزادان دختر داشته‌اند.

برچسب‌ها سازمان ثبت احوال كشور كارت هوشمند ملی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال كشور كارت هوشمند ملی خراسان جنوبی سازمان ثبت احوال كشور كارت هوشمند ملی خراسان جنوبی کارت هوشمند ملی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان ملی مهاجرت در این اطلاعیه از اتباع و مهاجران خارجی مجاز خواسته است در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

بر این اساس، متن ارسالی به این شرح است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد کنند.


سازمان ملی مهاجرت تاکید کرده است: اقدام نکردن این افراد به منزله حضور نداشتن تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به این افراد تعلق نمی‌گیرد.



کد خبر 848564 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم مهاجرت

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند