Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه ظلم و تجاوز از اضلاع حقوق بشر آمریکایی است، گفت: یعنی هرکسی که زورش بیشتر باشد، هر جا می‌تواند ظلم کند، معنای حقوق بشر آمریکایی ستم، ظلم، زدن هواپیمای مسافربری، کشتن بچه‌های یمنی، کشتن زن و بچه‌های مردم سوریه و ... است. حجت الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به هفته افشای جنایت آمریکا که به طعنه به نام هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است، گفت: رژیم جنایت‌کار آمریکا خیلی ساده و به راحتی زن‌ها، بچه‌ها و مردم بی‌گناه را قتل عام می‌کنند و این ظلم بزرگ را در دنیا به ویژه جهان اسلام انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ظلم و تجاوز از اضلاع حقوق بشر آمریکایی است، تصریح کرد: یعنی هر کسی زورش بیشتر باشد، هر جا که می‌تواند ظلم کند، معنای حقوق بشر آمریکایی ستم، ظلم، زدن هواپیمای مسافربری، کشتن بچه‌های یمنی، کشتن زن و بچه‌های مردم سوریه و... است.
حاجی صادقی، اضافه کرد: یکی از این دست جنایات نقض حقوق بشر در فلسطین به عنوان نمایی از حقوق بشر آمریکایی است که به دست رژیم صهیونیستی رقم خورده است.  
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه غصب سرزمین فلسطینیان، پایمال کردن حقوق بشر است، تصریح کرد: چگونه با حمله و بمباران سرزمین‌های اشغالی حقوق بشر را زیر پا می‌گذارند.     حاجی صادقی با تأکید بر اینکه رژیم جنایت‌کار آمریکا و صهیونیستی غاصب بدانند که عصر زور گفتن تمام شد، اظهار داشت: امروز روزی است که ظالمان و ستمگران هزینه ظلم و ستمشان را باید پرداخت کنند، امروز غلبه حق بر باطل است و ان‌شاءالله نیروهای انقلابی بر دشمنان پیروز خواهند شد.     بیشتربخوانید: غربی‌ها با واژه حقوق بشر لَفاظی و از آن برای پوشاندن جنایت‌شان استفاده می‌کنند پرواز سرخ ۶۵۵؛ سند جنایت حقوق بشری آمریکا/ چشمانی که هنوز منتظر است موشک «قدر ۱۱۰»؛ آذرخش نامرئی ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: عبدالله حاجی صادقی سپاه موشک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه موشک حقوق بشر آمریکایی نماینده ولی حاجی صادقی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند

ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در صفحه خود در فضای مجازی نوشته است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • وجدان بیدار دانشگاهیان جهان در مقابل نسل کشی غزه خروشید
  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق‌بشر را ندارند
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد