Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ نیز به پایان رسید و ۴ تیم پایانی مشخص شدند. از فرداشب تیم ملی ایتالیا در لندن به مصاف اسپانیا خواهد رفت و انگلیس میزبان دانمارک خواهد بود.

در گزارش زیر سعی داریم به بررسی ترین‌های هفته و مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا در دوره ۲۰۲۰ بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*بهترین بازی

ایتالیا ۲ – بلژیک یک

تاکتیکی‌ترین دیدار این هفته، جمعه شب بین ایتالیا و بلژیک برگزار شد. دیداری که بسیاری اعتقاد داشتند فینال زودرس این رقابت است. ایتالیا بازی را بسیار خوب آغاز کرد و توانست با برتری در خط میانی و حضور درخشان «جورجینیو» ، «بارلا» و «وراتی» بسیاری از اندیشه‌های تهاجمی شیاطین سرخ را مختل سازد. 

در این بازی که با سرعت بسیاری بالایی دنبال می‌شد، ایتالیا نمایشی فوق‌العاده از خود نشان داد و اثبات کرد که چرا مدعی اصلی قهرمانی در این رقابت محسوب می شود. از طرف دیگر بلژیک با مثلث دی بروینه، دوکو و لوکاکو حملات بسیار خوبی را روی دروازه ایتالیا ایجاد کرد ولی هر کدام به شکلی از دست رفت تا در انتها شکست را بپذیرد.

*بهترین بازیکن

نیکولا بارلا در خط میانی ایتالیا یک نمایش فوق العاده داشت و توانست گل اول تیمش را نیز با هوش و ذکاوت بالا به ثمر رساند. این بازیکن تا انتهای ۹۰ دقیقه در ترکیب مانچینی بود و آمار خوبی نیز به نمایش گذاشت. او از سوی بسیاری از رسانه‌ها جزو بهترین بازیکنان میدان بود و توانست در بخش تهاجمی، نقش بسزایی را ایفا کند. 

بارلا در این دوره از مسابقات برای ایتالیا درخشان ظاهر شده و توانسته در بسیاری از بازی‌ها نقشی اساسی ایفا کند. او در ترکیب اصلی مانچینی قرار دارد و عنصر اصلی در بازی با اسپانیا خواهد بود. 

*بهترین گل

 

لورنزو اینسینیه با دربیلی زیبا و یک شوت مهار ناشدنی توانست گل دوم ایتالیا مقابل بلژیک و بهترین گل هفته را به ثمر رساند. گلی که باعث شد تا شیاطین اروپا بسیار افت کنند و از لحاظ روحی با ناامیدی روبه‌رو شوند. 

*بهترین پاس گل 

 

یواخیم میله، بازیکن تیم ملی دانمارک که در هفته‌های گذشته نیز به عنوان یکی از بهترین بازیکنان هفته بود، در مسابقه مقابل جمهوری چک یک نمایش خارق العاده داشت و توانست گل دوم تیمش را به زیباترین شکل ممکن آماده سازد. 

پاس بیرون پای میله باعث شد تا گزارشگر Itv در همان لحظه به وجد آید و آن را ستودنی لقب دهد. 

بهترین مهار هفته

 

جانلوییجی دوناروما بی‌شک نقشی اساسی در برد تیم ملی ایتالیا در بازی برابر بلژیک ایفا کرد. ۲ مهار او در نیمه اول، آن هم در چند دقیقه باعث شد روحیه تیمی آتزوری کاملا به اوج برسد. دوناروما ضربه پای چپ دی بروینه را به زیبایی با دست راست مهار کرد تا در آنجا گزارشگر بازی به تمجید از گلر ۲۱ ساله ایتالیا بپردازد. این دروازه‌بان چند دقیقه بعد دوباره مانع گلزنی لوکاکو شد تا یک نمایشی فوق العاده از خودش به ثبت رساند. 

*سورپرایز هفته 

 

 

در این هفته جرمی دوکو ۱۹ ساله در ترکیب اصلی بلژیک قرار گرفت و توانست ضمن گرفتن یک پنالتی لحظات زیبایی در این مسابقه ایجاد سازد. این بازیکن که پیش از آغاز مسابقات نیز در گزارش بهترین جوانان یورو ۲۰۲۰ (اینجا بخوانید) به عنوان یکی از پسران طلایی انتخاب شده بود، نمایشی عالی از خودش به اجرا گذاشت. او در یک صحنه توانست ۳ نفر از بازیکنان ایتالیا را دریبل و یک ضربه زیبا به توپ بزند. توپ او البته گل نشد ولی این بازیکن جوان مورد تشویق همه در تیم ملی بلژیک قرار گرفت. 

گل دوم انگلیس با ضربه مکگوایر و پاس ارسالی شاو

از طرفی می‌توان به «لوک شاو» در این هفته اشاره کرد. بازیکنی که بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال انگلیس را شگفت زده کرد و توانست نقش اصلی پیروزی سه شیرها مقابل اوکراین را رقم زند. او ۲ پاس گل داد و در اندیشه‌های تهاجمی و تدافعی تیم وظیفه‌اش را به بهترین شکل انجام داد. 

حضور لوک شاو در خط چپ باعث شده بود تا بیشتر حملات انگلیس از این سمت اجرایی شود و سه‌شیر از سمت چپ نفوذ بیشتری بتواند به وسیله او و استرلینگ داشته باشد. 

*ضعیف ترین بازیکن هفته 

تیم ملی اوکراین شکست سنگین ۴ بر صفر را مقابل انگلیس تجربه کرد و ضعیف ترین تیم هفته بود. مشخصاً از یارمچوک و یارمولنکو انتظار بیشتری می‌رفت ولی این بازیکنان نتوانستند مقابل مدافعان کاری از پیش برند. اما یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان این هفته را می توان «جرارد مورنو» دانست. بازیکنی که بسیاری از موقعیت‌های اسپانیا را از دست داد و در ۳ موقعیت مسلم گلزنی ناتوان باقی ماند. 

اسپانیا با اینکه توانست در ضربات پنالتی سوئیس را شکست دهد ولی پس از اخراج فرولر می‌توانست حملات خود را به گل بدل سازد ولی عدم دقت مورنو و در برخی جاها دنی اولمو باعث شد تا کارِ لاروخا به ضیافت پنالتی کشیده شود و سیمون به قهرمان ملی نام گیرد. 

*ناامیدکننده ترین

اوکراین با شکست ۴ بر صفر و ثبت تنها ۲ شوت در چارچوپ یک نمایش بی‌زهر را به اجرا گذاشت و اصلا نتوانست به مانند دیدار با سوئد، تاکتیک سازمان یافته مناسبی را عملی کند. البته گل هری کین در دقیقه ۴ به ثمر رسید و همین مسئله باعث شد تا اوکراین از لحاظ روحی کاملا به هم ریزد و نتواند آن بازی خوب مرحله قبل را تکرار کند. 

*موقعیت از دست رفته 

 

در دقیقه ۶۱ یک حمله خوب برای بلژیک با جرمی دوکو آغاز شد و با پاس دیدنی دی‌بروینه ادامه یافت اما در یک قدمی دروازه ضربه لوکاکو با برخورد به بدن اسپیناتزولا به بیرون رفت و موقعیت مسلم گلزنی برای شیاطین سرخ به گل بدل نشد. 

*چهره هفته

لئوناردو اسپیناتزولا بی‌شک یکی از بهترین بازیکنان ایتالیا در این رقابت بود. بازیکنی که بیشتر حملات را برای تیم مانچینی ساخته و پرداخته کرد و در ۲ بازی به بهترین بازیکن میدان نام گرفت. این بازیکن که در دیدار برابر بلژیک نمایش خوبی داشت در دقیقه ۷۹ با مصدومیت شدید مواجه شد و ادامه مسابقات را از دست داد. 

طبق برخی گزارش‌ها او از تاندون آشیل پای راست با مصدومیت سنگین مواجه شد و شاید فصل بعدی را به کل از دست بدهد. 

او از سوی بازیکنان ایتالیا مورد تشویق بسیار زیاد قرار گرفت. صحنه تشویق بازیکنان ملی پوش آتزوری در هواپیما به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای این هفته بدل شد. (اینجا ببینید) او همچنین با عصا در محل اقامت ایتالیا حاضر شد و مورد تمجید همه بازیکنان تیم قرار گرفت. 

فیلم زیر را مشاهده کنید.

 

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ترین بازیکنان بهترین بازیکن ترین بازیکن باعث شد قرار گرفت یک نمایش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا

جود بلینگام برنده توپ طلا خواهد شد.

طرفداری | جو کول، هافبک سابق چلسی و تیم ملی انگلیس، معتقد است که پاری سن ژرمن، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

جو کول که سابقه 7 سال بازی برای چلسی را در کارنامه خود دارد در گفتگو با TNT Sport در مورد قهرمانان لیگ برتر انگلیس و همچنین تورنمنت‌های مهم باشگاهی و ملی اروپایی صحبت و پیش‌بینی خودش را اعلام کرده است. از دید جو کول، جود بلینگام برنده توپ طلا در سال 2024 خواهد شد. در ادامه نگاهی به پیش‌بینی‌های جو کول می‌اندازیم.

قهرمان لیگ برتر انگلیس: منچسترسیتی برنده کفش طلای لیگ برتر انگلیس: ارلینگ هالند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ اروپا: آتالانتا قهرمان لیگ کنفرانس اروپا: استون ویلا قهرمان یورو 2024: انگلیس برنده توپ طلا: جود بلینگام پیش‌بینی‌های جو کول

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد