Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه سیستان و بلوچستان تا قبل از پیک پنجم ویروس کرونا به این شدت دچار بحران نشده بود اظهارداشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بیمارستان سیار و مکانیزه با ظرفیت روزانه ۲۰۰بیمار در سیستان وبلوچستان راه‌اندازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین با انسجامی خوبی که در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) وجود دارد تقریبا توانستیم ۲۷ هزار گروه جهادی را در سراسر کشور فعال کنیم و در مسایل مختلف کشور از جمله سیل و زلزله یاری‌رسان مردم باشیم.

مدیرعامل بنیاد برکت احسان افزود: با ورود پیک پنجم ویروس کرونا که منجر به ایجاد مشکلاتی برای مردم سیستان و بلوچستان شد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هم طبق رسالتی که بر عهده دارد با برنامه‌ریزی جامعه که صورت گرفت اقداماتی را در هشت محور طرح‌ریزی کرد.

وی تصریح کرد: اقداماتی از جنس تقویت کادر درمان و همچنین استقرار چند دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان‌های سیستان وبلوچستان البته در حوزه افزایش تخت‌های بیمارستانی هم تصمیم گرفتیم تا بیمارستان سیاری که در بنیاد احسان طراحی شده و کاملا مجهز است در بیمارستان علی ابن ابی طالب (ع) مستقر شود که این بیمارستان سیار هشت تخت دارد و این ظرفیت را دارد تا روزانه به ۲۰۰ بیمار خدمت‌رسانی کند.
سلیمانی با بیان اینکه در بحث گروه‌های جهادی در سیستان وبلوچستان با نشستی که با این عزیزان داشتیم بنا شد از ظرفیت این عزیزان در حوزه بیماریابی به خصوص در مناطق حاشیه شهر استفاده شود ادامه داد: از همین رو ۲۰ گروه جهادی پای کار آمده‌اند که از این تعداد هشت گروه در زاهدان و ۱۲ گروه در سایر شهرستان‌های استان به خدمت رسانی مشغول خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع اقلام معیشتی از دیگر برنامه‌های بنیاد خواهد بود همچنین در حوزه دارو سهمیه‌ای را وزارت بهداشت به سیستان وبلوچستان اختصاص داده که علاوه‌بر آن سه هزار دوز دارو رندسیویر تحویل دانشگاه‌های علوم پزشکی استان خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد برکت احسان با اشاره به اینکه بیمارستان سیار بنیاد احسان هم تا زمانی که نیاز باشد در استان مستقر خواهد بود گفت: نیازمند توجه ویژه استاندار نسبت به گروه‌های جهادی هستیم به این علت که این عزیزان کارهای میدانی خوبی انجام داده اند و اطلاعات خوبی از بدنه جامعه و حاشیه شهر دارند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماسک بهداشتی کرونا ویروس ستاد اجرایی فرمان امام ستاد اجرایی فرمان سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان

بارش شدید باران به شهر زابل سیستان و بلوچستان رسید.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)