Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:55:04 GMT

کشفیات سرقت در گچساران ۴۲ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۰۲۳۸

کشفیات سرقت در گچساران ۴۲ درصد افزایش یافت

سید محمد موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال ۱۱۳ سارق در واحدهای مسکونی، خودروها و سایر بخش ها در گچساران شناسایی و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی بیان کرد: در سه ماهه نخست سال گذشته نیز ۷۱ سارق در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان از سوی پلیس ادامه دارد از شهروندان خواست ضمن توجه به نکات ایمنی برای مراقبت از اموال خود هر گونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش  کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گچساران همچنین از کشف کالاهای قاچاق به ارزش بیش از ۴۴ میلیارد ریال در سه ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

موسوی عنوان کرد: در مدت مشابه پارسال نیز ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شده است.

وی اظهار داشت  گوشی تلفن همراه، انواع وسایل آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی، پوشاک از جمله کالاهای کشف شده در این شهرستان بوده است.

موسوی گفت: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی، از اولویت های پلیس گچساران است و اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضا را برای مجرمان نا امن خواهد کرد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس