Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:18:36 GMT

مجلس به ارز 4200 تومانی اقتصاد رانتی پایان می دهد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۰۲۵۶

مجلس به ارز 4200 تومانی اقتصاد رانتی پایان می دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در آیین تجلیل از جمعی از صاحبان صنایع شهرستان بناب با بیان اینکه توسعه فاز دوم شهرک صنعتی بناب در ۱۰۰ هکتار بعد از ۱۰ سال به اتمام رسیده و کار واگذاری به سرمایه گذاران به زودی آغاز خواهد شد؛ اظهار داشت: امیدواریم طرح توسعه ۲۰۰ هکتاری شهرک صنعتی بناب نیز در آینده نزدیک به اتمام رسیده و به متقاضیان واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار امیدواری کرد که با ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی جدید شاهد ایجاد اشتغال جدید برای نیروهای جوان و بیکار منطقه باشیم.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدامات خوبی در مجلس برای حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران از قبیل اصلاح ارزش افزوده و سایر مباحث انجام شده است.

 عضو کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مصمم است با همکاری دولت جدید با حذف ارز 4 هزار و 200 تومانی به اقتصاد رانتی در کشور پایان دهد.

باقری بنابی در ادامه سخنان خود توسعه شهرک صنعتی بناب را مهم عنوان کرد و گفت: از سازمان صمت انتظار داریم موضوع را پیگیری کند و قطعاً با واگذاری قطعات در این شهرک سرمایه گذاران زیادی جذب شده و تحول زیادی را در بحث اشتغال شهرستان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/60004

منبع: فارس

کلیدواژه: اقتصاد ارز ارز 4200 تومانی خبرگزاری فارس نماینده مردم بناب در مجلس خبرگزاری فارس فارس تبریز شهرک صنعتی بناب اقتصاد رانتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه کار در این دانشگاه گفت: در این نمایشگاه از سوی ۲۰ شرکت تعداد ۲۵۰ موقعیت شغلی معرفی شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، علیرضا رهایی رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به برگزاری نمایشگاه کار در این دانشگاه گفت: در این نمایشگاه 20 شرکت حاضر هستند و از سوی آن‌ها 250 موقعیت شغلی ارائه شده است.

حمایت 3.5 میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی

وی یکی از مهمترین مسائل جوانان به ویژه دانش آموختگان دانشگاه‌ها را موضوع اشتغال دانست و افزود: از این رو از 6 ماه قبل مقدمات برگزاری نمایشگاه کار با رویکرد اشتغال فراهم شد و هدف از این اقدام آن است که مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که با مباحث فنی و مهندسی در ارتباط هستند دعوت شوند و با معرفی توانمندی خود، ظرفیت‌های اشتغال زایی خود را برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان چه در حین تحصیل و چه پس از فراغت از تحصیل ارائه دهند.

رهایی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر را در حوزه‌هایی چون نفت، گاز، صنایع هوایی و غذایی دانست و گفت: این شرکت‌ها 250 زمینه شغلی را در این نمایشگاه مطرح کردند و علاقه‌مندان با حضور در این نمایشگاه می‌توانند نسبت به ثبت نام برای اشتغال در این شرکت‌ها اقدام کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص ارتباط این نمایشگاه با پلتفرم اشتغال و ارتباط با صنعت این دانشگاه با تاکید بر اینکه نمایشگاه کار مکمل پلتفرم ارتباط با صنعت است یادآور شد: هدف از این نمایشگاه ایجاد ارتباط مناسب دانشگاه با صنعت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار