Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ جهانپور، قائم مقام و مدیر تولید کارخانه الوان ثابت  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان, گفت:با تکیه بر دانش جوانان کشور برای توسعه و تنوع تولید رنگ۱۲ کارخانه جدید در کنار مجموعه فعلی با هزار و ۷۰۰میلیارد تومان سرمایه گذاری در دست ساخت است.

او با بیان اینکه هم اکنون هم مقدار زیادی از مواد اولیه ما از خارج کشور تامین می شود افزود: در این کارخانه همه رنگ مواد غذایی و دارویی و پالایشی , بنزین و ۸۰ درصد رنگ چرم و کاغذ و صنایع فرش, محصولات بهداشتی و پارچه کشوررا تامین می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تولید این کارخانه  تولید رنگ ادامه داد:از ۱۲ کارخانه جدید در دست ساخت ۴ کارخانه بر اساس برنامه ریزی تا ۲ سال آینده و بقیه کارخانه‌ها تا ۵ سال آینده باحمایت مسئولان واختصاص تسهیلات بانکی ایجاد می‌شود.

جهانپور تصریح کرد:با بهره برداری از این ۱۲ کارخانه جدید زمینه اشتغال هزار نفر در این مجموعه فراهم خواهد شد.

سلماسی، مدیر فنی کارخانه الوان ثابت هم بیان کرد: هم اکنون ۳۰۰ نفر از طریق دانشکده علمی کاربردی کارخانه و بخش های دیگرتولیدکارخانه مشغول به کارند.

او از تامین نیاز رنگ ۱۴ گروه صنعتی کشور در این مجموعه خبر داد و گفت: در این کارخانه ریزدانه های مواد اولیه رنگ هم تولید و به کارخانه های دیگر فرستاده می شود و ما آماده ایم دانش و تخصص خود را در زمینه های تولید رنگ در اختیار کارخانه ها و شرکت هایی که سرمایه و دستگاه های مورد نیاز را دارند به طو رایگان قرار دهیم.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید اشتغالزایی رونق تولید کارخانه جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

فرماندار همدان گفت: به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان به لحاظ بسیاری از شاخص‌ها مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در کارگروه سلامت شهرستان همدان در حوزه سلامت، بهداشت و درمان، اظهار کرد: وضعیت کشور در ارتقای امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، قابل مقایسه با بسیاری از کشورهای همسطح خود نیست و در منطقه نیز پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

وی افزود: از ابتدای استقرار دولت مردمی، هفت پایگاه سلامت با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در سطح شهرستان همدان احداث شده و بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار همدان ادامه داد: امسال و در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و به امید خدا خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت یک امر مستمر است و تنها مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی، اقدام جدی و فوری داشته باشند.

کد خبر 747840

دیگر خبرها

  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان