Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز پرسیدم آخرین باری که سینما رفتی کی بود؟ با تعجب نگاهم کرد. یک سال و نیمی می‌شود حتی از کنار سینما هم رد نشده‌ و اسم آخرین فیلمی را که دیده‌ یادش نیست. با تأسف سری تکان داد و گفت: «محال بود فیلم جدید بیاید و آن را در سینما نبینم، ولی کرونا باعث شد یکی از بهترین تفریحات زندگی‌ام حذف شود. این مدت مدام خودم را با تماشای سریال‌های نمایش خانگی سرگرم می‌کنم»

به گزارش ایسنا، سپهر، جوان ۲۲ کرجی ادامه داد: به نظرم سینما با شیوع کرونا نابود شد و همان تعداد محدودی که تا قبل از شیوع این ویروس به عشق سینما از سر و ته هزینه‌های خود می زدند تا ساعاتی به تماشای فیلم مورد علاقه بنشینند هم عطای پرده نقره‌ای را به لقایش بخشیده ‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا وضعیت سینماها را از ۱۰۰ به صفر رسانده است

مدیر سینما هجرت کرج با اشاره به اینکه  قبل از شیوع کرونا وضعیت سینماهای البرز بد نبود، اظهار کرد: شیوع کرونا باعث شد ما از صد به نزدیک صفر برسیم.

ابراهیم خلیل زاده اضافه کرد: با شیوع کرونا، دولت تا مدت‌ها دستپاچه بود و نمی‌دانست شرایط را چطور باید کنترل کند به همین دلیل فقط دستور تعطیلی صادر می‌کرد که این امر باعث شد سینماداران و مدیران سالن‌های تئاتر ضرر زیادی متحمل شوند.

وی تاکید کرد: طی یک سال و نیم اخیر بسیاری از سینماداران بسیاری از پرسنل خود را تعدیل و از دست دادند و به باقی مانده‌ها هم حداقل حقوق و دستمزد را پرداخت می کنند.

با ۳۰ نفر مخاطب خوشحالیم!

وی با بیان اینکه با بازگشایی سینماها، وضعیت تا حدی در حال بهبود است، ادامه داد: البته این بهبودی کورسوی امیدی است چون زمانی قبل از شیوع کرونا وقتی از صبح تا شب ۱۰۰ مخاطب داشتیم احساس رضایت نمی‌کردیم ولی امروز کار به جایی رسیده که با ۳۰ نفر خدا را شکر می‌کنیم چون روزهایی را تجربه کرده‌ایم که سالن سینما روزانه دو نفر هم به خود نمی‌دید.

خلیل زاده تصریح کرد: متاسفانه فضاسازی ایجاد شده در خصوص سینماها در اوایل شیوع کرونا باعث شد مردم از حضور در سالن‌های سینما بترسند در صورتی که خطر مشاهده فیلم در یک سالن ۸۰۰ نفره اصلا قابل مقایسه با خطر حضور مردم در مغازه‌ها، رستوران‌ها و تالارها نیست.

شاه بخشید شیخعلی نه !

مدیر سینما هجرت  با گلایه از شرایط سختگیرانه بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات حمایتی دولت عنوان کرد: زمانی که اعلام کردند برای حمایت از سینماداران تسهیلات ارائه می‌شود به بانک مراجعه کردم و جالب اینجاست همه مدارکم هم تکمیل بود ولی مسئول مربوطه با این استدلال که چون سینما در شرایط فعلی فروش چندانی ندارد، شما از عهده پرداخت اقساط تسهیلات بر نمی آیید و به همین سادگی  از پرداخت وام به من صرف نظر کرد.

وی با اشاره به اینکه طی یک سال و نیم اخیر بلاهای زیادی بر سر سینماداران آمده که زبان از بین بسیاری از آنها قاصر است، افزود: متاسفانه تولیدکنندگان فیلم ها در دوران کرونا دوستان خوبی برای سینماداران نبودند و همین باعث شد بسیاری از فیلم‌هایی که پیش بینی می‌شد فروش خوبی داشته باشند و در این شرایط بتواند کمک حال سینماها باشند به مرحله اکران پرده ای نرسند و تهیه کننده‌ها به خاطر ترس از عدم بازگشت سرمایه اجازه ندادند بسیاری از آنها به موقع اکران شود.

حیات سینما به مخاطب و فیلم خوب بستگی دارد

خلیل زاده اضافه کرد: حیات سینما به مخاطب و اکران فیلم‌های متنوع بسته است و اگر قرار باشد تهیه کننده‌ها جیب خود را از فروش فیلم خود به شبکه نمایش خانگی پر کنند فاتحه سینماها خوانده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر حمایت دولت از سینما به موقع و درست بود این امکان وجود داشت که بتوان این صنعت را حتی در شرایط فعلی هم سرپا نگه داشت.

وی توضیح داد: به نظر می رسد با تبلیغ فیلم های مخاطب پسند در صدا و سیما می توان تا حدی شرایط فعلی را متعادل و مردم را برای تماشای فیلم در سینماها ترغیب کرد.

باز هم خلف وعده شهرداری!

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه مدیریت و طرح غیر اصولی شهرداری در خصوص سینما هجرت باعث شده چراغ این سینما خاموش شود و بسیاری فکر کنند که این مجموعه تعطیل است، گفت: دی ماه گذشته شهرداری موظف شد با اجرای طرح های خاص کاری کند که سینما هجرت به نگین میدان کرج تبدیل شود و این محدوده به بافت دهه ۴۰ بازگردد ولی اقدام غیراصولی آنها باعث شده این سینما به مخروبه تبدیل شود.

مدیر سینما هجرت کرج توضیح داد: شهرداری از مجموعه طرحی که قرار بود برای این سینما اجرایی کند تا کنون ۱۰درصد هم پیش نرفته است.

وی ادامه داد: طرح رها شده شهرداری باعث شده بسیاری با عبور از کنار این سینما فکر کنند این مجموعه در انتظار تخریب است و قرار است چراغ های آن برای همیشه خاموش شود.

حال سینماها خوب نیست

معاون امور هنری سینمایی و سمعی بصری  البرز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت سینماهای استان اظهار کرد: به طور کلی وضعیت سالن‌های سینماها نه تنها در البرز بلکه در کل کشور به واسطه تعطیلی‌های مکرر ناشی از شیوع کرونا اصلا خوب نیست.

محمود دهقان هراتی با اشاره به نحوه فعالیت سینماها در دوران کرونا ادامه داد: سالن‌های سینما در زمان وضعیت قرمز به طور کلی تعطیل و در وضعیت نارنجی با ۳۰ درصد و در وضعیت زرد هم با ۵۰ درصد ظرفیت واقعی خود اجازه فعالیت داشتند.

وی توضیح داد: علی رغم اعمال محدودیت‌ها و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، مردم  طی بیش از یک سال و نیم اخیر به واسطه ترس از شیوع کرونا استقبال زیادی از سینماها نداشتند و همین باعث شد فروش گیشه‌ها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

این مسئول ادامه داد: اگر بخواهیم به صورت خوشبینانه به موضوع نگاه کنیم باید گفت از زمان شیوع کرونا تا کنون سینماهای استان در وضعیت نیمه تعطیل به حیات خود ادامه می‌دهند.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی فعالیت سینماها صرفه اقتصادی ندارد و همین باعث شده درهای بسیاری از سالن‌های سینما در گوشه و کنار کشور برای همیشه بسته شود.

شبکه‌های نمایش خانگی بازار سینماها را کساد کرده است

وی در ادامه با اشاره به دیگر دلیل عدم استقبال مردم از سینما توضیح داد: رشد بی رویه شبکه های نمایش خانگی و استقبال  مردم از آنها باعث شده فیلمسازان هم تمایل چندانی برای اکران فیلم های خود در سالن‌های سینما نداشته باشند.

دهقان هراتی تاکید کرد: با توجه به اینکه بازگشت سرمایه و سود اقتصادی از طریق شبکه نمایش خانگی بیشتر است، رغبت فیلمسازان به تولید و اکران فیلم‌ها از این دریچه بیشتر شده که این امر در نهایت به ضرر سینماداران تمام شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در خصوص تماشای فیلم در سینماها فرهنگ سازی درستی صورت نگرفته، گفت: متاسفانه این فرهنگ که فیلم را باید در مکان تخصصی به نام سینما دید در میان مردم نهادینه نشده و آموزش‌ها در خصوص  تفاوت  سینما و تلویزیون کاربردی نبوده است.

وی افزود: یکی از مهمترین کارکردهای سینما به عنوان رویدادی اجتماعی با هم فیلم دیدن است که متاسفانه اطلاع رسانی درستی در این خصوص صورت نگرفته است.

چرا مردم با سینما قهرند؟

این مسئول با بیان اینکه در تعیین جایگاه کنونی سینما مردم مقصر نیستند، افزود: وقتی از سال‌های اول دبستان حتی یک صفحه کتاب درسی به اهمیت سینما اختصاص نیافته چطور می‌توان انتظارداشت فرد در بزرگسالی برای دیدن فیلم‌های مورد علاقه خود به سینما برود؟ متاسفانه دستگاه‌های متولی مثل آموزش و پرورش، وزارت ارشاد و صدا و سیما نتوانسته‌اند برای سینما مخاطب پروری درستی داشته باشند.

هراتی افزود: وقتی متولیان امر برای ارتقای ذائقه مخاطبان کاری نمی‌کنند ارتباط سازی مردم و هنر با مشکل مواجه شود و این مساله جای گله هم ندارد.

این مسئول در ادامه شناخت ناکافی فیلمسازان نسبت به ذائقه مخاطب را از دیگر دلایل عدم استقبال مردم از سینما عنوان کرد و گفت: عرضه و تقاضای فرهنگی باید در فضای باز صورت بگیرد تا هنرمند بتواند به شناخت درستی از سلیقه مخاطب دست پیدا کند.

وی افزود: باید قبول کنیم سطح انتظار مردم از آثار فرهنگی از جمله فیلم در مقایسه با دو دهه قبل به میزان زیادی تنزل پیدا کرده و شاهد آن هستیم که امروز مردم بیشتر جذب فیلم‌های کمدی می‌شوند که اغلب این فیلم‌ها بیشتر برای سرگرمی ساخته شده و ذهن مخاطب را درگیر نمی کنند.

هراتی با بیان اینکه همه سینما فیلم داستانی و کمدی نیست، گفت: دنیای فیلم، سبک‌های مختلفی از کمدی تا مستند، داستانی، کوتاه و ... را در برمی‌گیرد ولی در ایران شاهد آن هستیم که مخاطبان سالن‌هایی که فیلم مستند اکران می‌کنند اغلب از انگشتان دو دست هم بیشتر نیست.

وی اضافه کرد: شناسایی دلایل عدم استقبال مردم از سینما نیاز به بررسی و بحث‌های آسیب شناسانه به متخصصان این حوزه دارد و به سادگی نمی‌توان در این خصوص نظریه ارائه داد.

وی ادامه داد: در صاحبان فن و متخصصان صنعت سینما در کنار شناسایی دلایلی که باعث شده چراغ های سینما کم سو شود باید راهکارهایی برای حل این مشکل ارائه دهند ولی متاسفانه فعلا این اتفاق نیفتاده است.

این مسئول توضیح داد: قبل از کرونا هم وضعیت سینماهای استان چنگی به دل نمی زند ولی شیوع کرونا وضعیت را شکننده تر کرده است.

فعالیت ۱۶ سالن سینما در البرز

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶ سالن سینما در استان فعال است، تاکید کرد: به طور تقریبی در این سالن‌ها حدود دو هزار صندلی وجود دارد.

معاون امور هنری سینمایی و سمعی بصری  البرز در ادامه با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از سینماداران در دوران شیوع کرونا گفت: سازمان سینمایی کشور در قالب تسهیلات بانکی در یک مرحله ۱۰ میلیون تومان به هر سالن سینما اختصاص داد تا سینماداران با این مبلغ بتوانند لااقل از پس پرداخت هزینه گاز، برق و آب سالن خود بر بیایند.

وی افزود: قبول داریم که این مبلغ در مقابل هزینه های سالن‌ها بسیار ناچیز است ولی اول اینکه رقم تسهیلات توسط ستاد ملی کرونا تعیین شده و دوم اینکه بضاعت مالی سازمان سینمایی هم محدود است.

نجات سینما در گرو تصمیم درست مسئولان کلان کشور است

وی ادامه داد: وامی هم در قالب سامانه تحفه و کارا در اختیار سینماداران قرار گرفته که مبلغ آن از حدود ۱۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: با توجه به متغیر بودن شرایط شیوع کرونا، سینماداران رغبت چندانی برای اکران فیلم‌های جدید ندارند چون هر فیلم تعهد مالی برای آنها به همراه دارد و چون هر آن ممکن وضعیت قرمز شود و سالن‌ها مجددا بسته شود، صاحبان سینما زیر بار این تعهد نمی روند که حق هم دارند.

دهقان هراتی گفت: از زمان شیوع کرونا نه تنها سینمادارن بلکه بسیاری از حوزه های دیگر مثل حوزه های ورزشی ، صنوف و ... هم متضرر شده اند که جبران آسیبی که به آنها وارد شده از توان استان خارج است و باید تصمیم گیران کلان در این خصوص فکری اساسی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری صنعت سینما سالن های سینما وضعیت سینماها اکران فیلم ها شیوع کرونا نمایش خانگی سینما هجرت سالن سینما شرایط فعلی باعث شده یک سال سالن ها باعث شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت

فیلم‌های روی پرده‌ در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اهواز در روز یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های مست عشق، تمساح خونی، نوروز، ایلیا جست‌وجوی قهرمان، آسمان غرب، بی بدن، آپاراتچی، و سال گربه در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اهواز امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ اکران می‌شود که جدول برنامه و ساعت پخش آن‌ها به شرح زیر است:

تهران:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
سینما مگامال
مست عشق

۱۱:۰۰، ۱۲:۰۰، ۱۳:۰۰، ۱۴:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۷:۳۰، ۱۸:۰۰، ۱۹:۰۰، ۱۹:۳۰، ۲۰:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۱:۳۰، ۲۲:۰۰، ۲۳:۰۰، ۲۳:۳۰

۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۲:۱۵، ۱۳:۱۵، ۱۴:۱۵، ۱۵:۱۵، ۱۶:۱۵، ۱۷:۱۵، ۱۸:۱۵، ۱۹:۱۵، ۲۰:۱۵، ۲۱:۱۵، ۲۲:۱۵، ۲۳:۱۵ ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
ایلیا جست‌وجوی قهرمان

۱۲:۳۰، ۱۶:۰۰

۴۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰

نوروز ۱۴:۱۵ ۶۰۰۰۰
بی بدن ۱۲:۳۰، ۱۴:۳۰، ۱۶:۳۰، ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰، ۲۲:۳۰ ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۳:۴۵، ۱۷:۴۵، ۲۱:۴۵ ۴۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
آسمان غرب

۱۲:۰۰، ۱۵:۴۵، ۱۹:۴۵، ۲۳:۳۰

۸۰۰۰۰ و ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰

سال گربه ۱۲:۱۰، ۱۴:۰۰، ۱۵:۴۵، ۱۷:۳۰، ۱۹:۲۰، ۲۱:۱۰، ۲۳:۰۰ ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
پردیس سینمایی ایران مال
مست عشق ۱۱:۴۰، ۱۲:۰۰، ۱۲:۳۰، ۱۳:۰۰، ۱۳:۳۰، ۱۳:۴۰، ۱۴:۱۰، ۱۴:۳۰، ۱۵:۰۰، ۱۵:۲۵، ۱۵:۳۰، ۱۵:۵۰، ۱۶:۲۰، ۱۶:۴۰، ۱۷:۰۰، ۱۷:۲۰، ۱۷:۲۵، ۱۷:۵۵، ۱۸:۳۰، ۱۸:۴۵، ۱۹:۰۵، ۱۹:۱۵، ۱۹:۲۵، ۲۰:۰۰، ۲۰:۴۰، ۲۰:۵۰، ۲۱:۱۰، ۲۱:۱۵، ۲۱:۲۵، ۲۲:۱۰، ۲۳:۰۰، ۲۳:۱۵، ۲۳:۱۰، ۲۳:۲۰ ۸۰۰۰۰ و ۲۰۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۱:۴۰، ۱۲:۳۰، ۱۳:۴۰، ۱۴:۴۰، ۱۵:۴۵، ۱۶:۴۵، ۱۷:۵۰، ۱۸:۵۰، ۲۰:۰۰، ۲۰:۵۵، ۲۲:۲۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
بی بدن ۱۱:۴۰، ۱۳:۴۵، ۱۶:۰۰، ۱۸:۱۰، ۲۰:۲۰، ۲۲:۳۰ ۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۱:۴۰، ۱۳:۲۰، ۱۴:۱۰، ۱۵:۱۰، ۱۶:۱۵، ۱۸:۲۰، ۱۷:۱۰، ۱۹:۱۵، ۲۰:۲۵، ۲۱:۱۵، ۲۲:۳۰، ۲۳:۱۵ ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۱:۴۰ ۸۰۰۰۰
سینما فرهنگ تهران
مست عشق ۱۱:۰۰، ۱۳:۰۰، ۱۴:۳۰، ۱۶:۳۰، ۱۹:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۲:۴۵ ۸۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۱:۰۰، ۱۳:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۷:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۲:۰۰ ۸۰۰۰۰
بی بدن ۱۲:۳۰، ۱۹:۳۰ ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۰:۴۵، ۱۷:۴۵ ۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۴:۴۵، ۱۸:۱۵، ۲۱:۳۰ ۸۰۰۰۰
همسایه شما، زهره ۱۶:۱۰ ۸۰۰۰۰
مشهد:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
پردیس سینمایی هویزه
مست عشق ۱۰:۰۰، ۱۲:۰۰، ۱۴:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۸:۰۰، ۱۹:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۲:۰۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
تمساح خونی

۱۰:۴۵، ۱۲:۳۰، ۱۴:۳۰، ۱۶:۳۰، ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰، ۲۲:۳۰

۸۰۰۰۰

ایلیا جست‌وجوی قهرمان

۱۲:۰۰، ۱۵:۴۵، ۲۰:۰۰، ۲۱:۳۰

۸۰۰۰۰
بی بدن

۱۰:۱۵، ۱۲:۱۵، ۱۴:۱۵، ۱۶:۱۵، ۱۸:۱۵، ۲۰:۱۵، ۲۲:۱۵

۸۰۰۰۰
آپاراتچی

۱۰:۰۰، ۱۱:۴۵، ۱۳:۴۵، ۱۷:۴۵، ۲۱:۴۵

۸۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۰:۰۰، ۱۴:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۸:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
سال گربه

۱۲:۴۵، ۱۴:۴۵، ۱۶:۴۵، ۱۸:۴۵، ۲۰:۴۵، ۲۲:۴۵

۸۰۰۰۰
شیراز:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
هنر شهر آفتاب
مست عشق ۱۶:۰۰، ۱۷:۳۰، ۱۸:۴۰، ۲۰:۲۰، ۲۱:۱۰، ۲۲:۳۰ ۸۰۰۰۰
تمساح خونی

۱۶:۳۰، ۱۵:۲۰، ۱۸:۱۰، ۱۹:۴۰، ۲۰:۵۰، ۲۲:۰۰، ۲۳:۰۰

۸۰۰۰۰ و ۴۰۰۰۰
بی بدن

۱۶:۵۰، ۱۹:۰۰، ۲۳:۲۰

۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۵:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۹:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۳:۰۰

۸۰۰۰۰ و ۴۰۰۰۰

آسمان غرب ۲۲:۴۰ ۶۰۰۰۰
ایلیا جستجوی قهرمان ۱۹:۲۰ ۶۰۰۰۰
نوروز ۲۱:۰۰ ۶۰۰۰۰
اهواز:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
سینما اکسین
مست عشق ۱۰:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۸:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۲:۰۰ ۶۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۲:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۹:۰۰، ۲۲:۳۰ ۶۰۰۰۰
بی بدن ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰، ۲۳:۰۰ ۶۰۰۰۰
سال گربه

۱۶:۳۰، ۲۱:۰۰

۶۰۰۰۰
نوروز ۱۶:۱۵، ۱۴:۱۵، ۱۸:۱۵ ۶۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۴:۰۰، ۲۲:۱۵ ۶۰۰۰۰
ایلیا جست‌وجوی قهرمان ۱۰:۱۵، ۱۲:۱۵، ۲۰:۱۵ ۶۰۰۰۰
کد خبر 750397

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| کلیولند به نیمه‌‌نهایی کنفرانس شرق رسید
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود/صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در کشور 
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت