Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، داریوش هرمزی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: بازی با بادران تهران نبرد تیم مظلوم با تیم دارا بود.   

وی اضافه کرد: تیم بادران را خوب کنترل کردیم و برای هدف جنگیدیم و باید بگویم جوانان قشقایی برای تیمشان از جان مایه گذاشتند.

هرمزی با اظهار اینکه اگر ما در این بازی زرنگ و باهوش بودیم، اظهار داشت:  باید با سه یا چهار گل تیم بادران تهران را شکست می دادیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: شاهد یک بازی جوانمردانه با قابلیت های تاکتیکی بودیم و برابر حریف، امین هاشمی فرد  گلزن ترین بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم  و  شب قبل از بازی به ما اعلام کردند این بازیکن محروم است اما هر چقدر کارت های زرد گرفته شده او را چک کردیم اما گفتند محروم است.

با عوامل زیادی جنگیدیم

سرمربی قشقایی افزود: با این حال با  عوامل زیادی جنگیدیم آنها  فشار مضاعفی آوردند تا  جوانان پر شور قشقایی را به لحاظ روحی و روانی تضعیف کنند اما آنها  نشان دادند مرد روزهای سخت هستند.

هرمزی ادامه داد: ما سه بازی قبلی تیم بادران را بررسی کرده بودیم و می دانستم آنها بازی مالکانه انجام می دهند و توپ را به حریف دادیم و در  مقابل، لایه های دفاعی را بستیم تا در ضد حمله به گل برسیم و با این شیوه فرصت هایی هم ایجاد کردیم ضمن اینکه در فوتبال زیبا به کسی نمره نمی دهند و در دیداری برنده شدیم  که برخی اعتقاد داشتند پنج گل می خوریم .

 وی بیان داشت: اگر به جدول رده بندی نگاه کنیم بازیکنان ما تیم های  مس کرمان ، استقلال خوزستان ، ملوان انزلی ،شاهین بوشهر و بادران تهران را  در رفت و برگشت شکست دادند  تا این جوان های بی نام و  نشان ثابت کنند که لیاقت بیشتری دارند.

رای بازی گل ریحان البرز و رایکا چرا اعلام نمی شود؟

سر مربی قشقایی با بیان اینکه چرا کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال رای دیدار تیم های گل ریحان البرز و رایکا بابل را اعلام نمی کند ، افزود:  نکته مهم این است با توجه به احراز تخلف این دو تیم، چرا هنوز رای اعلام نشده است؟

هرمزی در مورد داور بازی با بادران تهران هم گفت: داور خوب بود اما در برخی از صحنه ها خطاهای مشکوک را در اختیار حریف می گذاشت با این حال ما حدود ۱۷ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم که جلوه زیبایی داشت .

سرمربی تیم بادران تهران مصاحبه نکرد

در حالی که خبرنگاران در سالن کنفرانس ورزشگاه پارس منتظر امید روانخواه سر مربی فیروز آبادی و بازیکن سابق تیم های فجر شیراز و استقلال تهران بودند اما او حاضر به مصاحبه نشد. 

دیدار تیم های قشقایی شیراز و بادران تهران از هفته سی و دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک جام ازادگان شامگاه یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه یک بر صفر به سود تیم قشقایی پایان یافت و سه امتیاز شیرین و حیاتی را کسب کردند.

جدول رده بندی 

در پایان هفته سی و دوم تیم های فجر شهید سپاسی ، هوادار و بادران تهران با ۵۴ امتیاز به ترتیب در رده اول تا سوم قرار گرفتند، تیم شهرداری بوشهر هم ۵۳ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد و  تیم مس کرمان با ۵۲ امتیاز پنجم شد تا همه چیز برای تعیین دو تیم صعود کننده به لیگ برتر به دو هفته پایانی کشیده شود.

تیم قشقایی هم با این برد شیرین با ۳۸ امتیاز به رده چهاردهم صعود کرد.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیست و یکم صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

چوکا تالش با ۳۴ امتیاز همچنان امیدوار به بقا در رده شانزدهم است، نود ارومیه با ۲۷ امتیاز و گل ریحان البرز هم با ۱۸ امتیاز سقوطشان قطعی شده است. 

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز شیراز بادران تهران فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز فوتبال لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز شیراز بادران تهران فارس بادران تهران تیم بادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در لحظات باقی‌مانده از دیدار رم مقابل اودینزه که مجددا صورت گرفت و از دقیقه 73 به بعد برگزار شد، در جمع نفرات اصلی جالوروسی حضور یافت و در شب برتری مهم تیمش توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

ستاره ایرانی رم در حالی در لحظات کوتاه مدت باقی‌مانده از بازی نیمه کاره جالوروسی و اودینزه در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا به میدان رفت که در دقیقه 85 نزدیک بود با توپ‌ربایی از مدافع حریف گلزنی کند، اما فرار سریع و شوت محکم او را گلر حریف مهار کرد.

سردار آزمون که سه شب قبل در مسابقه مقابل بولونیا حضور تعویضی در زمین داشت و موفق به گلزنی شد، امیدوار بود در دومین بازی پیاپی برابر اودینزه هم این کار را انجام بدهد که گلر حریف مانع او شد ولی با این وجود عملکرد موثری ارائه داد.

تیم رم که پیش از شروع مجدد بازی و در مسابقه‌ی قبلی برابر اودینزه به تساوی یک بر یک رسیده بود، با فشار حملات خود موفق به گلزنی در دقیقه 5+90 روی ارسال پائولو دیبالا از جناح چپ و ضربه سر بریان کریستانه شد تا سردار آزمون که مقابل تیرک دوم جای‌گیری داشت، فریاد شادی سر بدهد.

فریاد سردار آزمون در لحظه گل لحظه آخری و برتری دو بر یک رم مقابل اودینزه و نحوه شادی او پس از این دیدار سوژه صفحات مجازی رسمی جالوروسی شده و دو عکس او جلب توجه زیادی می‌کند.

دیگر خبرها

  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم