Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸ از افتتاح دفتر ارتباطات و مشارکت‌های مردمی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه خبر داد. خبرگزاری میزان - محمد پیرگزی، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸ از افتتاح دفتر ارتباطات و مشارکت‌های مردمی، پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه با هدف ارتقاء دانش حقوقی مردم و افزایش مشارکت شهروندان و نهاد‌های مدنی در پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه در شهرداری منطقه ۱۷ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیرگزی گفت: این دفتر با تمایل و مساعدت شهرداری منطقه و مدیریت دادسرای ناحیه ۱۸ تأسیس و افتتاح شد.

معاون دادستان تهران خاطرنشان کرد: با افتتاح این دفتر زمینه حضور مسئولان قضایی در کنار مردم، برای پیگیری و مطالبه گری حقوق عامه و زمینه اطلاع شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مسئول جهت افزایش سطح نظارت و انجام تکالیف قانونی خود در حوزه‌های فوق الذکرفراهم می‌شود.   بیشتر بخوانید: ایجاد هم افزایی با راه اندازی سامانه مشارکت‌های مردمی قوه قضاییه وی در خصوص نحوه خدمات رسانی این دفتر اظهار کرد: پس از اطلاع رسانی لازم به مردم، اینجانب یا دادیار ارجاع، هفته‌ای یک روز در خارج از وقت اداری در این دفتر حضور خواهیم داشت و گزارشات مردم و نهاد‌های مردمی را در زمینه موضوعات فوق دریافت و پیگیری قانونی خواهیم کرد.

پیرگزی در پایان عنوان کرد: این دفتر در مراحل بعدی با تشکیل پرونده نظارتی برای هریک از ارگان‌های اجرایی و ادارات منطقه ۱۷ تهران از حیث رعایت دقیق موازین قانونی و انجام صحیح امور شهروندان، تقویت خواهد شد تا در اجرای عدالت و انجام خدمات بهتر، مؤثر باشد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادسرای تهران نهادهای مردمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادسرای تهران نهادهای مردمی مشارکت های مردمی دادسرای ناحیه ۱۸ حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.
علی مصلی‌نژاد، عبدالصالح رستم‌زاده و شهرام سبزیان‌فرد شهرداران مناطق ۸، ۹ و ۱۰ شیراز به ترتیب در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری شیراز به مسائل مردمی؛ علی فراشاییان و مسعود قادری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷