Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:03:53 GMT

واحدهای مسکونی در روستاهای گناوه ایمن سازی شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۰۹۸۸

واحدهای مسکونی در روستاهای گناوه ایمن سازی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح دوشنبه در نشست هماهنگی ساخت مسکن محرومین در سطح روستاهای شهرستان اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی پیش بینی شده برای رفع محرومیت در حوزه‌های مختلف تلاش کنند.

وی افزود: ما به عنوان مسئولان شهرستان گناوه در هر مقامی باید تلاش خود را برای جذب سهمیه شهرستان، استفاده از ظرفیت‌های قانونی و رفع مشکلات محرومان به کار ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه افزود: ساخت مسکن محرومان در سطح کشور یکی از ظرفیت‌های در نظر گرفته شده است که با توجه به مشکلات مسکن محرومان شهرستان باید از این ظرفیت برای رفع مشکل قشر محروم حداکثر استفاده کرد.

وی گفت: مشکلات مسکن محرومان در سطح شهرستان مشکل اساسی است به طوری که در زلزله ۵.۹ ریشتری فروردین ماه سال جاری نیز بیشترین واحدهای آسیب دیده، واحدهای بودند که ایمن سازی و مقاوم سازی نشده بودند و متعلق به افرادی بود که به لحاظ مالی تمکن نداشته‌اند، لذا عزیزان به خصوص دهیاران شهرستان گناوه شناسایی افراد نیازمند و برخورداری از این طرح در سطح روستاها را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار گناوه تاکید کرد: همه دهیاران، بخشداران و معاونین و دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه آماده همکاری برای اجرای طرح ساخت مسکن محرومان هستند و در این زمینه موظف به همکاری هستند.

مهرجو ادامه داد: انتظار است بنیاد مسکن نیز در پرداخت تسهیلات و پرداخت‌ها مربوط به این طرح در ضوابط و مقررات مربوط به پرداخت وام‌ها و تسهیلات وام بلاعوض، شرایط و بضاعت مردم منطقه را در نظر بگیرد.

وی گفت: برای اینکه طرح موفق و محرومان صاحب مسکن ایمن شوند مواردی مانند بازپرداخت تسهیلات، شرایط وام بلاعوض، ضمانت وام‌ها باید با توجه به شرایط منطقه و وضعیت مردم در نظر گرفته شود و در این زمینه متناسب با شرایط مردم منطقه تسهیل شود.

کد خبر 5250770

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان گناوه گناوه مسکن ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان انتخابات 1400 اراک اردبیل عکس استانها مجلس شورای اسلامی واکسن کرونا شهرستان گناوه مسکن محرومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اتمام عملیات ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی اظهار کرد: ایمن‌سازی محلی که در این خیابان نشست کرده بود و سبب آسیب به خط لوله قدیمی انتقال فاضلاب شده بود، انجام شد.

وی افزود: در راستای ایمن‌سازی خیابان مذکور خاک‌برداری و پرسازی محل توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

کد خبر 749547

دیگر خبرها

  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد