Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – امیرحسین صادقی درباره عملکرد مدیران در باشگاه استقلال تهران گفت: باشگاه استقلال که کلا تعطیل است و هیچ! آقای مددی که کلا تعطیل! نمی‌دانم چه کسانی در باشگاه هستند و چه کار می‌کنند. یک فاصله عجیبی بین باشگاه و تیم افتاده که در این چند سال به هیچ عنوان تجربه نکرده بودم. این اتفاقات از سه چهار سال پیش رقم خورد که آن زمان هم ما گفتیم اما کسی گوش نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان زمان که وریا غفوری گفت مدیرعامل ما تعطیل است همه چیز عیان شد و هیچ اتفاقی به سود استقلال رقم نخورد. داوری هم که راحت می‌توان از آن یک فیلم سه ساعته درست کرد که چه اندازه گل‌ها و آفسایدها و پنالتی‌ها به ضرر ما بوده یا نگرفته‌اند و به تیم ظلم شده است.

صادقی درمورد اظهارات خداداد افشاریان همچنین گفت: من واقعا نمی‌دانم که این آقایان چه می‌گویند، جلوی پای آقای افشاریان پای میلاد میداوودی را شکاندند اما یک اخطار هم به آن بازیکن نداد! الان به تلویزیون آمده‌اند در حالی خط کج و صاف را از هم تشخیص نمی‌دهند ولی خیلی برایم جالب است که چرا این اندازه توهم دپارتمان داوری خنده‌دار و البته اذیت کننده است. من می‌گویم که آقای افشاریان با صحنه آهسته تلویزیون که به قول شما که چند بار دیده‌اید، که تازه بعد از آن متوجه شده‌اید قایدی به توپ ضربه زده یا نه، این کمک داور چهارم چطور درجا تشخیص داده که قایدی روی توپ اثر گذاشته است؟

پیشکسوت استقلال ادامه داد: در آن سرعت بازی واقعا چطور تشخیص دادند؟ این بزرگواران با تمامی تصاویر تلویزیونی چندین ساعت نگاه کردند و بعد تصمیم گرفتند که توپ برخورد داشته یا خیر بعد چطور کمک داور در صدم ثانیه این اندازه دقیق تشخیص داده است؟ مثل کمک داور بازی با سپاهان، صنعت نفت و یا پرسپولیس! مثل داور بازی سپاهان و چندین بازی دیگر است که شما اتفاقات عجیبی را داخل آن رقم زدید. واقعا خجالت آور است، حیا کنید! از خدا بترسید.

صادقی درمورد وضعیت آکادمی این باشگاه همینطور گفت: من با ناچیزترین پول اگر بخواهم به یک مغازه بروم و جنسی که حتی جنس خراب است را هم بخرم آن را خرج مددی نمی‌کنم! بعد این آقا همچنان در باشگاه ایستاده است من آدم به اندازه ایشان ناکارآمد دیده‌ام. شما اگر حداقل فضای مجازی را یک نگاه کنید، می‌بینید که چندین میلیون نفر مخالف حضور شما هستند. آن روز گفتم که آقای فتحی تیر دروازه استقلال هم شما را نمی‌خواهد، الان می‌گویم که آقای مددی هیچکس شما را نمی‌خواهد. مگر می‌شود به یک شخص فحاشی شود و ناسزا هم بشنود اما همچنان به کارش ادامه بدهد؟

امیرحسین صادقی خطاب به مددی گفت: من در تیم محلات هم به این آقا سمت نمی‌دهم، مانده‌ام که چطور ایشان را در باشگاه بزرگی مثل استقلال بکار گرفته‌اند. مانده‌ام ایشان چطور اصلا جرعت دارند که هنوز تصمیم گیری می‌کند؛ اصلا آقای مهران پور با کدام رزومه مدیر آکادمی شده‌اند؟ اصلا معیار انتخابات چیست؟ دلیل این انتخاب چیست؟ ایشان مربی من بوده‌اند و با هم بودیم ولی باید مشخص شود که انتخابات روی چه تصمیمی بوده. آقای مددی شما به درد هیچ چیزی نمی‌خورید! شما اصلا می‌دانید که آکادمی باشگاه یعنی چه؟ من واقعا خسته شده‌ام از بس چنین اتفاقاتی را می‌بینیم. چرا باید وضعیت اینطور باشد؟

بازیکن سابق تیم ملی که نسبت به مدیریت این باشگاه اعتراض داشت، اضافه کرد: من اهل شورش و تهدید نیستم و اصلا موضوع این نیست ولی واقعا کاسه صبرم لبریز شود دیگر اجازه نمی‌دهم برای این باشگاه بزرگ اینگونه تصمیم بگیرند. آقای مددی حواست را جمع کن؛ خیلی محترمانه بساطت را جمع کن و از استقلال برو! من کار با هیچ پیشکسوت دیگری ندارم ولی نمی‌گذارم ایشان به کارش ادامه بدهد. آقایان شرکت نفتی از استقلال بروید. اینجا به دنبال چه چیزی هستید؟ من نمی‌دانم این آقای دلفانی مثلاً چرا باید در هیات مدیره استقلال باشد. برای خودتان هیات مدیره انتخاب نکنید، من که هیچ وقت خودم را بزرگتر نمی‌دانم و علاقه‌ای هم ندارم در این مسائل شریک باشم اما چهار پیشکسوت بزرگ باشگاه را انتخاب کنید تا شرایط را مهیا کنند. 

صادقی که از مدیریتی این باشگاه به شدت گلایه داشت به پرویز مظلومی هم کنایه زد و اضافه کرد: افرادی مثل علی نامداری که این باشگاه خدمت می‌کنند را فراری می‌دهند اما می‌بینیم که چه کسانی در باشگاه پست می‌گیرند. آقایانی که به دنبال رئیس جمهور آینده می‌روند و همه جا هستند تا یک پست بگیرند، اکنون هم در هیات مدیره جای دارند اما ما می‌دانیم که شما استقلالی نیستید پس جمع کنید و بروید. شما دنبال این هستید که یک پست بگیرید و هر پستی که به شما بدهند با سر می‌دوید چون دوست دارید که اسم‌تان را زنده نگه دارید. اینقدر ضعیف هستید که دوست دارید اینگونه بزرگ شوید. مردم شما را نمی‌خواهند، مردم زمانی اسم را نگه می‌دارند که به شما نیاز داشته باشند، مردم در این ورزشگاه به خیلی‌ها فحش داده‌اند، یک روز هم به شما فحش می‌دهند. به فکر مردم باشید که این کار اصلا درست نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیرحسین صادقی استقلال استقلال امیرحسین صادقی آقای مددی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه محلات با اشاره به توجه ویژه رهبری به اهمیت حوزه معاونت پرورشی در آموزش و پرورش، اظهار کرد: اگرچه آموزش از جایگاه مهمی برخوردار است اما حوزه پرورشی اهمیت بسیار بیشتری دارد. معاونت پرورشی باید مانع رواج آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان و فضای آموزشی شود.

وی با تاکید بر بیان نقاط مثبت و پیشرفت‌های کشور توسط دانش‌آموزان، ادامه داد: معلمان باید مسائل بنیادی کشور را برای دانش‌آموزان تبیین کرده و با ذکر پیشرفت‌ها، نقاط مثبت و چشم‌اندازهای شوق‌انگیز کشور، آنان را به آینده کشور امیدوار کرد و چنانچه این مهم تحقق یابد، تبلیغات دشمن علیه کشور خنثی خواهد شد.

امام جمعه محلات با اشاره به اهمیت پرورش هویت دانش‌آموز در کلام رهبری، افزود: باید علاوه بر علم‌آموزی، اعتماد به نفس و هویت دانش‌آموزان نیز تقویت شود چرا که این اقدام موجب ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان خواهد شد و معلمان باید به این مسائل نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه غزه را مساله اول جهان دانستند، تصریح کرد: تمام تلاش‌های صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و پشتیبان آنها این است که مساله غزه را از دستور کار افکار عمومی در دنیا خارج کنند اما این تلاش بی نتیجه ماند و باید تلاش استکبار جهانی برای فراموشی این موضوع خنثی شود.

حجت الاسلام ربانی گفت: برخورد دولت‌های غربی با دانشجویان معترض نشانه این است که استکبار جهانی با صهیونیست‌ها در جنایت علیه مردم غزه همدست است.

وی با اشاره به حوادث سال ۱۴۰۱ کشور، اظهار کرد: جبهه استکبار با هجمه شدید رسانه‌ای و فریب جوانان ما، آنها را به خیابان کشانده و دست به اغتشاش، تخریب، کشتن و کشته‌سازی زده و جوانان، بسیجیان و پلیس ما را به شهادت رساندند اما اگر برخوردی با اغتشاشگران انجام می‌شد، جنجال رسانه‌ای به راه می‌انداختند.

امام جمعه محلات با اشاره به اعتراضات دانشجویان در سراسر جهان به اقدامات دولت‌های استکباری در غزه، ادامه داد: در این جریانات، دانشجویان مخالفت زبانی کرده و دست به هیچ تخریبی نزدند و تنها اسرائیل را به خاطر جنایاتش محکوم کرده و دولت آمریکا را زیر سوال برده‌اند اما این برخوردها نشان می‌دهد که امریکایی‌ها همدست اسرائیل در این جنایت هستند.

وی افزود: عادی سازان روابط مزدوران آمریکا در منطقه که تحت تأثیر فشارهای بسیار انجام می‌شود، دردی از رژیم صهیونیستی دوا نکرده و کمکی به اسرائیل برای خروج از این منجلابی که در آن گرفتار شده است، نمی‌کند.

امام جمعه محلات گفت: برخی همچنان به دنبال مذاکره با آمریکا هستند درحالیکه مذاکره با آمریکا، هیچ مشکلی از کشورها را برطرف نکرده است.

کد خبر 6095704

دیگر خبرها

  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • درگذشت مادر شهید اسحق مددی
  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان قبل از انقلاب
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب