Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) ، مسعود طاهری لاری در بازدید از پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در جمع مسئولین این پالایشگاه گفت: طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی در پشتیبانی از تولید است که دانشجویان  می توانندهمزمان با تحصیل به کسب مهارت بپردازند.

وی افزود: در این طرح، دانشجویان و نیروهای جوان، کارآمد و باانگیزه علاوه بر مهارت افزایی در صورت نیاز صنعت می توانند در آن مجموعه مشغول به کار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس واحد مشهد در همین خصوص بر داشتن ارتباط  تنگاتنگ و موثر دانشگاه و بخش صنعت، به‌ویژه پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد خانگیران تاکید کرد.  

طاهری لاری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در راستای سیاست های کلان دانشگاه، رسالت خودش را دانشگاه اجتماعی و دانشگاه حل مسئله معرفی کرده است و در این خصوص در عرصه هایی که نیاز جامعه هست ورود یافته بطوریکه با شیوع بیماری کرونا در فرودگاه بین المللی مشهد دستگاه های تب سنج برای شناسایی افراد بیمار مستقر نمود. همچنین مواد ضدعفونی ماسک و شیلد تولید شده توسط بسیج دانشجویی در مناطق محروم شهر توزیع شد.

وی در ادامه به بخشی از موفقیت های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اشاره کرد و گفت: مرکز رشد واحد مشهد نیز در بین 130 واحد دانشگاهی  در رنکینگ، رتبه اول به خود اختصاص داده است و در هفته پژوهش استان خراسان رضوی غرفه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی مشهد غرفه  برتردر بین دانشگاههای استان معرفی شد. واز چند محصول برتر مراکز رشد این واحد دانشگاهی در استانداری رونمایی شده است.
طاهری لاری با تاکید بر اینکه فعالیت های فوق تنها بخش کوچکی از توانمندی های گسترده دانشگاه آزاد اسلامی مشهد است، کسب این موفقیت ها را حاصل تلاش همه مدیران، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دارای حدود 60 هزار دانشجو و هزار هیات علمی است که امیدواریم این ظرفیت‌ بالقوه علمی کشور با همکاری بخش صنعت، بالفعل شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی ازمدیران و اساتید دانشگاه نیز در این بازدید حضور داشتند.

در ادامه مدیرپالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد از حضور دانشگاهیان در این پالایشگاه استقبال کرد و خواستار ارتباط این صنعت با  دانشگاه شد.

برگزاری جلسات مشترک، بررسی و ارائه راهکارها و زمینه های مشارکت وعقد تفاهم نامه طرح پویش با صنعت نفت و گاز از دیگر برنامه های این بازدید بود که رئیس پالایشگاه قول همکاری و دراختیار قرادادن امکانات اموزشی، پژوهشی، کارگاهی، تجهیزاتی و... و. را داد ومسئولان پالایشگاه از ارتباط خوب بین دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و پالایشگاه ابراز خرسندی کردند.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1101832 برچسب‌ها طرح پویش طاهری لاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی مشهد طرح پویش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد