Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سمات، در این اطلاعیه آمده است: مرحله دوم سود سهام عدالت بابت عملکرد سال مالی منتهی به 29/12/1398 شرکت های سرمایه پذیر شامل 40 درصد و جمعا به مبلغ بیش از 3400 میلیارد تومان به حساب 43 میلیون و 837 هزار و 413 سهامداری که شماره حساب بانکی معتبر در قالب شماره شبای بانکی که قبلا به سازمان خصوصی سازی و یا شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرده بودند، واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع 36 شرکت بورسی و فرابورسی، از دو شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و پتروشیمی جم به دلیل افزایش سرمایه آنها، سود سهام مشمولان دریافت نشد تا مشمولان سهام عدالت (هر دو روش مستقیم و غیر مستقیم)، از مزایای حق تقدم و سهام جدید ناشی از افزایس سرمایه بهره‌مند شود.

همچنین بدین وسیله اعلام می‌دارد، شرکت های مخابرات ایران و گروه مپنا علی رغم پیگیری های متعدد متاسفانه تمام یا بخشی از سود سهام خود را پرداخت نکرده اند و با محاسبه این دو گروه که توضیحات آنها ارائه شد، از باقی مانده سود سهام عدالت به میزان 50 درصد، 40 درصد آن به حساب مشمولان واریز شده است.

در ضمن آن دسته از مشمولان اعم از روش مستقم و غیر مستقیم که به دلیل اشکالات موجود در حساب بانکی آنها، امکان واریز سود سهام عدالت فراهم نشده بود و در این فاصله زمانی با ارائه اطلاعات صحیح نسبت به رفع مشکل اقدام کرده‌اند و یا در فاصله زمانی اسفندماه سال گذشته تا کنون در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند، سود سهام آنها به صورت تجمیع شده، به میزان 90 درصد پرداخت خواهد شد.

سهامداران محترم می‌توانند برای اطلاع از مبالغ واریزی در مراحل اول و دوم به سایت  sahamedalat.ir و یا با شماره 1569 تماس حاصل نمایند.

جدول درصد مالکیت و مبالغ پرداختی سود سهام عدالت به شرح زیر است:


واریز سود سهام عدالت

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سهام عدالت سود سهام اوراق بهادار عملکرد سود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز رضامراد صحرایی با حضور در مرکز سامد و پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری به سوالات و گلایه های معلمان از طریق تماس تلفنی پاسخ داد.

در یکی از این تماس های تلفنی، یکی از معلمان از حقوق و مزایای پایین معلمی و از پایین بودن فوق‌العاده ویژه معلمان گلایه کرد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این معلم با بیان اینکه معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند؛ گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امشب پاداشی را به مناسبت روز معلم برای تمامی معلمان در نظر بگیریم.

بنا بر اطلاعات خبرنگار مهر وزارت آموزش و پرورش در تلاش بود تا در ابتدای سال جدید، به مناسبت عیدی مبلغی به حساب معلمان واریز کند. با این حال با گذشت یک ماه به نظر می رسد دستگاه تعلیم و تربیت توانسته‌است مبلغی را این بار به عنوان تقدیر روز معلم برای معلمان در نظر بگیرد.

شنیده های خبرنگار مهر حاکی از آن است که این مبلغ دو میلیون تومان خواهد بود و از امشب به حساب معلمان واریز خواهد شد.

کد خبر 6093173 علی قدمی

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد