Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، از برقراری پوشش نسل چهار همراه در روستای بارنجگان شهرستان زیرکوه خبر داد و گفت: در ادامه طرح اتصال روستا‌های استان به شبکه ملی اطلاعات، با اعتبار تخصیص داده شده از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حدود ۵۰۰ خانوار روستایی دیگر استان با ارتقای تکنولوژی سایت همراه اول روستای بارنجگان شهرستان زیرکوه، از سرویس اینترنت پر سرعت همراه بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این بیست و یکمین سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات است که از ابتدای امسال راه اندازی می‌شود.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینترنت پرسرعت فناوری اطلاعات شبکه ملی اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی

به گزارش خبرنگار مهر، چیپ یا همان تراشه ها، یک قطعه الکترونیکی حیاتی و کوچک اند که وظیفه پردازش اطلاعات را عهده دار است. تراشه ها در صنایع مختلف خودروسازی، پزشکی، انرژی و همچنین تولیدات مبتنی بر فناوری اطلاعات همانند کارت‌های هوشمند ملی، کارت‌های بانکی و یا در تولید قطعات خودرو و هواپیما، دستگاه‌های اینترنت اشیا و بسیاری از تجهیزات مخابراتی کاربرد دارند.

در یک دهه اخیر بسیاری از کشورها برای بومی سازی و تولید «ریزتراشه‌های خاص» ورود کرده اند و اصطلاحاً وارد یک «جنگ فناوری» در حوزه ساخت تراشه‌های پیشرفته شده اند.

کد خبر 6089735 ندا نظری

دیگر خبرها

  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه